Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blackman

Legacy Member
kay-gell zei:
Meh, ik had tickets gekregen dus ik dacht van dan toch maar es te gaan zien.
Echt waar ik heb nog nooit zoveel hetero venten in rode broeken gezien.

Ja amai ge zou da is moeten zien hier op de KDG in Antwerpen, iedereen loopt hier, sinds de herexamens begonnen zijn, rond in een fluo-gekleurde jeansbroek. Rood, geel, groen, paars, maakt niet uit zolang het fluo is. Trends zijn altijd gay maar den deze maat...:wtf:

blackman

Legacy Member
Amai das goed gedacht man, mysterieuze chickas me cloaks... Kzien het al volledig zitten!

MrKend54l

Legacy Member
blackman zei:
Ja amai ge zou da is moeten zien hier op de KDG in Antwerpen, iedereen loopt hier, sinds de herexamens begonnen zijn, rond in een fluo-gekleurde jeansbroek. Rood, geel, groen, paars, maakt niet uit zolang het fluo is. Trends zijn altijd gay maar den deze maat...:wtf:

Ik vraag mij af wie zoiets verzint :P

Karre

Legacy Member
Wat is dat toch met die tegenwind. Ik heb daar quasi nooit last van maar oh nee hoor, naar de fitness aan het fietsen? Laten we een halve orkaan tegen u aangooien! Nu ben ik weeral deels vermoeid zonder nog maar begonnen zijn.

Alteration

Legacy Member
Karre zei:
Wat is dat toch met die tegenwind. Ik heb daar quasi nooit last van maar oh nee hoor, naar de fitness aan het fietsen? Laten we een halve orkaan tegen u aangooien! Nu ben ik weeral deels vermoeid zonder nog maar begonnen zijn.

Boom van een vent?

OT: Onnozelaars die in de comments spoilers zetten i.p.v. het te hebben over de kwaliteit. Klootzakken.

Therapy

Legacy Member
Ben de herexamens echt strontbeu. Motivatie is ver te zoeken voor het moment.

Damn, ik wil dat Nederlands systeem van uw herexamen 2 weken na het origineel zo hard. :sop:

Crosserke

Legacy Member
Al wakker van gisterenmiddag en nog nie moe.

Nuja niet dat het wat uitmaakt of je nu slaapt of wakker bent :unsure:

n9ne

Legacy Member
mods zijn hier rap voor infra's, maar om overduidelijk trollthreads te sluiten :ironic:

ng

Legacy Member
Tof zo een klant die volledige spammails doorstuurt ook al vond 'm ze al verdacht.

Dennoman

Legacy Member
Sick` zei:
Ik zie geen jodenhaat, eerder trol gedrag omdat die andere spastisch ligt te doen.
Dacht er hetzelfde over. Ben het vaak genoeg eens met De Witte, maar hier hangt hij toch flink de wener uit.

Bart Religion

Legacy Member
Die #ZOG tag zegt genoeg hé

Zionist Occupation Government or Zionist Occupied Government (abbreviated as ZOG) is an antisemitic conspiracy theory ;)

Trouwens niet aan zijn proefstuk toe want eerder noemde hij joden ook al "bloedzuigers" en "parasieten" door met citaten van notoir anti-Semiet Bakunin te dwepen.

Boterkoek

Legacy Member
Carrion zei:
:eek:

Hoeveel belde gij wel nie op zo'n factuur te krijgen :p

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik bel trouwens niet veel, maar als ik bel duurt het gesprek wel lang. Het es niet van naar die grieten te bellen op teletext.:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan