Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ryoudragon zei:Er zou een systeem moeten zijn waarbij de eerste tien posts van nieuwe members eerst goedgekeurd en nagelezen moeten worden door mods, voor ze gepost worden. Dan zijn er alvast veel trollen en spammers die rap zouden opgeven. :/
JohnnyricoMC zei:En waar gade gij al die mods vinden om 24/7 goed te keuren?
Ark'ay zei:Tijd dat de kindjes weer naar school gaan. Het aantal troll topics is too damn high.

ryoudragon zei:Er zou een systeem moeten zijn waarbij de eerste tien posts van nieuwe members eerst goedgekeurd en nagelezen moeten worden door mods, voor ze gepost worden. Dan zijn er alvast veel trollen en spammers die rap zouden opgeven. :/
vriendin onzeker, politie-gevalletje... en dan zijn er nog die daar serieus op antwoorden e... T_T sigh.
Dillyracer zei:Jij klaagt elke dag over uw thuissituatie, is dat dan een trollpost? Of telt dat niet meer na een minimum aantal posts?
ng zei:Dagelijks werk in 't hoger?

Verplichte colleges/(taal)labo's/...?ng zei:Dagelijks werk in 't hoger?
u4ea zei:Voor een aantal vakken is da nog ja. Werkskes maken en taken. Voor 2 vakken ofzo is een tussentijdse test.
Da staat dan op nog geen 20% ofzo terwijl ge daar wel maanden mee bezig zijt.
En 80% op de punten op ocharm een paar vraagskes.
Dennoman zei:Verplichte colleges/(taal)labo's/...?
De meeste jaarvakken die ik had waren ook in zekere mate met "dagelijks werk", meestal in de vorm van taken, taallabo's, toetsen en soms zelfs met medewerking tijdens colleges, al was dat wel gedaan na het tweede jaar.
ng zei:En wat studeert gij dan?
u4ea zei:Informatica.
In praktisch alle taalrichtingen is dat zo, en natuurlijk alle richtingen waarbij je les volgt in kleinere groepen. Hoewel men dat graag doet geloven, is niet elke student een volstrekt anoniem gezicht in een aula van 700 man.ng zei:Kan ik mij niet direct herinneren.
Een aantal projecten tot daar aan toe. En natuurlijk verplichte aanwezigheid tijdens voor communicatietechnieken. (kwestie dat er toch mensen kwamen opdagen)
ng zei:Dus ge hebt een aantal programmeerprojecten/websites om uit te werken tijdens het jaar?