Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Tha_nOn zei:
dat zeg ik dan toch ook net? :sop:
(en het is wel wa mensen zeer gemakkelijk zeggen, van ach ge hebt er toch nog 3 ofzo:p, maar again das alleen maar als ze zelf geen band hebben met die familie ofwel enorm ongevoelig/naief zijn)
Yep.

Zei ik dan dat gij dat niet zei?

Snap niet waarom gij constant denkt dat ik u probeer aan te vallen hoor non :p

Bubba

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Bij lelijke kindjes (waar ik geen band mee heb) vind ik het nog erg. Voor hun en hun ouders! Maar als ik moet kiezen tussen een lelijk kind of een mooi kind wat brandwonden krijgt, zou ik hopen dat het geen van beide zou moeten zijn, maar moest ik er bvb 1 kunnen redden uit een brandend huis, zou ik het mooie kindje kiezen! En ik denk heel veel mensen (hoofdzakelijk onbewust).

Ben je daar zeker van? :p

Ik weet wel dat er ooit zo'n studie geweest is ivm zwart vs blank, maar op basis van "schoonheid"?

Rubmifer

Legacy Member
Ik heb genoeg van mijn iPod touch. Godverdomme zeg. Ik gebruikte de versie 1.1.4, en daar heb ik gewoon genoeg aan. Onlangs kwam ie telkens zagen of dat ik 1.1.5 zou willen instaleren. Ik zeg telkens nee, want ik heb er geen nood aan.

Ik sluit nu mijn touch aan op de PC, en wat blijkt? Mijn Ipod library kan niet meer gelezen worden, mijn volledige inhoud op de touch is verwijdert, en ik moet hem herstellen. Maar oh wacht: de enige manier om dat te doen is om eerst de 1.1.5 versie te downloaden en te instaleren.

FUCK YOU APPLE! :angry::angry:

SweetEmmaRose

Legacy Member
rubmifer zei:
Ik heb genoeg van mijn iPod touch. Godverdomme zeg. Ik gebruikte de versie 1.1.4, en daar heb ik gewoon genoeg aan. Onlangs kwam ie telkens zagen of dat ik 1.1.5 zou willen instaleren. Ik zeg telkens nee, want ik heb er geen nood aan.

Ik sluit nu mijn touch aan op de PC, en wat blijkt? Mijn Ipod library kan niet meer gelezen worden, mijn volledige inhoud op de touch is verwijdert, en ik moet hem herstellen. Maar oh wacht: de enige manier om dat te doen is om eerst de 1.1.5 versie te downloaden en te instaleren.

FUCK YOU APPLE! :angry::angry:

Nee hoor :p ge kunt makkelijk nog 1.1.4 downloade en installere

Karre

Legacy Member
rubmifer zei:
Ik heb genoeg van mijn iPod touch. Godverdomme zeg. Ik gebruikte de versie 1.1.4, en daar heb ik gewoon genoeg aan. Onlangs kwam ie telkens zagen of dat ik 1.1.5 zou willen instaleren. Ik zeg telkens nee, want ik heb er geen nood aan.

Ik sluit nu mijn touch aan op de PC, en wat blijkt? Mijn Ipod library kan niet meer gelezen worden, mijn volledige inhoud op de touch is verwijdert, en ik moet hem herstellen. Maar oh wacht: de enige manier om dat te doen is om eerst de 1.1.5 versie te downloaden en te instaleren.

FUCK YOU APPLE! :angry::angry:

Had die gewoon geupdate? Komaan, wat is er nu zo erg aan een (gratis) update.

Rubmifer

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Nee hoor :p ge kunt makkelijk nog 1.1.4 downloade en installere

Daar ben ik vet mee als mijn library volledig weg is. :)

@Careless: als ik da nu niet wil is dat toch mijn probleem? mijn touch werkt prima op 1.1.4, dus heb ik geen nood om dat te gaan updaten.

tuesadorable

Legacy Member
Geef die I pod touch maar aan mij dan.
Ik wil altijd up to date zijn met mijn software eigenlijk.

SweetEmmaRose

Legacy Member
rubmifer zei:
Daar ben ik vet mee als mijn library volledig weg is. :)

@Careless: als ik da nu niet wil is dat toch mijn probleem? mijn touch werkt prima op 1.1.4, dus heb ik geen nood om dat te gaan updaten.

Care, ff opnieuw uw playlist maken big deal. save die anders int vervolg.

protnie

Legacy Member
tuesadorable zei:
Geef die I pod touch maar aan mij dan.
Ik wil altijd up to date zijn met mijn software eigenlijk.
²
Zou niet waarom ik software niet up to date zou houden.

Rubmifer

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Care, ff opnieuw uw playlist maken big deal. save die anders int vervolg.

Vorige keer dat mijn touch volledig crashte heb ik meer dan een halve dag nodig gehad om mijn volledige gewenste library weer terug in orde te zetten. En dan stonden al mijn nummers nog in 1 grote directory.

Karre

Legacy Member
rubmifer zei:
Daar ben ik vet mee als mijn library volledig weg is. :)

@Careless: als ik da nu niet wil is dat toch mijn probleem? mijn touch werkt prima op 1.1.4, dus heb ik geen nood om dat te gaan updaten.

Het enigste wat je moest doen is op 'Ja' klikken en voor de rest moet je niets doen. Uw redenering slaagt eerlijk gezegd gewoon op niets.

