Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ryoudragon zei:Mijn hart bonkt in mijn keel, ik ben echt niet op mijn gemak. Net de pikkedief aangesproken en zoals verwacht zei ie meteen 'kgaat nie meer doen' waarop ie wegliep. Ik hou hem tegen door mijn vinger op zijn borstkas te duwen waarop hij zo heel arrogant zegt 'EH... EXCUSEER?!' waarop ik doodsbang werd. Enfin, toch nog verkregen dat hij mij een nieuw melkschijfje gaat kopen (maar dat wil ik nog wel es zien) en kheb hem ook heel beleefd en rustig gezegd dat ik hier niet ben om ruzie te maken, dat ik het niet fijn vind dat ik nu commentaar op hem moet staan geven en dat ik met iedereen wil overeenkomen en de regels van het huis gerust wil leren en vrienden maken. Ik vind dat ik het toch goed opgelost heb, ben zeer beleefd gebleven en kheb ook duidelijk laten voelen van 'ik haat je niet, ik wil geen ruzie, ik wil enkel dat je vergoed wat je gepikt hebt.' Ik was wel zo doodsbang dat ik helemaal niet meer durfde vragen voor een nieuwe doos, enkel eentjeBah... ik zit hier bijna te bibberen. Ik haat zo'n conflict. >.>


Dillyracer zei:
)
In Rome was da ook zo. Wij gingen gewoon in een pizzeria Heineken van 66 cl drinken tegen 2 euro per fles en dan gewoon een discotheek binnenBaats zei:Feestjes in Nice:
Bottle is min. 65eur up to 105eur, Beers 5 euros, Hard Liquor 7euros, SHOT 4 euros 12 SHOTS 36 euros
![]()
Het was wel Heineken, ma in de clubs was het 5 euro voor 33 cl Heineken.ryoudragon zei:bah. Ik vind het echt niet grappig. Als ik eindelijk mijn melkschijfje terugheb, ga ik nog es met hem praten. Gewoon rustig, om elkaar wat te leren kennen en te tonen dat ik echt geen ruzie wil maken. (ik ben bang van hem)
En ook om te zeggen van 'kijk als er iets is dat ik doe ofzo in de gemeenschappelijke ruimtes, zeg dat dan ipv het op te kroppen, en dan zal ik mij aanpassen' (hij zei iets van de douchegrond opdrogen na het douchen... ik dacht dat dat hier niet gedaan werd, weetikveel) Ik zal hem tonen dat ik goeie wil heb, want ik wil echt echt echt echt geen ruzie hier![]()
Baats zei:Feestjes in Nice:
Bottle is min. 65eur up to 105eur, Beers 5 euros, Hard Liquor 7euros, SHOT 4 euros 12 SHOTS 36 euros
![]()
. Feestjes aan de côte d'Azur zijn gewoon duur, ze zijn ook meestal niet bedoelt voor de inwoners maar voor de toeristen. In september valt het daar (in Cannes toch) compleet stil.rscaboy zei:Leest als een dagboek van een 12 jarig meisje.
JohnnyricoMC zei:Dat verhaaltje duurt nu al lang genoeg dat het imho gerechtvaardigd is Tony er bij te roepen: http://i.imgur.com/LmuvV.jpg
SiRdeK zei:In Rome was da ook zo. Wij gingen gewoon in een pizzeria Heineken van 66 cl drinken tegen 2 euro per fles en dan gewoon een discotheek binnenHet was wel Heineken, ma in de clubs was het 5 euro voor 33 cl Heineken.

cdp1193 zei:Ik zat dit weekend ook in Nice. Feestjes aan de côte d'Azur zijn gewoon duur, ze zijn ook meestal niet bedoelt voor de inwoners maar voor de toeristen. In september valt het daar (in Cannes toch) compleet stil.
Dillyracer zei:Ja, hij gaat u komen vermoorden in uw slaap.
Bang, lolwut.

ryoudragon zei:Jaja lach maar, maar het is toch wel degelijk mijn ergernis van vandaag. Ik durf mijn muziek niet eens te luid zetten, ben doodsbang voor represailles. Toch wel erg dat IK mij nu de slechterik voel. =.="
Michster zei:Oortipkes losgekomen en kwijtgespeeld van men in-ears.Ik kan ze bestellen op amazon, maar nu zit ik 4 dagen zonder prachtig geluid.
#firstworldproblems
ryoudragon zei:Ik ben fysiek enorm enorm zwak ^^" En ook al lijkt het mij totaal geen geweldadige jongen, ik kan mij (verbaal) echt niet verdedigen tegen iemand die zo arrogant is en kortaf. Het moment dattie zo grof zei 'excuseer?!' omdat ik hem tegenhield, zonk de moed echt al in mijn schoenen. Op zo'n momenten word ik gewoon doodsbang en durf ik bijna niets meer zeggen omdat alles wat ik zeg op conflict zal uitdraaien... iets waar ik doodsbang voor ben. Ik zeg het, ik wil hier GEEN ruzie maken. We zitten hier met drie mensen die een keuken, wc en douche delen en zolang we overeenkomen is dat dik in orde. Daarmee dak echt wil duidelijk maken dat ik geen slechte bedoelingen heb. Een toegeving van mij naar hem toe, want HIJ is de pikkedief, en niet ik. Hij zou eigenlijk om 'vergeving' moeten vragen, om het met zo'n versterkend woord te zeggen. Maar k wil de slimste van de twee zijn. Iedereen heeft zijn verhaal en ervaart alles anders, dus ik wil hem niet het gevoel geven dat hij onwelkom is... ook al krijg ik dat gevoel van hem WEL![]()
FFS :ironic:ryoudragon zei:zagen zagen troll troll
Oct zei:De melkschijfjesmaffia is niet te onderschatten hoor.
Soit, ik hoop dat het bij deze opgelost is. °w°"