blackman
Legacy Member
kay-gell zei:Meh, ik had tickets gekregen dus ik dacht van dan toch maar es te gaan zien.
Echt waar ik heb nog nooit zoveel hetero venten in rode broeken gezien.
Ja amai ge zou da is moeten zien hier op de KDG in Antwerpen, iedereen loopt hier, sinds de herexamens begonnen zijn, rond in een fluo-gekleurde jeansbroek. Rood, geel, groen, paars, maakt niet uit zolang het fluo is. Trends zijn altijd gay maar den deze maat...







