Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Adelbert

Legacy Member
cram zei:
Lady Gaga.:doh:Kennen ze op de radio en tv nu niets annders.
Het lijkt wel of die al de tv en radio zenders heeft overgekocht.
Azo afgezaagt jong.:angry:

2nd, voos wijf :puke:

Cinnead

Legacy Member
cram zei:
Lady Gaga.:doh:Kennen ze op de radio en tv nu niets annders.
Het lijkt wel of die al de tv en radio zenders heeft overgekocht.
Azo afgezaagt jong.:angry:

en heb dan nog eens een zus die dat constant op het luidste moet laten afspelen op haar gsm xD

ergernis : ik geraak niet meer aan de trappen op :confused:

Unpro

Legacy Member
Pff iemand een idee hoe ik het contrast en brightness fatsoenlijk krijg op mijn scherm? :sop:

Dakantochnie

Legacy Member
noreeeee zei:
beetje gefrustreerd?
Inderdaad zeg, zó vreemd. Allee, da's nu toch totaal niet erg dat een stel vrolijke linkse jongens je apotheek of je hotel in brand steken? Komaan, waar is de verdraagzaamheid gebleven? :s

Afschieten is misschien wat overdreven, maar toch de volgende tien à vijftien jaar effectief de gevangenis in en alles tot op de laatste euro terugbetalen (inclusief de kosten van al die politie op de been brengen & co, dus in totaal een paar miljoen euro) uiteraard. :)
Als extraatje zou ik ze het ook nog eigenhandig allemaal terug laten opbouwen.

Edit: oh ja, ik vergeet ook eventjes al het personeel dat nu technisch werkloos is. Uiteraard horen die relschoppers ook die lonen verder te betalen voor de tijd dat ze erover doen om alles terug in orde te maken, dat spreekt voor zich.

u4ea

Legacy Member
geen goesting om te gaan ete in den Italiaan in Zaventem :sop:
Waarom daar in een restaurant gaan eten terwijl hier nog geen 5 huizen verder nen Italiaan staat,die da trouwens heel goed is

Roald

Legacy Member
Zondagen... Nooit zin om iets te doen en bijna altijd alleen met gezin of als het meezit familie. Was het maar terug zaterdag ^^

noreeeee

Legacy Member
dakantochnie zei:
Inderdaad zeg, zó vreemd. Allee, da's nu toch totaal niet erg dat een stel vrolijke linkse jongens je apotheek of je hotel in brand steken? Komaan, waar is de verdraagzaamheid gebleven? :s

Afschieten is misschien wat overdreven, maar toch de volgende tien à vijftien jaar effectief de gevangenis in en alles tot op de laatste euro terugbetalen (inclusief de kosten van al die politie op de been brengen & co, dus in totaal een paar miljoen euro) uiteraard. :)
Als extraatje zou ik ze het ook nog eigenhandig allemaal terug laten opbouwen.

Edit: oh ja, ik vergeet ook eventjes al het personeel dat nu technisch werkloos is. Uiteraard horen die relschoppers ook die lonen verder te betalen voor de tijd dat ze erover doen om alles terug in orde te maken, dat spreekt voor zich.

Laat de bourgeosie dan betalen wat zij kapot gemaakt heeft eh.. Dat zal wel wat meer zijn als 1 hoteleke.

Crashtestdummy

Legacy Member
de piratenbaai: Search engine overloaded, please try again in a few seconds

dammit :sop: nuja, ben al bezig met een 30Gb aant binnentrekken, em zal al een dagske werk hebben :unsure:

SilentSpring

Legacy Member
pft, net telefoon gekregen uit Duitsland dat 1 van onze kennissen gestorven is
Zij komen elk jaar ook naar Oostenrijk in de kerstvakantie, dus in december hebben we hem nog gezien en was alles in orde en nu...:sad:

Dakantochnie

Legacy Member
noreeeee zei:
Laat de bourgeosie dan betalen wat zij kapot gemaakt heeft eh.. Dat zal wel wat meer zijn als 1 hoteleke.
Moest het je nog niet opgevallen zijn: we zijn ondertussen beland in 2009, je weet wel, dat millennium dat niet meer met een ééntje begint.

De bourgeoisie, omg. :')
De middeleeuwen liggen al wel eventjes achter ons hoor, jonkheer. :lol:
Nu ja, als je dat goedkeurt, dan zit je inderdaad nog met middeleeuwse gedachten. Ik veronderstel dat je er dan ook niets op tegen hebt dat ik het plebs even straf op middeleeuwse wijze? Vingertje per vingertje afrukken of zo. Dit grenst toch echt aan het ongelooflijke. :)

Edit: oh ja, en de uitbaters van die apotheek en dat hotel, die horen ook bij de bourgeoisie zeker? :rofl:

ugh

Legacy Member
dakantochnie zei:
De bourgeoisie, omg. :')

Ik ga absoluut niet akkoord met Noreee's opvattingen over de samenleving. Sta er misschien wel compleet tegenovergesteld van.
Maar je kan toch ook nu nog onderscheiding maken tussen de klassen.
Minder uitgesproken, niet altijd elkaar uitsluitend, en niet meer volgens de wet. Maar maatschappelijk gezien kun je toch nog spreken van oa. de lagere klasse en de middenklassen (lagere/hogere) etc.

Je moet niet meteen teruggaan naar de middeleeuwen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan