Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brecht

Legacy Member
tussen de deur steken :unsure: aan de kant van het scharnier, kunde meer kracht zetten :p

Pred

Legacy Member
.bal zei:
Die ongelofelijk grove Thuis-reclame van Music for Life op één. Gewoonweg verschrikkelijk hoe radeloze, misbruikte vrouwen en huilende hulpeloze kinderen zo gebanaliseerd worden in het format van een achterlijke soap. Waar blijft dat protest? Shame on you, StuBru en de openbare omroep die dit toelaat!

ik zag da just voor Neveneffecten begon, ik dacht dat dat bij Neveneffecten hoorde :lol:

Fré_

Legacy Member
laurensvd zei:
Kword gefrustreerd van wat noten die ik niet openkrijg :angry:
De notenkraker is al in twee gebroken en ander creatieve ideeën om dat open te krijgen werken dus niet. Iemand nog tips :confused:

Eet een banaan.

nonkel wulle

Legacy Member
Olé olé internet gaat aan 10 kbps terwijl het er 3 megabytes moeten zijn.

Windows Updates zit aan 37% na 3urenhalf.:woohoo:

Dennoman

Legacy Member
lilpunk zei:
Eet een banaan.
En een pan spek met eieren als ge nog geen noten kunt kraken :p

Aan de andere kant hebt ge wel uw notenkraker naar de kloten geduwd natuurlijk xD

laurensvd

Legacy Member
Deur en notenkraker kapot. Lijkt me duidelijk dat de tools de limiting factor zijn :p
(en khad toevallig spek met geitenkaas gegeten voor die noot, khad eieren moeten pakken zeker :()

Ace of Spades

Legacy Member
Godverdomme. Een uur gewerkt aan een word(2007)-document in Vista, om de 5 minuten opgeslagen omdat ik goed genoeg weet wat voor een ramp dat programma is, en nu blijkt het document niet eens meer te bestaan op mijn pc. Blijkt dat je eerst op 'opslaan als' moet klikken ofzo. Bende zeveraars :angry:

Dennoman

Legacy Member
Ace of Spades zei:
Godverdomme. Een uur gewerkt aan een word(2007)-document in Vista, om de 5 minuten opgeslagen omdat ik goed genoeg weet wat voor een ramp dat programma is, en nu blijkt het document niet eens meer te bestaan op mijn pc. Blijkt dat je eerst op 'opslaan als' moet klikken ofzo. Bende zeveraars :angry:
ctrl+s werkt voor mij prima, dan vraagt hij de eerste keer sowieso een bestandsnaam.

Ace of Spades

Legacy Member
laurensvd zei:
Kijk eens in je temp folder

Dat had ik gedaan voor ik postte in de (futiele) hoop mezelf niet voor aap te zetten, blijkt dat ik in de verkeerde temp folder zat te kijken :p. Tot zover dat voornemen dus :p.

Toch wel vreemd dat het document van m'n bureaublad is verdwenen, normaal is dat de default directory waar die dingen opgeslagen worden (zo had ik het toch ingesteld). Bij de 2 andere documenten was dat het geval, maar dit was in geen velden of wegen te bespeuren... (zoeken leverde trouwens geen resultaat op).

Nuja, ik ben content dat ik het terug heb, het zou een kleine ramp geweest zijn moest ik dat werk verloren zijn (groepswerk).

Dennoman zei:
ctrl+s werkt voor mij prima, dan vraagt hij de eerste keer sowieso een bestandsnaam.

Dat had hij inderdaad gevraagd toen ik de 1e maal op het disketje klikte, en ik dacht dat ik - net zoals bij het document ervoor en erna - had ingesteld dat het op m'n bureaublad moest opgeslagen worden. Blijkbaar was dat toch niet het geval :s.

Fir3wulf

Legacy Member
laurensvd zei:
Kword gefrustreerd van wat noten die ik niet openkrijg :angry:
De notenkraker is al in twee gebroken en ander creatieve ideeën om dat open te krijgen werken dus niet. Iemand nog tips :confused:

Hoofd + tafel?
Schoen + vloer?

Meh, over cloverfield: Nja nee, iedereen is nie dood, aangezien die film gevonden is zogezegd. Da einde is gewoon veel te open naar mijn goesting, net als no country for old men (ook net 2e x gezien)

Huasheng

Legacy Member
laurensvd zei:
Deur en notenkraker kapot. Lijkt me duidelijk dat de tools de limiting factor zijn :p
(en khad toevallig spek met geitenkaas gegeten voor die noot, khad eieren moeten pakken zeker :()
Een sledge hammer :) Zou toch moeten werken.

n.w.a

Legacy Member
firewulf1 zei:
Hoofd + tafel?
Schoen + vloer?

Meh, over cloverfield: Nja nee, iedereen is nie dood, aangezien die film gevonden is zogezegd. Da einde is gewoon veel te open naar mijn goesting, net als no country for old men (ook net 2e x gezien)

Iedereen was wel dood dacht ik, buiten dat zwart meisje..

Kan me vergissen though.

Hollow

Legacy Member
Math'ke zei:
Zit de alchohol daar voor iets tussen ?

Zoja -> HAHA
Zonee -> das wel klote ja !
Sort of, ik was niet echt zat, enkel wat 'in de wind'. Ik onderschatte gewoon de baanvastheid van een fiets in een bocht op een nat wegdek :$.

Dennoman

Legacy Member
Huasheng zei:
Een sledge hammer :) Zou toch moeten werken.
Dat heeft een Nederlandse naam ook: een mokerhamer of gewoon moker :p
Meteen nog een ergernis: het te vaak gebruiken van Engelse woorden of amerikanismen die totaal uit het niks komen :p Oproep tot een grootschalige boycot van de amerikanisering van onze maatschappij: sluit uw Facebookaccount en ga hyven! :niceone:

En nog eentje: mensen die geen idee hebben van hoe een buy-n-sellforum met particuliere verkopers werkt en dan onrealistische verwachtingen gaan koesteren. Hoeveel verhalen ik al niet gehoord heb van newbies die gaan eisen dat je een spel op de bus doet daags nadat ze betalen via de bank met bewijs van overschrijving xD Alstublieft é seg, een game doet ge op de bus als ge tijd hebt, niet wanneer de koper zich dat betaamt. Ge zijt tenslotte geen webshop ofzoiets hé. En dan onnozelaars zoals die M@sterch13f of hoe hij ook moge heten, die er een sport van maakt om belachelijk hard te onderbieden. Maar echt, die brengt gewoon geen normaal bod uit, dat kán hij precies gewoon niet, misschien is dat een zeldzame ziekte ofzo. :wtf: En dan de kroon op het werk: newbie die een deal afsluit met een kerel, het item vervolgens op die andere zijn werk gaat halen, deal verloopt perfect, item in orde, en dan geeft die een MIN :')

Genius ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan