Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

h0pje

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Er was een meisje in mij geïnteresseerd (ze wilde een relatie met mij), maar ik heb daar niet op in gegaan. Omdat ze zich echt voor het minste excuseerde (laag zelfbeeld en laag zelfvertrouwen).

ze is nog steeds single, en is precies 'hot' geworden.
alleja, ze kleed haar helemaal anders nu .. geen afgesleten jeansbroeken met kapotte all-stars, maar nu mooie meisjes kleren met bijpassende schoentjes..

stom van mij om daar geen relatie mee aan te gaan :doh:

Ja want haar zelfbeeld is misschien nog just hetzelfde maar who cares, ze heeft een nieuwe kledingsstijl!


:crazy:

EternalSilence

Legacy Member
h0pje zei:
Ja want haar zelfbeeld is misschien nog just hetzelfde maar who cares, ze heeft een nieuwe kledingsstijl!


:crazy:

njah idd :p
maar feit dat ze nu al meer vrouwelijke/verleidelijke kleren draagt, kan toch duiden dat ze nu toch al wat meer zelfvertrouwen heeft.

Massman

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Er was een meisje in mij geïnteresseerd (ze wilde een relatie met mij), maar ik heb daar niet op in gegaan. Omdat ze zich echt voor het minste excuseerde (laag zelfbeeld en laag zelfvertrouwen).

ze is nog steeds single,
en is precies 'hot' geworden.
alleja, ze kleed haar helemaal anders nu .. geen afgesleten jeansbroeken met kapotte all-stars, maar nu mooie meisjes kleren met bijpassende schoentjes..

stom van mij om daar geen relatie mee aan te gaan :doh:

Dus? Is er een reden waarom je nu afwacht?

Adelbert

Legacy Member
Doom Dragon zei:
Er was een meisje in mij geïnteresseerd (ze wilde een relatie met mij), maar ik heb daar niet op in gegaan. Omdat ze zich echt voor het minste excuseerde (laag zelfbeeld en laag zelfvertrouwen).

ze is nog steeds single, en is precies 'hot' geworden.
alleja, ze kleed haar helemaal anders nu .. geen afgesleten jeansbroeken met kapotte all-stars, maar nu mooie meisjes kleren met bijpassende schoentjes..

stom van mij om daar geen relatie mee aan te gaan :doh:

wat is er mis met een versleten jeans en all-stars? I like! :love:

sluysen

Legacy Member
Gavin met zijn veel te groot gedacht van zichzelf
denkt wsl dat hij superieur is tov. al de rest hier..

belachelijk ventje imo

Savage

Legacy Member
CryTeX zei:
Lol was het niet zeker daarom (t) ;) :P..

Ma enfin, hoe kan de ik-vorm nu een -t krijgen? Elementaire basiskennis.

sluysen zei:
Gavin met zijn veel te groot gedacht van zichzelf
denkt wsl dat hij superieur is tov. al de rest hier..

belachelijk ventje imo

Ik heb enkel maar tot het gescheld met ironic smileys gezien, maar uw eerste post was idd wel ni zo slim, ne link naar uwe gmail inbox :p Zijn reactie daarop was volgens mij zeker ni zo negatief als ge zelf dacht en interpreteerde.

sluysen

Legacy Member
Savage zei:
Ma enfin, hoe kan de ik-vorm nu een -t krijgen? Elementaire basiskennis.



Ik heb enkel maar tot het gescheld met ironic smileys gezien, maar uw eerste post was idd wel ni zo slim, ne link naar uwe gmail inbox :p Zijn reactie daarop was volgens mij zeker ni zo negatief als ge zelf dacht en interpreteerde.

was mss ni zo slim ja maar missen is menselijk..

het gaat me gewoon om het feit dat die gast altijd overal commentaar op moet geven en zichzelf zoveel beter acht dan al de rest..
heb al genoeg belachelijke reacties van hem hier gezien.

bv zijn laatste zinnetje, het is ene van het autoforum, dat zijn de ergste..
wat heeft dat nu in godsnaam er mee te maken dat ik op het autoforum wat posts maak...

Savage

Legacy Member
Mja, zover volg ik het al niet meer, dus daar kan ik niet over oordelen.

Selderijstok

Legacy Member
Omg, ne deftige kater van gisteren, lang geleden dak nog zo'n zeer aan mijn hoofd had. En vanavond de q-party...:x

Stabby

Legacy Member
Selderijstok zei:
Omg, ne deftige kater van gisteren, lang geleden dak nog zo'n zeer aan mijn hoofd had. En vanavond de q-party...:x

Kvind wel raar dat ik zelf nooit een kater gehad heb. En kben al serieus zat geweest.

Ben ik ook de enige die nooit vergeet wat er op een zatte avond is gebeurd? Ik herinner mij die momenten helderder dan alle andere :p

Karre

Legacy Member
Dat rot "fashionstylezz" gedoe begint blijkbaar zware voetstappen in de mode achter te laten. Zo ging ik hier net om wat kledij in de S-zone in Lokeren en blijkbaar mag je eerst al naar fatsoenlijke kledij als geen flashy kleuren op of van die belachelijke tekeningen beginnen zoeken. Al bij al toch nog 2 deftige trui's en een deftig hemd met enkele deftige broeken gevonden.

Selderijstok

Legacy Member
Stabby zei:
Kvind wel raar dat ik zelf nooit een kater gehad heb. En kben al serieus zat geweest.

Ben ik ook de enige die nooit vergeet wat er op een zatte avond is gebeurd? Ik herinner mij die momenten helderder dan alle andere :p

Ma ik vergeet da ook nooit, ksnap zelfs niet hoe mensen dat gewoon kunnen vergeten :p Ma die katers heb ik af en toe last van :sad:

Stabby

Legacy Member
Selderijstok zei:
Ma ik vergeet da ook nooit, ksnap zelfs niet hoe mensen dat gewoon kunnen vergeten :p Ma die katers heb ik af en toe last van :sad:

Ik sta dan meestal de volgende morgen vroeg op en ik voel mij beter dan ooit. En ik ben het type dat nooit vroeg kan opstaan.

ugh

Legacy Member
sluysen zei:
Gavin met zijn veel te groot gedacht van zichzelf
denkt wsl dat hij superieur is tov. al de rest hier..

belachelijk ventje imo
Hij heeft misschien wel een groot gedacht van zichzelf, maar té groot?
Het ding is dan ook dat hij hoogstwaarschijnlijk inderdaad superieur is ten opzichte van de grote massa hier.

Hij komt in zijn posts altijd veel intelligenter en eloquenter over dan (random percentage) 98% van de internet-gangers en trollen.

gizmo666

Legacy Member
die idioten da alles afbreken in straatsburg:angry: da is toch ni meer normaal? en de politie doet niks:doh: schiet die toch gewoon allemaal af ffs:angry: da ze ne keer nultolerantie invoeren tegen da krapul:angry: afschieten verdomme!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan