Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[LRRP]

Legacy Member
Die worden zeldzaam hoor. Hier in de buurt is er maar één echte "warme bakker'' :sad:

Kr|stof

Legacy Member
Heb gisteren een kat 1 van haar levens afgepakt met mijn auto, kon er niets aan doen.
Ze was een muis aan het achtervolgen en kwam uit het niets over straat gelopen.

Sorry kat! :sad:

Dennoman

Legacy Member
[LRRP];11410683 zei:
Die worden zeldzaam hoor. Hier in de buurt is er maar één echte "warme bakker'' :sad:
Hier zelfs geen meer.

Gek genoeg kunnen we dan wel terecht in de Delhaize hier in 't straat voor warme pistolets op zondagvoormiddag :wtf:

cram

Legacy Member
Lady Gaga.:doh:Kennen ze op de radio en tv nu niets annders.
Het lijkt wel of die al de tv en radio zenders heeft overgekocht.
Azo afgezaagt jong.:angry:

SilentSpring

Legacy Member
Weekend bijna weer voorbij:sop:
'k wil zo echt eens een weekje vakantie, een week lekker niksen:)
Na de examens in januari direct na het weekend weer les gehad, na de examens in maart ook direct stage enal:sop:

Ahja, en m'n ouders vertrekken volgende week naar Turkije en ik kan niet mee omdat ik door de stage geen paasvakantie heb:doh:
'k doe het wel graag enz, maar daarvoor vervloek ik die stage wel ferm want da's altijd een plezante reis en die moet ik nu dus missen:(

Karre

Legacy Member
[LRRP];11410683 zei:
Die worden zeldzaam hoor. Hier in de buurt is er maar één echte "warme bakker'' :sad:

In mijn dorp zijn het hier allemaal warme bakkers :p. En in nog een dorp hier in de gebuurte zijn het ook zo goed als allemaal warme bakkers.

Lospeed

Legacy Member
Kr|stof zei:
Heb gisteren een kat 1 van haar levens afgepakt met mijn auto, kon er niets aan doen.
Ze was een muis aan het achtervolgen en kwam uit het niets over straat gelopen.

Sorry kat! :sad:

moordenaar ! :cry:
--> mijn ergernis van vandaag dus :)

demon326

Legacy Member
Dat onze kat vermist is :sad:, nietmeer gezien sinds gisteren avond :sad:

Anoniem04

Legacy Member
Nu gaan we benny quoten met daaronder de post van Kristof!

Gokje wagen :unsure:

Fré_

Legacy Member
kippebouten eten met ons gezin.

precies een bende uitgehongerden, en dan ist raar dak na 1 portie al genen honger meer heb

noreeeee

Legacy Member
gizmo666 zei:
die idioten da alles afbreken in straatsburg:angry: da is toch ni meer normaal? en de politie doet niks:doh: schiet die toch gewoon allemaal af ffs:angry: da ze ne keer nultolerantie invoeren tegen da krapul:angry: afschieten verdomme!

beetje gefrustreerd?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan