Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.bal zei:Die ongelofelijk grove Thuis-reclame van Music for Life op één. Gewoonweg verschrikkelijk hoe radeloze, misbruikte vrouwen en huilende hulpeloze kinderen zo gebanaliseerd worden in het format van een achterlijke soap. Waar blijft dat protest? Shame on you, StuBru en de openbare omroep die dit toelaat!

djbramz zei:Linux...
Jezus kutreclame hier!

brechen zei:tussen de deur stekenaan de kant van het scharnier, kunde meer kracht zetten
![]()
ad:laurensvd zei:Kword gefrustreerd van wat noten die ik niet openkrijg
De notenkraker is al in twee gebroken en ander creatieve ideeën om dat open te krijgen werken dus niet. Iemand nog tips![]()
En een pan spek met eieren als ge nog geen noten kunt krakenlilpunk zei:Eet een banaan.


ctrl+s werkt voor mij prima, dan vraagt hij de eerste keer sowieso een bestandsnaam.Ace of Spades zei:Godverdomme. Een uur gewerkt aan een word(2007)-document in Vista, om de 5 minuten opgeslagen omdat ik goed genoeg weet wat voor een ramp dat programma is, en nu blijkt het document niet eens meer te bestaan op mijn pc. Blijkt dat je eerst op 'opslaan als' moet klikken ofzo. Bende zeveraars![]()
laurensvd zei:Kijk eens in je temp folder
. Tot zover dat voornemen dus
.Dennoman zei:ctrl+s werkt voor mij prima, dan vraagt hij de eerste keer sowieso een bestandsnaam.
.laurensvd zei:Kword gefrustreerd van wat noten die ik niet openkrijg
De notenkraker is al in twee gebroken en ander creatieve ideeën om dat open te krijgen werken dus niet. Iemand nog tips![]()
Een sledge hammerlaurensvd zei:Deur en notenkraker kapot. Lijkt me duidelijk dat de tools de limiting factor zijn
(en khad toevallig spek met geitenkaas gegeten voor die noot, khad eieren moeten pakken zeker)
Zou toch moeten werken.firewulf1 zei:Hoofd + tafel?
Schoen + vloer?
Meh, over cloverfield: Nja nee, iedereen is nie dood, aangezien die film gevonden is zogezegd. Da einde is gewoon veel te open naar mijn goesting, net als no country for old men (ook net 2e x gezien)
Sort of, ik was niet echt zat, enkel wat 'in de wind'. Ik onderschatte gewoon de baanvastheid van een fiets in een bocht op een nat wegdekMath'ke zei:Zit de alchohol daar voor iets tussen ?
Zoja -> HAHA
Zonee -> das wel klote ja !
.Dat heeft een Nederlandse naam ook: een mokerhamer of gewoon mokerHuasheng zei:Een sledge hammerZou toch moeten werken.

Oproep tot een grootschalige boycot van de amerikanisering van onze maatschappij: sluit uw Facebookaccount en ga hyven!
En dan de kroon op het werk: newbie die een deal afsluit met een kerel, het item vervolgens op die andere zijn werk gaat halen, deal verloopt perfect, item in orde, en dan geeft die een MIN :')Ik kon er niet opkomenDennoman zei:Dat heeft een Nederlandse naam ook: een mokerhamer of gewoon moker![]()
