Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xIO3Y

Legacy Member
u4ea zei:
Toen dak klein was hemmek gewoon iemand anders da laten doen van miserie.:p
Nu is't van den 2de keer gelukt me 2min overschot v/d 6 ofzo.
2de keer hebbek keys anders gebind.:p


Vliegtuigske is San Andreas denkik?
Vice City is met dat helikopterke. Je moest die dynamiet op die tonnen zetten. Vond het altijd zalig om met de rotor van dat helikopterke die beveiligingsmannen te lijf te gaan.

Prodigy

Legacy Member
Mijn grootvader die overleden is. Verschillende jaren meermaals in het ziekenhuis opgenomen geweest, werd sinds een tijdje verzorgd in een tehuis en uiteindelijk op palliatieve terecht gekomen. Vorige week nog naar zijn huis geweest, zo een grote eigendom op het platteland met een enorme tuin. Een plek waar je gewoon tot rust kwam.

Dan zie je dat bordje staan met 'te koop' :( , de plaats met de prachtige herinneringen waar ik in mijn kinderjaren in de zomers heb zitten voetballen met mijn neven en in de donkere winters verstoppertje gespeeld, naar de sterren heb zitten kijken op een heldere nacht...en plots staat het daar helemaal leeg. Nooit meer daar binnenkomen en de geur van zelfgemalen koffie ruiken, terwijl hij enthousiast uit zijn stoel springt, blij om volk te zien.

Net alsof een stukje van mezelf ook gestorven is. Verdomd absurd gevoel.

Rubmifer

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Is dat met dat vliegtuigje vliegen?:p

Meest achterlijke missie op pc :(

Echt hé, heb ik zitten vloeken daarop. Was dat met dat remote controlled helikopertje dat je bommen moest plaatsen? Vreselijke missie. :lol:

Utred

Legacy Member
Bende homo's. Het Gents wordt gewoon verkracht door de jeugd van tegenwoordig.

Therapy

Legacy Member
Prodigy zei:
Mijn grootvader die overleden is. Verschillende jaren meermaals in het ziekenhuis opgenomen geweest, werd sinds een tijdje verzorgd in een tehuis en uiteindelijk op palliatieve terecht gekomen. Vorige week nog naar zijn huis geweest, zo een grote eigendom op het platteland met een enorme tuin. Een plek waar je gewoon tot rust kwam.

Dan zie je dat bordje staan met 'te koop' :( , de plaats met de prachtige herinneringen waar ik in mijn kinderjaren in de zomers heb zitten voetballen met mijn neven en in de donkere winters verstoppertje gespeeld, naar de sterren heb zitten kijken op een heldere nacht...en plots staat het daar helemaal leeg. Nooit meer daar binnenkomen en de geur van zelfgemalen koffie ruiken, terwijl hij enthousiast uit zijn stoel springt, blij om volk te zien.

Net alsof een stukje van mezelf ook gestorven is. Verdomd absurd gevoel.

Gecondoleerd, half jaar geleden min of meer hetzelfde meegemaakt dus weet wat je doormaakt.

Cadiuro

Legacy Member
Prodigy zei:
Mijn grootvader die overleden is. Verschillende jaren meermaals in het ziekenhuis opgenomen geweest, werd sinds een tijdje verzorgd in een tehuis en uiteindelijk op palliatieve terecht gekomen. Vorige week nog naar zijn huis geweest, zo een grote eigendom op het platteland met een enorme tuin. Een plek waar je gewoon tot rust kwam.

Dan zie je dat bordje staan met 'te koop' :( , de plaats met de prachtige herinneringen waar ik in mijn kinderjaren in de zomers heb zitten voetballen met mijn neven en in de donkere winters verstoppertje gespeeld, naar de sterren heb zitten kijken op een heldere nacht...en plots staat het daar helemaal leeg. Nooit meer daar binnenkomen en de geur van zelfgemalen koffie ruiken, terwijl hij enthousiast uit zijn stoel springt, blij om volk te zien.

Net alsof een stukje van mezelf ook gestorven is. Verdomd absurd gevoel.

Sterkte gewenst :(

ryoudragon

Legacy Member
Fliblit zei:
Ryou, ge zat toch apart op een kot? Is er iets veranderd in je gang dat je nu zo'n situaties hebt?

ik zit op een nieuw kot (vlak ernaast) waar we met 3 een wc, douche en keuken delen. Ja ik ben een watje, ik weet het! :cry: ik ben gewoon zo bang van die kerel en ik weet dat het voor buitenstaanders heel normaal lijkt om gewoon es je te vermannen en es goe je gedacht te zeggen maar ik ben om de 1 of andere reden heel erg geïntimideerd voor die kerel. Ik heb zo'n goeie voornemens en zodra die zijn EXTREEM ARROGANTE bek opendoet, klap ik gewoon dicht. Ik durf het gewoon niet. :( Bah, ik wou dat ik een stoere sterke jongen was die es goed zijn gedacht durfde zeggen... dat zou zoveel oplossen T_T

Cadiuro

Legacy Member
Lig al meer dan twee uur in mijn bed en nog ni slapen. Kword er gek van :angry:

vloet

Legacy Member
Net voordat m'n wekker opsprong droomde ik dat ik ging slapen. Troll brain.

JPV

Legacy Member
Graag een link waarin staat dat de daders allochtonen waren (waarbij ik niet zeg dat het onmogelijk is, laat dat duidelijk zijn!). En bedankt om mij geweld toe te wensen.

nite

Legacy Member
JPV zei:
Graag een link waarin staat dat de daders allochtonen waren (waarbij ik niet zeg dat het onmogelijk is, laat dat duidelijk zijn!).

Daar kunnen we nu toch wel vanuit gaan zeker?

JPV

Legacy Member
zeker niet op het einde van de schoolvakantie. Ik zie hier genoeg (wss) blank "gespuis", zowel op het forum (trollen) als in het echt. Daarom ga ik nog niet alle blanken wat verwijten.

vloet

Legacy Member
JPV zei:
zeker niet op het einde van de schoolvakantie. Ik zie hier genoeg (wss) blank "gespuis", zowel op het forum (trollen) als in het echt. Daarom ga ik nog niet alle blanken wat verwijten.

Mja, eerlijk gezegd is het vrij duidelijk...
Het zou toch eerder uitzonderlijk zijn als het 10(!) niet-allochtonen waren.

nite

Legacy Member
JPV zei:
zeker niet op het einde van de schoolvakantie. Ik zie hier genoeg (wss) blank "gespuis", zowel op het forum (trollen) als in het echt. Daarom ga ik nog niet alle blanken wat verwijten.

Vraag mij eigenlijk af dat wanneer er geweld gepleegd wordt door een groepje jongeren, hoe vaak het dan gaat om allochtone jongeren.

Mijn vooroordeel is in ieder geval: groepje jongeren maakt ambras --> sowieso allochtonen. Dus ik vraag mij af of dit vooroordeel steek houdt.

Anoniem04

Legacy Member
Maakt het eigelijk uit? De kans dat die personen ongeacht afkomst weer niet voldoende gestraft worden is voor mij nog een pak erger dan het al dan niet hebben van een andere nationaliteit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan