Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fr3aK

Legacy Member
Mijn ergernis van de afgelopen 3 dagen: Mijn schouder doet zeer van menne rug tot in men hoofd... geen basketbal, geen feestje (of toch ni lang) en sffs naar den dokter, wa een schijtweekend :(

Het enige voordeel is da ik nu ni op 't werk zit te creperen...

Xirtanneke

Legacy Member
Mijn hond heeft me de hele nacht wakker gehouden met 4 blafmarathons van 10 minuten per keer verspreid over de hele nacht. Nu is mijn hond stikkapot en hou ik haar wakker en voel ik me gemeen...

Nooby4Ever

Legacy Member
Nooby4Ever zei:
Yay ga nu vertrekken naar mijn exaampje van 2 uur ^^:sad:

ben nu terug en heb gevoel dat slecht is gegaan, maar het probleem is dat mijn geval in 1/2 niet klopt en dus totaal waardeloos is met als gevolg ik niet weet welke punten ik moet verwachten

Maar kan men gedachten verzetten met een 2de examen te leren :sad:

Dennoman

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Ligt eraan in welk deel van de wereld. Klinkt misschien cru, maar als ge 13 kinderen hebt en ge verliest er 6, hebt ge er nog genoeg over. Als ge 1 kind hebt en dat kind sterft, dan is dat een drama.
Eeeeehhmmm... yeah...

Anyway: het is wel een feit dat we het ons massaal aantrokken toen de steekpartij in Dendermonde zich had voltrokken, maar dat is normaal. Veel mensen kennen altijd wel iemand die een kind in zo'n crèche had en dan is zoiets toch stof tot nadenken. Het is vooral de manier waarop wij naar Amerika kijken die bepaalt hoe wij naar dit incident kijken. Het zijn Amerikanen, en "Amerikaan" plus "geweer" of "potentiële moordenaar" zijn volgens veel Europeanen gewoon synoniem met elkaar.

't Is moeilijk om te zeggen waarom, maar Dendermonde heeft me inderdaad meer gedaan dan dit nieuws.

tuesadorable

Legacy Member
Pfff, ik kan niet aan mijn examenrooster terwijl een vriendin er wel aan kan (maar dat is niet mijn rooster daar we beiden op verschillende vakken vrijstellingen hebben). Ze zei dat er al een examen is op zaterdag, dus ik wil het echt zien.

Sinds werken op de site van 't school kan ik heel weinig zien met Safari dus had ik Firefox gedownload. Dan vond ik ergens dat je een plugin nodig had met Firefox, maar die link werkt niet meer. :( En zo blijven we bezig... Al mailtjes gestuurd enzo, kerels zijn het aan het onderzoeken.

Ondertussen zijn mijn ma en pa kwaad op mij, omdat ik geen zonnetje meer in huis ben maar ik heb echt teveel werk en ze willen gewoon eens niet luisteren naar wat er op mijn maag ligt. En ze zien ook niet wat ik nu allemaal moet doen. En ze zijn kwaad als ik zit te lachen met hun minder slimme uitspraken (mijn moeder zei dat ze spamtelefoon had gekregen maar meteen had neergelegd, "ja, ze zeiden, you've won a rice" "ma, wat?" "een reis he")

En oh ja, mijn ouders hebben een reis geboekt en nochtans beweren ze dat ze geen geld hebben. ><

Dennoman

Legacy Member
tuesadorable zei:
En ze zijn kwaad als ik zit te lachen met hun minder slimme uitspraken (mijn moeder zei dat ze spamtelefoon had gekregen maar meteen had neergelegd, "ja, ze zeiden, you've won a rice" "ma, wat?" "een reis he")
:lol::lol::rofl:

Ons ma mag het jaren nadien nog steeds horen als ze zo'n dingen zou zeggen :p

Then again: ik ook :( Ooit keer thuis wat bezig in het Duits (dat doen we af en toe om het nog een beetje soepel te houden) en plots zeg ik toch wel niet "belangreich" zeker :cry:

tuesadorable

Legacy Member
Als ik nog meer lach met mijn ma spreekt ze niet meer tegen mij denk ik. Ik vroeg daarnet "eten we vanavond rice" en ze was echt kwaad. :p

Ik heb ook wel van die woordfoutjes, maar ze zei het zo overtuigend toen (en met trots) dat ik niet anders kon dan lachen.

laurensvd

Legacy Member
Waarom krijg ik nooit berispingen/infractions :sad:
Wel net men eerste deleted post :cool: :unsure:

Bosvos

Legacy Member
mijn ergernis dan: op 9lives slagen de Mods er in om het aangenaam te houden.
Waarom krijg ik dan op een ander forum (wat ik niet bij naam noem, ze zouden hier ook eens moeten zitten:sop:) constant PM met waarschuwingen enz. ... Terwijl ik me daar even goed gedraag als hier.

Op sommige fora weten ze echt niet waar de grens tussen offtopic en ontopic ligt hé:doh:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Da photoshop het nodig vindt om zoveel te crashen gvd, maar ocharme 3 files van 35mb en keb bridge speciaal afgezet en nog wil da ni meewerke -_- Zo krijg ik echt niks af

Xirtanneke

Legacy Member
Dennoman zei:
Eeeeehhmmm... yeah...

Anyway: het is wel een feit dat we het ons massaal aantrokken toen de steekpartij in Dendermonde zich had voltrokken, maar dat is normaal. Veel mensen kennen altijd wel iemand die een kind in zo'n crèche had en dan is zoiets toch stof tot nadenken. Het is vooral de manier waarop wij naar Amerika kijken die bepaalt hoe wij naar dit incident kijken. Het zijn Amerikanen, en "Amerikaan" plus "geweer" of "potentiële moordenaar" zijn volgens veel Europeanen gewoon synoniem met elkaar.

't Is moeilijk om te zeggen waarom, maar Dendermonde heeft me inderdaad meer gedaan dan dit nieuws.

a) Dendermonde ligt in België. Dit was in Amerika. Logisch dat Dendermonde je meer raakt.

b) Ik had het niet over Amerika eigenlijk, sinds ik laatst checkte hebben ze daar nog geen overvloed aan kinderen.

c) Het is misschien gemeen wat ik zeg, maar het klopt toch... Moeten we nu echt zo politiek correct zijn om te ontkennen dat 1/1 verliezen erger is dan 1/13...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan