Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Irriducibili

Legacy Member
Bijna in slaap vallen op het werk..
Start ik Firefox (startpagina: 9lives), wil ik mijn dagelijks vermaak... krijg ik de flauwste troll-topic in maanden voor mijn neus.

Dan zullen we maar verder hopen op een troll met humor zeker?

R!|)|)L3R

Legacy Member
Dat m'n post gedelete werd met m'n ergernis van tegenwoordig getrol is.
Werd gedelete als reden "opruiming" :wtf:

ryoudragon

Legacy Member
Er zou een systeem moeten zijn waarbij de eerste tien posts van nieuwe members eerst goedgekeurd en nagelezen moeten worden door mods, voor ze gepost worden. Dan zijn er alvast veel trollen en spammers die rap zouden opgeven. :/

vriendin onzeker, politie-gevalletje... en dan zijn er nog die daar serieus op antwoorden e... T_T sigh.

Ark'ay

Legacy Member
Tijd dat de kindjes weer naar school gaan. Het aantal troll topics is too damn high.

JohnnyricoMC

Legacy Member
ryoudragon zei:
Er zou een systeem moeten zijn waarbij de eerste tien posts van nieuwe members eerst goedgekeurd en nagelezen moeten worden door mods, voor ze gepost worden. Dan zijn er alvast veel trollen en spammers die rap zouden opgeven. :/

En waar gade gij al die mods vinden om 24/7 goed te keuren?

Anoniem04

Legacy Member
ryoudragon zei:
Er zou een systeem moeten zijn waarbij de eerste tien posts van nieuwe members eerst goedgekeurd en nagelezen moeten worden door mods, voor ze gepost worden. Dan zijn er alvast veel trollen en spammers die rap zouden opgeven. :/

vriendin onzeker, politie-gevalletje... en dan zijn er nog die daar serieus op antwoorden e... T_T sigh.

Nogmaals, wat is er abnormaal aan de thread "vriendin onzeker"? Wat is voor u een indicatie dat dat een "troll" is?

Jij klaagt regelmatig over uw thuissituatie, is dat dan een trollpost? Of telt dat niet meer na een minimum aantal posts?

u4ea

Legacy Member
Dak echt ni kan leren voor examens en dak ook überslecht ben in examens maken en zeker de mondeling gedeelten.

Spijtig da der altijd zo weinig punten staan op dagelijks werk waarda ge echt voor werkt en ni 100 pagina's vanbuiten moet leren.

u4ea

Legacy Member
ng zei:
Dagelijks werk in 't hoger?

Voor een aantal vakken is da nog ja. Werkskes maken en taken. Voor 2 vakken ofzo is een tussentijdse test.

Da staat dan op nog geen 20% ofzo terwijl ge daar wel maanden mee bezig zijt.:p

En 80% op de punten op ocharm een paar vraagskes.

Dennoman

Legacy Member
ng zei:
Dagelijks werk in 't hoger?
Verplichte colleges/(taal)labo's/...?

De meeste jaarvakken die ik had waren ook in zekere mate met "dagelijks werk", meestal in de vorm van taken, taallabo's, toetsen en soms zelfs met medewerking tijdens colleges, al was dat wel gedaan na het tweede jaar.

ng

Legacy Member
u4ea zei:
Voor een aantal vakken is da nog ja. Werkskes maken en taken. Voor 2 vakken ofzo is een tussentijdse test.

Da staat dan op nog geen 20% ofzo terwijl ge daar wel maanden mee bezig zijt.:p

En 80% op de punten op ocharm een paar vraagskes.

En wat studeert gij dan?

Dennoman zei:
Verplichte colleges/(taal)labo's/...?

De meeste jaarvakken die ik had waren ook in zekere mate met "dagelijks werk", meestal in de vorm van taken, taallabo's, toetsen en soms zelfs met medewerking tijdens colleges, al was dat wel gedaan na het tweede jaar.

Kan ik mij niet direct herinneren.
Een aantal projecten tot daar aan toe. En natuurlijk verplichte aanwezigheid tijdens voor communicatietechnieken. (kwestie dat er toch mensen kwamen opdagen)

Dennoman

Legacy Member
ng zei:
Kan ik mij niet direct herinneren.
Een aantal projecten tot daar aan toe. En natuurlijk verplichte aanwezigheid tijdens voor communicatietechnieken. (kwestie dat er toch mensen kwamen opdagen)
In praktisch alle taalrichtingen is dat zo, en natuurlijk alle richtingen waarbij je les volgt in kleinere groepen. Hoewel men dat graag doet geloven, is niet elke student een volstrekt anoniem gezicht in een aula van 700 man.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan