Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

a143290

Legacy Member
De radio controlled klok op mijn kamer staat een uur voor, na jarenlang altijd juist te hebben gestaan :wtf: Heeft al meermaals voor verwarring gezorgd vandaag..

Anoniem04

Legacy Member
Snoeckers zei:
Dat de oplossingen van de oefeningen (in het boek) van mijn examen morgen puur oplossingen zijn, werkwijze derbij zetten was te moeilijk zeker? Bij de gemakkelijkste oefeningen staan ze der bij, maar de moeilijkste? how zeker!

Dat was bij mijn cursussen al sinds het middelbaar? :unsure:

Runkle

Legacy Member
Dillyracer zei:
Dat was bij mijn cursussen al sinds het middelbaar? :unsure:

Het gaat mij om het feit dat ze oplossingen geven van alles, en bij sommige oefeningen, die waar er zelf geen getoond moet worden, tonen ze de werkwijze.
Maar bij de oefeningen waar het echt moeilijk is, tonen ze dit niet.

Geef het dan of voor alles, of voor niets.

schuppekens

Legacy Member
Mueske zei:
Awesome, zo internet uit de middeleeuwen hebben. Youtube filmkes die elke 3 seconden voor een minuut moeten laden, da is de shit waar ik voor leef.

+youtubefilmkes die nu niet meer volledig laden en de reclame erbij.
walgelijk

Rubmifer

Legacy Member
Zit op smallband blijkbaar. Geen enkel probleem zou je denken. Een gratis volume pack er bij en hoppa, probleem opgelost. Alleen is de site van skynet zowat de meeste trage website op smallband. Vreselijk. Zit nu al 5 minuten op een wit scherm te laden. :')

Michster

Legacy Member
Curiosity rover die blijkbaar een will.i.am-liedje gaat uitzenden.

Waarom? :s

Burrid

Legacy Member
schuppekens zei:
+youtubefilmkes die nu niet meer volledig laden en de reclame erbij.
walgelijk

Waarom laden die eigenlijk maar tot een paar seconden voor kijkbeeld?

Black

Legacy Member
schuppekens zei:
+youtubefilmkes die nu niet meer volledig laden en de reclame erbij.
walgelijk

echt eh !

als ge traag internet hebt kunde da dus nimeer ff laten staan en laten laden, want dan laadt em maar een kwartje...

thecoon

Legacy Member
mensen die die op fb/destandaard reageren zonder het hele artikel begrijpend te lezen :doh::doh:

Waelvis

Legacy Member
Al da gezever over Martin die vrijkomt...

Ok, wa die indertijd heeft gedaan kan niet door de beugel, maar om daar nu tegen te beginnen protesteren?

Zoveel jaren terug heeft ne rechter een uitspraak gedaan da ze onder bepaalde voorwaarden vroeger kon vrijkomen. Als nu aan die voorwaarde voldaan is, da ze dan vrijgelaten wordt e..

Iedereen die nu komt neuten da da onrechtvaardig is, moest toen maar geneut hebben tegen die rechter/jury...

Rizla+

Legacy Member
Net na een maand niet te lopen terug gaan joggen. 22 Minuten en ik was kapot.
En zeggen dat ik 2 maanden geleden nog 3 kwartier kon lopen.
Serieus, heb nog tabak voor een dag of 3, dan is het echt gedaan, enkel en alleen maar last van.

kil911ler

Legacy Member
Gvd, Soekie die topics echt verziekt maar aar racistische opmerkingen en dan beweren dat ze niet zo zijn :doh:

Faun

Legacy Member
Ik kom vandaag thuis van een reis, er ligt een brief van mn arbeidsgeneesheer te wachten dat mn bloedresultaten niet goed zijn en dat ik mijn huisarts moet consulteren met de resultaten. Ik heb blijkbaar een te hoog hematocriet gehalte. Ik vond al dat ik enorm buiten adem was op reis na enkele treden, maar ik dacht dat het door de warmte was. Geen idee wat de oorzaak zou kunnen zijn :s

Dennoman

Legacy Member
Morgen dus best naar de bakker om een gesneden brood, maar ziet dat ge niet gestoken wordt door wespen! :unsure:

Faun

Legacy Member
Alez jongens, ik vind het echt niet zo grappig.. die brief klinkt wel serieus. Kmag pas zaterdag bloed laten trekken, dus nog tot dan in onzekerheid.

Flunitrazepam

Legacy Member
Faun zei:
Ik kom vandaag thuis van een reis, er ligt een brief van mn arbeidsgeneesheer te wachten dat mn bloedresultaten niet goed zijn en dat ik mijn huisarts moet consulteren met de resultaten. Ik heb blijkbaar een te hoog hematocriet gehalte. Ik vond al dat ik enorm buiten adem was op reis na enkele treden, maar ik dacht dat het door de warmte was. Geen idee wat de oorzaak zou kunnen zijn :s

Ik heb dat ook, en ze wisten niet waarom.
Er scheelde niets aan mij.

heb in mijn leven denk al 3 maal bloed laten trekken/controleren.

En elke x bij de resultaten vroegen ze aan mij of ik aan topsport deed.
Wat dus totaal niet is.
Mijn hematocriet was zo hoog, ik dacht iets van een 64.

Misericordiam

Legacy Member
Allez, ze gaat binnenkort weer een ban krijgen voor sociaal onaangepast gedrag.

:)

ryoudragon

Legacy Member
Question: waar komt die Soeki opeens vandaan? Tis precies de eerste keer dat ik daar van hoor? (ik zit meestal op Algemeen) Zit die hier al lang? Dat lijkt hier wel een halve beroemdheid als k de reacties lees.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan