Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exCite

Legacy Member
Kmoet nog massa's woordjes leren voor Communicatie, van die woordjes da ge nooit gebruikt in het dagelijks leven en ik heb der echt geen zin in :(

|) ][ |V| ][

Legacy Member
KiPpIe zei:
Ergernis: Mensen die blijven zagen dat anderen Firefox moeten gebruiken

Als andere mensen blijven zagen over banners, mag er toch een oplossing worden gegeven? :p

Brecht

Legacy Member
|) ][ |V| ][;10898324 zei:
Firefox + adblock!

:unsure:
vertel mij dan eens hoe ge die flash overlay block continue kunt aanleggen? kmoet dat iedere keer opnieuw aanleggen :(

pietje666

Legacy Member
|) ][ |V| ][;10898208 zei:
Als andere mensen blijven zagen over banners, mag er toch een oplossing worden gegeven? :p

ge moet de symptonen ni wegdoen maar de oorzaak en de oorzaak is die belachelijke reclame :)

Gavin

Legacy Member
Spectre zei:
omdat er mij niks, niks, niks aan hem stoort. En niet enkel omdat ik daar "verliefd" op ben. Sommige mensen waar ik vroeger verliefd op was had ik zoiets van "bah dit is niet mijn ding" of "dat vind ik wel hatelijk" maar nu heb ik nog nooit zo'n moment gehad. Das gewoon iemand exact zoals ik, alles dezelfde mening en interesse. Maar iemand quote hier dat een relatie veel complexer is dan hoe ik het uitleg maar da's dan ook enkel langs mijn kant. Ik weet dat je iedere dag moet werken om een relatie in stand te houden.
Typo? :unsure:

Tooxxiicc

Legacy Member
Mijn ergernis vandaag:

Snelste rush van thuis naar de game mania in mn fiesta gt om gta IV te halen, evensnel weer terug naar huis, zet pc aan, installeer spel, mn ogen fonkelen van het verhaal en de gangsta-muziek die eraan vooraf gaan, ik begin te gamen, welgeteld 5 minuten, HANGT MN FUCKIN PC, en dit probleem heb ik al ondervonden met bioshock en test drive unlimited, om GEK te worden

.bal

Legacy Member
Die ongelofelijk grove Thuis-reclame van Music for Life op één. Gewoonweg verschrikkelijk hoe radeloze, misbruikte vrouwen en huilende hulpeloze kinderen zo gebanaliseerd worden in het format van een achterlijke soap. Waar blijft dat protest? Shame on you, StuBru en de openbare omroep die dit toelaat!

Oldskooler

Legacy Member
Famille, brengen ze hier een hoop oud computermateriaal aan, zo van, misschien kan ik er nog iets met doen... :ironic: Allemaal ouwen boecht.

Weer een hoop rommel bij waar we niets met zijn.

Gavin

Legacy Member
.bal zei:
Die ongelofelijk grove Thuis-reclame van Music for Life op één. Gewoonweg verschrikkelijk hoe radeloze, misbruikte vrouwen en huilende hulpeloze kinderen zo gebanaliseerd worden in het format van een achterlijke soap. Waar blijft dat protest? Shame on you, StuBru en de openbare omroep die dit toelaat!
Ja, ik had het gezien omdat ik de tune van Thuis tweemaal hoorde. Ik dacht eerst dat het over tienerdraagmoederschap bij negerinnetjes ging ... maar neen, hoor! Ze hadden gewoon honger.

Oldskooler

Legacy Member
Ik dacht dat dat ging over sinterklaas in thuis, dat die wat zwarte pieten aan het ronselen was. Ik dacht al, amai, ik wil niet in sinterklaas zijn schoenen staan, als die daar zijn volk moet gaan ronselen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan