Fuck é zeg, nu komt mijn ma af met de toekomstige werk situatie van ik
Zegt ze: Na u hogeschool opleiding wa gaat gij dan doen?
-Kweet nog nie echt
Ja, ge zult het wel moeten weten hé, ge gaat hier niet tot u 23 onder mijn dak wonen hoor
-Kweet wel, ma kzie daar echt tegen op om zo van 9 to 5 te werken zoals de meeste mensen
En denkte da ge speciaal zijt mss, dat meneer dat nie gaat moeten doen en kan gaan werken wanneer hij wil.
Ben ik de enige die er zo over denkt? Daar zo tegen op zien om in die standaard te gaan leven

?
Ben nog maar 19 nu.
Ik werk graag, zeer graag zelfs, ik ben zot van geld en geld verdienen, kdoe alles voor wat centjes

Maar ze begint mij daar meer en meer mee te confronteren met die situatie dat ik er echt tegen op zie en toch heeft ze gelijk denk ik :ironic:
Kga daar nu heel den dag aan denken, bah
Kzou mij beter gewoon laten crashen met een sportvliegerke ergens op een eiland en leven van de vis die ik vang met mijn zelfgemaakte kano uit kokosnoten ?