Nu ja, mijn iPod Touch mag crashen gezien al de nodige playlists en al bij mij op mijn computer toch ingesteld zijn en hij het juist maar over te nemen heeft :).

ng

Legacy Member
Mja, maar als hij nu niet wilt.
Dat is juist zoals wanneer je quicktime installeert en als je dan updates krijgt wil dat ding er altijd iTunes bij lappen.
Ik heb geen domme iPod, laat mij toch met rust met uw iTunes!!

Rubmifer

Legacy Member
Careless zei:
Het enigste wat je moest doen is op 'Ja' klikken en voor de rest moet je niets doen. Uw redenering slaagt eerlijk gezegd gewoon op niets.

Nu ja, mijn iPod Touch mag crashen gezien al de nodige playlists en al bij mij op mijn computer toch ingesteld zijn en hij het juist maar over te nemen heeft :).

alstublief hé zeg. Als ik nu zelf beslis dat mijn iPod perfect zo werkt hoef ik toch geen updates te instaleren zeker. Hoe vaak ik al van mensen gehoord heb dat na bepaalde updates geinstaleerd te hebben hun iPod of wat dan ook niet meer deftig marcheerde is ontelbaar. Mijn iPod werkt prima zo, dus laat ik het ook gewoon zo. Ik zou enkel maar updaten als het echt moet.

Selderijstok

Legacy Member
Fuck é zeg, nu komt mijn ma af met de toekomstige werk situatie van ik :sop:

Zegt ze: Na u hogeschool opleiding wa gaat gij dan doen?
-Kweet nog nie echt
Ja, ge zult het wel moeten weten hé, ge gaat hier niet tot u 23 onder mijn dak wonen hoor
-Kweet wel, ma kzie daar echt tegen op om zo van 9 to 5 te werken zoals de meeste mensen
En denkte da ge speciaal zijt mss, dat meneer dat nie gaat moeten doen en kan gaan werken wanneer hij wil.

Ben ik de enige die er zo over denkt? Daar zo tegen op zien om in die standaard te gaan leven :( ?
Ben nog maar 19 nu.

Ik werk graag, zeer graag zelfs, ik ben zot van geld en geld verdienen, kdoe alles voor wat centjes :p Maar ze begint mij daar meer en meer mee te confronteren met die situatie dat ik er echt tegen op zie en toch heeft ze gelijk denk ik :ironic:

Kga daar nu heel den dag aan denken, bah :cry:

Kzou mij beter gewoon laten crashen met een sportvliegerke ergens op een eiland en leven van de vis die ik vang met mijn zelfgemaakte kano uit kokosnoten ?

Massman

Legacy Member
Selderijstok zei:
Fuck é zeg, nu komt mijn ma af met de toekomstige werk situatie van ik :sop:

Zegt ze: Na u hogeschool opleiding wa gaat gij dan doen?
-Kweet nog nie echt
Ja, ge zult het wel moeten weten hé, ge gaat hier niet tot u 23 onder mijn dak wonen hoor
-Kweet wel, ma kzie daar echt tegen op om zo van 9 to 5 te werken zoals de meeste mensen
En denkte da ge speciaal zijt mss, dat meneer dat nie gaat moeten doen en kan gaan werken wanneer hij wil.

Ben ik de enige die er zo over denkt? Daar zo tegen op zien om in die standaard te gaan leven :( ?

Identiek dezelfde situatie hier :) (of eerder: :()

Dreetn

Legacy Member
Bijna de hond van de buren aangereden met me velo, ik kwam zo af aan 30-35 en da kutbeest springt voor me velo, klag net nie op me bek. De volgende keer geef ik da beest e stamp dat em nie meer in me buurt gaat durven komen. :angry:
Rotmormel!

Bubba

Legacy Member
rubmifer zei:
alstublief hé zeg. Als ik nu zelf beslis dat mijn iPod perfect zo werkt hoef ik toch geen updates te instaleren zeker.

Blijkbaar werkt ie toch ni zo perfect hé. ;)

n.w.a

Legacy Member
Selderijstok zei:
Fuck é zeg, nu komt mijn ma af met de toekomstige werk situatie van ik :sop:

Zegt ze: Na u hogeschool opleiding wa gaat gij dan doen?
-Kweet nog nie echt
Ja, ge zult het wel moeten weten hé, ge gaat hier niet tot u 23 onder mijn dak wonen hoor
-Kweet wel, ma kzie daar echt tegen op om zo van 9 to 5 te werken zoals de meeste mensen
En denkte da ge speciaal zijt mss, dat meneer dat nie gaat moeten doen en kan gaan werken wanneer hij wil.

Ben ik de enige die er zo over denkt? Daar zo tegen op zien om in die standaard te gaan leven :( ?
Ben nog maar 19 nu.

Ik werk graag, zeer graag zelfs, ik ben zot van geld en geld verdienen, kdoe alles voor wat centjes :p Maar ze begint mij daar meer en meer mee te confronteren met die situatie dat ik er echt tegen op zie en toch heeft ze gelijk denk ik :ironic:

Kga daar nu heel den dag aan denken, bah :cry:

Kzou mij beter gewoon laten crashen met een sportvliegerke ergens op een eiland en leven van de vis die ik vang met mijn zelfgemaakte kano uit kokosnoten ?

do it faggot
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan