Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

twoen

Legacy Member
Tha_nOn zei:
ik wordt daar helegans zot van (zeker als er echt van die puisten opzitten bah)

pijnlijk...*gavin imitation style*

edit: laat..tis nooit te laat o o o é o

Darks

Legacy Member
GuntherDW zei:
oeh die heb ik elke dag :D
nog nooit gehad da ge zoals spiderman webs uit uw armen kunt schieten?
ma zo'n dromen komen nooit alleen met dat ene deel bij mij :p
(bv da ge dan in een gebouw zit waar ge zowat niet uit kunt ofzo, maar ge redelelijk diep zit in dat gebouw,
en zo uweigen naar boven moet "trekken" in een grote soort halve liftschacht of trappenhal waar er geen trappen meer zijn zeg maar,
om uiteindelijk bijna in een andere droom terecht te komen (of zowat die andere droom als een "intermezzo" te dromen, maar achteraf alles nog kunnen "gebruiken") om zo weer uw vrienden te "redden" of gewoon bad guys of gewoon plezier te hebben met uw stuff? :p
deze nacht was het weer van da maar ik herinner me er niet zo denderend veel meer van :sad:

Ja ik heb wel vaker rare dromen, maar deze was raar omdat mijn vrienden zich tegen mij keerden en dat soort dingen. Heb ook eens gedroomd dat ik met de auto in een gracht sukkelde. Ik word wakker => rap kijken *oef niks aan de auto* :p

AeRoDyNe

Legacy Member
ik kan mijn stem niet veranderen in Left 4 dead :s, heb per ongeluk stem geklikt ,waardoor die 0 /10 kreeg :s is mijn bedoeling niet, what must i do?

n9ne

Legacy Member
jupla, ruzie met beste maat en beste vriendin. En kheb dan nog het gevoel dant men fout ni is ook, mja

Dennoman

Legacy Member
forn9 zei:
jupla, ruzie met beste maat en beste vriendin. En kheb dan nog het gevoel dant men fout ni is ook, mja
Mjah, laatste paar maanden ook een aantal keer zo'n situaties meegemaakt. Ik heb er echt een hekel aan dat sommige mensen toch zo verdomd wisselvallig kunnen zijn... de ene moment zijt ge hun beste maat, de andere bent ge de degoutantste persoon op deze aardbol. Heb al een aantal keer mezelf afgevraagd of ik niet teveel energie in vriendschappen steek met sommige mensen. Ik ben allesbehalve opdringerig ofzo, maar wat ik ook doe blijkt uiteindelijk toch altijd niet juist te zijn. Ja sorry, als ik altijd de slechte ben en als de ander zijn fouten niet wil erkennen, hoeft het voor mij ook niet meer.

Spectre

Legacy Member
Mijn beste vriend is ook zo. Op school en daarbuiten kunnen wij praten over vanalles maar van zodra dat over internet/sms/telefoon is, is die zo uberkortaf en zo van: jaja bye *offline* Gemoedswisselingen olé :)

Dennoman

Legacy Member
Mjah, ik ben gewoon een man van weinig woorden maar de mensen weten wel wat ze aan me hebben. Als ze problemen hebben ofzo, zal ik zonder aarzelen helpen, maar in ruil daarvoor hou ik van rust (bij mij op kot en thuis wordt de deur op zijn zachtst gezegd niet bepaald platgelopen) en moeten ze mij niet al te veel lastigvallen. Enige wat ik dan verwacht is dat men mij toch gaat behandelen voor wat ik waard ben, niet meer, maar ook zeker niet minder.

wireke

Legacy Member
http://www.gva.be/nieuws/in_de_rand/default.asp?art={5D0C6FA7-3277-4D70-9D29-4ACD5AB85A4F}

Ze zouden die kinderen beter ook ophangen. Hopelijk krijgen ze een goed pak slaag van hun ouders waardoor ze eeuwig verminkt zijn :)

n9ne

Legacy Member
Dennoman zei:
Mjah, laatste paar maanden ook een aantal keer zo'n situaties meegemaakt. Ik heb er echt een hekel aan dat sommige mensen toch zo verdomd wisselvallig kunnen zijn... de ene moment zijt ge hun beste maat, de andere bent ge de degoutantste persoon op deze aardbol. Heb al een aantal keer mezelf afgevraagd of ik niet teveel energie in vriendschappen steek met sommige mensen. Ik ben allesbehalve opdringerig ofzo, maar wat ik ook doe blijkt uiteindelijk toch altijd niet juist te zijn. Ja sorry, als ik altijd de slechte ben en als de ander zijn fouten niet wil erkennen, hoeft het voor mij ook niet meer.

Beste vriendin is al haar excuses komen aanbieden, dus cva. Maar die maat, serieus. Em loopt vies omda er iets uit het verleden van zijn lief is bovengekomen en em er ni me mij kon over praten omdak aant lösgehen was op café. Nuja, et komt miss egoistisch over, maar kheb al altijd klaar gestaan voor die kerel en kwou mij gewoon amuseren die avond, want anders zouk ook nen gansen avond depri gelopen ebben.

Hekje#

Legacy Member
Da's idd wel iets verschrikkelijks. Als ik naar een fuif ga of op café met maten ga ik om mij te amuseren. Ok als er ene iets aan de hand heeft met zijn lief of ex-lief zal ik daar zeker effe tegen praten, maar als hij beslist om de hele avond vies rond te lopen is dat zijn probleem. Er zijn nog genoeg momenten om erover te praten.

paarsbloed

Legacy Member
forn9 zei:
Beste vriendin is al haar excuses komen aanbieden, dus cva. Maar die maat, serieus. Em loopt vies omda er iets uit het verleden van zijn lief is bovengekomen en em er ni me mij kon over praten omdak aant lösgehen was op café. Nuja, et komt miss egoistisch over, maar kheb al altijd klaar gestaan voor die kerel en kwou mij gewoon amuseren die avond, want anders zouk ook nen gansen avond depri gelopen ebben.

dat hij dan niet weg gaat,daar erger ik mij aan,mensen die vies zijn en dan weggaan,zitten ze daar de hele tijd met een bakkes tot op de grond. Ik blijf gewoon thuis als ik slecht gezind ben.

n9ne

Legacy Member
Cirja zei:
Da's idd wel iets verschrikkelijks. Als ik naar een fuif ga of op café met maten ga ik om mij te amuseren. Ok als er ene iets aan de hand heeft met zijn lief of ex-lief zal ik daar zeker effe tegen praten, maar als hij beslist om de hele avond vies rond te lopen is dat zijn probleem. Er zijn nog genoeg momenten om erover te praten.

Inderdaad, nuja, alst onze vriendschap daarvoor gedaan is moe hij da weten.

paarsbloed zei:
dat hij dan niet weg gaat,daar erger ik mij aan,mensen die vies zijn en dan weggaan,zitten ze daar de hele tijd met een bakkes tot op de grond. Ik blijf gewoon thuis als ik slecht gezind ben.

En nog is inderdaad. Nju, hij mocht ook wel weten, kwas al redelijk zat en dan komt er toch ni veel nuttig meer uit mij.

paarsbloed

Legacy Member
forn9 zei:
En nog is inderdaad. Nju, hij mocht ook wel weten, kwas al redelijk zat en dan komt er toch ni veel nuttig meer uit mij.


Dat niet alleen he,de muziek staat meestal veel te luid en er is vaak te veel sfeer voor een deftig gesprek,ga dan gewoon iets drinken op spreek ervoor af,dat ge is kunt bijpraten.

n9ne

Legacy Member
paarsbloed zei:
Dat niet alleen he,de muziek staat meestal veel te luid en er is vaak te veel sfeer voor een deftig gesprek,ga dan gewoon iets drinken op spreek ervoor af,dat ge is kunt bijpraten.

Mja, meestal gaan we dan buiten een klapken gaan doen ofzo. Mja, soms heb ik eens liever een avond om bij te praten en soms een om echt eens goe door te zakken. Gisteren was er een om door te zakken.

paarsbloed

Legacy Member
forn9 zei:
Mja, meestal gaan we dan buiten een klapken gaan doen ofzo. Mja, soms heb ik eens liever een avond om bij te praten en soms een om echt eens goe door te zakken. Gisteren was er een om door te zakken.

zo hoort het!

n9ne

Legacy Member
Tzal wel aja :) Gisteren trouwens nen zatten kloot gezien die verdacht veel op dienen dude87 van hier opt forum leek :unsure:

Chalk

Legacy Member
Spectre zei:
Mijn beste vriend is ook zo. Op school en daarbuiten kunnen wij praten over vanalles maar van zodra dat over internet/sms/telefoon is, is die zo uberkortaf en zo van: jaja bye *offline* Gemoedswisselingen olé :)

Das toch niet enkel gemoedswisselingen. Das bij mijne maat ook.
Int echt alles cava, altijd, altijd lachen,...
Maar op msn praten wij bijna nooit en dan is het zeker ook een kort iets dat we zeggen, waarna het gesprek dood vloeit..
Das gwn internet/sms/telefoon denk ik, niet gemoedswisselingen

paarsbloed

Legacy Member
Chalk zei:
Das toch niet enkel gemoedswisselingen. Das bij mijne maat ook.
Int echt alles cava, altijd, altijd lachen,...
Maar op msn praten wij bijna nooit en dan is het zeker ook een kort iets dat we zeggen, waarna het gesprek dood vloeit..
Das gwn internet/sms/telefoon denk ik, niet gemoedswisselingen

Waar. Ik praat in het echt veel met mijnen beste maat,altijd lachen en zeveren,ook serieus soms,maar vooral zeveren.
Maar op msn praten we amper,kweet niet hoe dat komt,ik praat nota bene nooit met gasten op msn.

Crashtestdummy

Legacy Member
forn9 zei:
Tzal wel aja :) Gisteren trouwens nen zatten kloot gezien die verdacht veel op dienen dude87 van hier opt forum leek :unsure:
waar zat ge gisteren? :unsure: kzen trouwens nie echt zat geweest gisteren want kben nog naar huis gereden (eergisteren bennek er wel in blijven slapen :unsure: )

dienen fucking TNA impact hangt ferm men kloten uit daarvanboven :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan