Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Michster

Legacy Member
ryoudragon zei:
Mijn hart bonkt in mijn keel, ik ben echt niet op mijn gemak. Net de pikkedief aangesproken en zoals verwacht zei ie meteen 'kgaat nie meer doen' waarop ie wegliep. Ik hou hem tegen door mijn vinger op zijn borstkas te duwen waarop hij zo heel arrogant zegt 'EH... EXCUSEER?!' waarop ik doodsbang werd. Enfin, toch nog verkregen dat hij mij een nieuw melkschijfje gaat kopen (maar dat wil ik nog wel es zien) en kheb hem ook heel beleefd en rustig gezegd dat ik hier niet ben om ruzie te maken, dat ik het niet fijn vind dat ik nu commentaar op hem moet staan geven en dat ik met iedereen wil overeenkomen en de regels van het huis gerust wil leren en vrienden maken. Ik vind dat ik het toch goed opgelost heb, ben zeer beleefd gebleven en kheb ook duidelijk laten voelen van 'ik haat je niet, ik wil geen ruzie, ik wil enkel dat je vergoed wat je gepikt hebt.' Ik was wel zo doodsbang dat ik helemaal niet meer durfde vragen voor een nieuwe doos, enkel eentje :cry: Bah... ik zit hier bijna te bibberen. Ik haat zo'n conflict. >.>

Hmmm, ik twijfel of ik je een compliment moet geven voor dapperheid of kritiek omdat je iemand fysiek uitdaagde(grof uitgedrukt) die je gemakkelijk pijn had kunnen doen.

:unsure:


There there :hug:

ryoudragon

Legacy Member
Dillyracer zei:

bah. Ik vind het echt niet grappig. Als ik eindelijk mijn melkschijfje terugheb, ga ik nog es met hem praten. Gewoon rustig, om elkaar wat te leren kennen en te tonen dat ik echt geen ruzie wil maken. (ik ben bang van hem :cry:)
En ook om te zeggen van 'kijk als er iets is dat ik doe ofzo in de gemeenschappelijke ruimtes, zeg dat dan ipv het op te kroppen, en dan zal ik mij aanpassen' (hij zei iets van de douchegrond opdrogen na het douchen... ik dacht dat dat hier niet gedaan werd, weetikveel) Ik zal hem tonen dat ik goeie wil heb, want ik wil echt echt echt echt geen ruzie hier :cry:

SiRdeK

Legacy Member
Baats zei:
Feestjes in Nice:


Bottle is min. 65eur up to 105eur, Beers 5 euros, Hard Liquor 7euros, SHOT 4 euros 12 SHOTS 36 euros


:unsure:
In Rome was da ook zo. Wij gingen gewoon in een pizzeria Heineken van 66 cl drinken tegen 2 euro per fles en dan gewoon een discotheek binnen :) Het was wel Heineken, ma in de clubs was het 5 euro voor 33 cl Heineken.

Anoniem04

Legacy Member
ryoudragon zei:
bah. Ik vind het echt niet grappig. Als ik eindelijk mijn melkschijfje terugheb, ga ik nog es met hem praten. Gewoon rustig, om elkaar wat te leren kennen en te tonen dat ik echt geen ruzie wil maken. (ik ben bang van hem :cry:)
En ook om te zeggen van 'kijk als er iets is dat ik doe ofzo in de gemeenschappelijke ruimtes, zeg dat dan ipv het op te kroppen, en dan zal ik mij aanpassen' (hij zei iets van de douchegrond opdrogen na het douchen... ik dacht dat dat hier niet gedaan werd, weetikveel) Ik zal hem tonen dat ik goeie wil heb, want ik wil echt echt echt echt geen ruzie hier :cry:

Ja, hij gaat u komen vermoorden in uw slaap.

Bang, lolwut.

cdp1193

Legacy Member
Baats zei:
Feestjes in Nice:


Bottle is min. 65eur up to 105eur, Beers 5 euros, Hard Liquor 7euros, SHOT 4 euros 12 SHOTS 36 euros


:unsure:

Ik zat dit weekend ook in Nice :p. Feestjes aan de côte d'Azur zijn gewoon duur, ze zijn ook meestal niet bedoelt voor de inwoners maar voor de toeristen. In september valt het daar (in Cannes toch) compleet stil.

Baats

Legacy Member
SiRdeK zei:
In Rome was da ook zo. Wij gingen gewoon in een pizzeria Heineken van 66 cl drinken tegen 2 euro per fles en dan gewoon een discotheek binnen :) Het was wel Heineken, ma in de clubs was het 5 euro voor 33 cl Heineken.

Heineken :puke:

cdp1193 zei:
Ik zat dit weekend ook in Nice :p. Feestjes aan de côte d'Azur zijn gewoon duur, ze zijn ook meestal niet bedoelt voor de inwoners maar voor de toeristen. In september valt het daar (in Cannes toch) compleet stil.

Tis voor Erasmus. Kzal met een vree platten portefeuille terugkeren denk ik..

ryoudragon

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ja, hij gaat u komen vermoorden in uw slaap.

Bang, lolwut.

Ik ben fysiek enorm enorm zwak ^^" En ook al lijkt het mij totaal geen geweldadige jongen, ik kan mij (verbaal) echt niet verdedigen tegen iemand die zo arrogant is en kortaf. Het moment dattie zo grof zei 'excuseer?!' omdat ik hem tegenhield, zonk de moed echt al in mijn schoenen. Op zo'n momenten word ik gewoon doodsbang en durf ik bijna niets meer zeggen omdat alles wat ik zeg op conflict zal uitdraaien... iets waar ik doodsbang voor ben. Ik zeg het, ik wil hier GEEN ruzie maken. We zitten hier met drie mensen die een keuken, wc en douche delen en zolang we overeenkomen is dat dik in orde. Daarmee dak echt wil duidelijk maken dat ik geen slechte bedoelingen heb. Een toegeving van mij naar hem toe, want HIJ is de pikkedief, en niet ik. Hij zou eigenlijk om 'vergeving' moeten vragen, om het met zo'n versterkend woord te zeggen. Maar k wil de slimste van de twee zijn. Iedereen heeft zijn verhaal en ervaart alles anders, dus ik wil hem niet het gevoel geven dat hij onwelkom is... ook al krijg ik dat gevoel van hem WEL :cry:

Anoniem04

Legacy Member
/insert JohnnyricoMC zijn afbeelding.

Ironisch dat zo'n post eigelijk meer op een 'trollpost' lijkt dan waar jij op zat te zagen daarstraks.

ryoudragon

Legacy Member
Jaja lach maar, maar het is toch wel degelijk mijn ergernis van vandaag. Ik durf mijn muziek niet eens te luid zetten, ben doodsbang voor represailles. Toch wel erg dat IK mij nu de slechterik voel. =.="

Karre

Legacy Member
Ryoudragon, jij moet je ook wel enorm onveilig voelen zeker. Iedereen die u zo maar direct zou willen kreupel slaan of vermoorden.

Kiiilerke

Legacy Member
ryoudragon zei:
Jaja lach maar, maar het is toch wel degelijk mijn ergernis van vandaag. Ik durf mijn muziek niet eens te luid zetten, ben doodsbang voor represailles. Toch wel erg dat IK mij nu de slechterik voel. =.="

Gij zijt zot!

Jack-in-the-box

Legacy Member
Michster zei:
Oortipkes losgekomen en kwijtgespeeld van men in-ears. :sop: Ik kan ze bestellen op amazon, maar nu zit ik 4 dagen zonder prachtig geluid. :( #firstworldproblems

Welke in-ears heb je eigenlijk?

J.F.

Legacy Member
ryoudragon zei:
Ik ben fysiek enorm enorm zwak ^^" En ook al lijkt het mij totaal geen geweldadige jongen, ik kan mij (verbaal) echt niet verdedigen tegen iemand die zo arrogant is en kortaf. Het moment dattie zo grof zei 'excuseer?!' omdat ik hem tegenhield, zonk de moed echt al in mijn schoenen. Op zo'n momenten word ik gewoon doodsbang en durf ik bijna niets meer zeggen omdat alles wat ik zeg op conflict zal uitdraaien... iets waar ik doodsbang voor ben. Ik zeg het, ik wil hier GEEN ruzie maken. We zitten hier met drie mensen die een keuken, wc en douche delen en zolang we overeenkomen is dat dik in orde. Daarmee dak echt wil duidelijk maken dat ik geen slechte bedoelingen heb. Een toegeving van mij naar hem toe, want HIJ is de pikkedief, en niet ik. Hij zou eigenlijk om 'vergeving' moeten vragen, om het met zo'n versterkend woord te zeggen. Maar k wil de slimste van de twee zijn. Iedereen heeft zijn verhaal en ervaart alles anders, dus ik wil hem niet het gevoel geven dat hij onwelkom is... ook al krijg ik dat gevoel van hem WEL :cry:

wa is mis met u :/

ryoudragon

Legacy Member
Oct zei:
De melkschijfjesmaffia is niet te onderschatten hoor.

Ah! Ge weet t dan toch! Nee, t gaat mij niet om dat ene melkschijfje (en de fruitsla...) maar om het feit dat als ik er niets aan zou doen, het gaat escaleren. Zeg je er niets van, dan wordt het na een halfjaar normaal dat wanneer je thuiskomt je biefstuk gepikt is en je ook al kan fluiten naar je miracoli waar je al 3 dagen naar uitkijkt, ik zeg maar iets. Dan kom je thuis wanneer de winkels al dicht zijn, om te concluderen dat je geen avondeten hebt want het is gepikt... Dat is hetgeen waar ik bang voor ben. Beetje vooruitziend zijn e :p Soit, ik hoop dat het bij deze opgelost is. °w°"

Had hij mij gewoon een melkschijfje GEVRAAGD, had hij gerust eentje gekregen hoor. Dat heb ik hem ook verteld daarnet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan