Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gatsby

Legacy Member
Ryou, laat u niet zo intimideren door die gast. En hoe kan je nu doodsbang zijn van iemand die je enkele dagen geleden nog een sullige emo oid noemde?

Karre

Legacy Member
YaMo zei:
Wat is een melkschijfje eigenlijk?

Dit. Al vond ik die chocolade melkschijfjes van Nesquik beter maar die vind ik nergens meer :( Net zoals die potten ijs van Mars, Bounty, M&M's en al die dingen. Waar zijn die ook naartoe?!

Michster

Legacy Member
Jack-in-the-box zei:
Welke in-ears heb je eigenlijk?

Klipsch image S4. Niet de beste onder 100 euro, maar op amazon kan je ze al vinden voor 50 pond(+-60 euro) en die prijs is meer dan schappelijk voor de kwaliteit.

+2 jaar fabrieksgarantie(tried & tested :p )


Karre zei:
Dit. Al vond ik die chocolade melkschijfjes van Nesquik beter maar die vind ik nergens meer :(

Nu moesten ze zoiets pikken van mij... ik zou ook lastig zijn. :p

ryoudragon

Legacy Member
Gatsby zei:
Ryou, laat u niet zo intimideren door die gast. En hoe kan je nu doodsbang zijn van iemand die je enkele dagen geleden nog een sullige emo oid noemde?

Hij blijft een zielige emo. Maar kben der toch bang van. Hij is altijd zo stil en als hij al iets zegt is het negatief. Hij staat heel sterk in zijn schoenen, of ie nu gelijk heeft of niet en ik kan daar echt niet goed mee om. Je voelt meteen aan "of ik nu iets zeg of niet, t wordt toch een 'nee'". Hij is erin geslaagd om MIJ me schuldig te doen voelen, terwijl hij de dief is. >.> Ik ben veel te zachtaardig T_T Als iemand al kwaad naar mij kijkt, keert mijn maag al om.

ryoudragon

Legacy Member
Michster zei:
Nu moesten ze zoiets pikken van mij... ik zou ook lastig zijn. :p

Het gaat hem puur om het principe hé. Vraag dat toch gewoon, dan krijg je ook wel eentje. Maar al meteen gaan pikken... hoe kun je nu zo evil zijn. Of ben ik gewoon veel te braaf? T_T

Gatsby

Legacy Member
ryoudragon zei:
Hij blijft een zielige emo. Maar kben der toch bang van. Hij is altijd zo stil en als hij al iets zegt is het negatief. Hij staat heel sterk in zijn schoenen, of ie nu gelijk heeft of niet en ik kan daar echt niet goed mee om. Je voelt meteen aan "of ik nu iets zeg of niet, t wordt toch een 'nee'". Hij is erin geslaagd om MIJ me schuldig te doen voelen, terwijl hij de dief is. >.> Ik ben veel te zachtaardig T_T Als iemand al kwaad naar mij kijkt, keert mijn maag al om.

Sterker in uw schoenen staan. Die gast kon waarschijnlijk aan uw gedragingen zien dat ge stond in te kakken voor zijn ogen. De enige reden waarom hij erin geslaagd is om u schuldig te doen voelen is omdat ge da toelaat.
Iemand confronteren /= ruzie zoeken

glashelder

Legacy Member
Pick your battles hé, ryou. Of toch de manier waarop. Als je weet dat je snel geïntimideerd bent, begin dan niet zelf met een aanval, maar met een normaal gesprek. Want als de ander terug aanvalt (of zich te fel verdedigt) en je bent daar makkelijk van onder de indruk, dan krijg je dus zoiets. Ietsje subtieler aanpakken, dan.

YaMo

Legacy Member
Ik denk dat je hem je lichaam zal moeten schenken om hem te paaien. Anders gaat het daar fout aflopen.

tragezot

Legacy Member
Als 'Iedereen Beroemd' dat kutergerlijk "where all the good people goooo" deuntje blijven gebruiken, dan is het de eerste en laatste keer dat ik ernaar kijk.

Ook ergerlijk "Vrolijk Vlaanderen" getint.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Van dramafestijn hier opt forum naar de living die terug elke avond vervuild wordt met het "hoogstaand" Vlaamse acteer- en schrijfwerk van Familie. :doh:

YaMo

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Van dramafestijn hier opt forum naar de living die terug elke avond vervuild wordt met het "hoogstaand" Vlaamse acteer- en schrijfwerk van Familie. :doh:

Caroline is dood!!!

Michster

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Van dramafestijn hier opt forum naar de living die terug elke avond vervuild wordt met het "hoogstaand" Vlaamse acteer- en schrijfwerk van Familie. :doh:

Als het de seizoensfinale van in juni was, stel ik voor dat ge meekijkt. Zo belachelijk onnozel en voorspelbaar. :")

JohnnyricoMC

Legacy Member
Michster zei:
Als het de seizoensfinale van in juni was, stel ik voor dat ge meekijkt. Zo belachelijk onnozel en voorspelbaar. :")

Nah, ik schuif hier dadelijk 't forza4-schijfke in m'n iksboks, veel plezanter:D

kil911ler

Legacy Member
My god ryou... door iemand met je vinger tegen te houden, kon je toch zo een reactie verwachten? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan