Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Dan tracht je zo'n uur te slapen om terug wat actiever te worden en dan word je zo om 10 uur de volgende dag wakker. Heel mijn avond van gisteren dus verloren :sad:

En nog een ergernis: kan niet connecteren met de servers van Steam en kan dus ook niet (offline) spellen spelen :angry:.

de_willy

Legacy Member
hoofdschooier zei:
ik heb koppijn, ik wil slapen, maar sommige buren vinden het nodig om hun hond buiten te steken als hij teveel blaft.
Die kuthond is nu al heel de dag nonstop aan het blaffen, overdag gaat dat nog, maar na 22.00 wil ne mens rustig in zijne zetel zitten zonder dat dat mormel blaft.

Even met de buren gaan praten over het probleem lijkt met de eerste maatregel die je moet nemen. Als dit niet helpt kan je eventueel de politie bellen als die hond na 22:00 nog lawaai zit te maken.

[LRRP]

Legacy Member
Atrox zei:
Deze week ook pech gehad met poker, maar dan int echt, kveronderstel dat gij via internet hebt gespeeld? Er zat links van mij een enorm agressieve speler met een schoon hoopke chips en ik speel vrij defensief en nie vaak (nog geen 10x gesppeeld in totaal denk ik, een noob dus). Al bij al mijn verlies kunnen beperken tot maar 50 cent :lol:

Had ook telkens kutkaarten: J-3, 8-4, 3-10, ... . Geen enkele pocket gehad op heel da spel :s

Ik had gisteren bij het pokeren, four of a kind :) Een berg chips mee gewonnen :D

RemcoB

Legacy Member
Pokeren? Roep mij maar eens als je in de buurt bent! Zal 'k jullie eens wat laten zien. :D

DogFacedGod

Legacy Member
Tsjerno zei:
Straks op diner met een tiental mensen waarvan ik met twee "in oorlog" ben. Allemaal aan één tafel. Zal fun zijn. :/

pfff :p Ik kan niet afzeggen anders ben ik mijn geld kwijt. :p

Het diner heeft een eind gemaakt aan de koude oorlog. Maar vreemd genoeg wou ik eigenlijk dat de koude oorlog in stand bleef voor nog eventjes. :p

Xirtanneke

Legacy Member
Gisteren de achterlijkste discussie ooit gehad. Mijn lief beweerde dat 12m2 gelijk stond aan 12 meter op 12 meter...

Ik: Soms kunt ge zo intelligent zijn en andere keren zegt ge echt achterlijke dingen.
Hij: (boos wordend) Maar allé, nu zijt ge echt mis, hoor.

Uiteindelijk op internet (!) moeten bewijzen dat ik gelijk had met mijn 144 m2.

laurensvd

Legacy Member
Op msn antwoord ik "kvind 't wel grappig", maar ik typ 't per ongeluk in een verkeerd venster waar ik een gesprek met een vriendin had die gistere een slecht examen had afgelegd... :help:

GaMe®

Legacy Member
Vandaag al de zoveelste keer op rij dat de buren in hunne voortuin al van 7u 's morgens met een drilboor bezig zijn, en slijpschijven en alles erop en deraan. Ik word om de 5 minuten wakker daarvan. :s Ik kan niet meer uitslapen tegenwoordig. :sad:

EternalSilence

Legacy Member
Er was een meisje in mij geïnteresseerd (ze wilde een relatie met mij), maar ik heb daar niet op in gegaan. Omdat ze zich echt voor het minste excuseerde (laag zelfbeeld en laag zelfvertrouwen).

ze is nog steeds single, en is precies 'hot' geworden.
alleja, ze kleed haar helemaal anders nu .. geen afgesleten jeansbroeken met kapotte all-stars, maar nu mooie meisjes kleren met bijpassende schoentjes..

stom van mij om daar geen relatie mee aan te gaan :doh:

CryTeX

Legacy Member
Dat mijn ma poetsverslaafd is, iedere dag loopt ze zo'n rijtje af wat ze moet doen.
Inplaats dat ze keer weg gaat naar buiten iets keer doet voor te ontspannen maar nee, ze doet liever moeilijk en loopt hier half depri rond. Dan zoekt ge het zelf vind(t) ik.. Sfeer is hier echt sucky de laatste tijd..

Savage

Legacy Member
CryTeX zei:
Dat mijn ma poetsverslaafd is, iedere dag loopt ze zo'n rijtje af wat ze moet doen.
Inplaats dat ze keer weg gaat naar buiten iets keer doet voor te ontspannen maar nee, ze doet liever moeilijk en loopt hier half depri rond. Dan zoekt ge het zelf vind(t) ik.. Sfeer is hier echt sucky de laatste tijd..

Hoe kunt ge nu denken dat het "ik vindt" is?

...

EternalSilence

Legacy Member
kil911ler zei:

inderdaad , godverdomme ... :angry:
ik was van worige week zaterdagavond weg naar barcelona, we vertrokken in de gietende regen.
We komen dan aan in Barcelona: bewolking 12°C .
De hele week regen gehad of veel bewolking.. maar 1 dag 'mooi' weer gehad.

Komen gisteren namiddag weer terug in België: prachtig weer. (heel de week blijkbaar)
En vandaag weeral geen zon .... :doh:

Ik had het kunnen denken :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan