Archief - Je ergernissen van vandaag - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubba

Legacy Member
Wireke zei:
betalen voor een hoer :puke:

De commentaar "Betalen voor seks :puke:" had ik nog kunnen begrijpen, maar het lijkt me vrij logisch dat je betaald voor een hoer. Als het gratis zou zijn wast geen hoer hé. :p

Huasheng

Legacy Member
Grote ergernis: hotmail. Ik probeer nu al minutenlang eindelijk eens een mail te openen, verdomme, kloteding!

hatetn

Legacy Member
BuBbA zei:
De commentaar "Betalen voor seks :puke:" had ik nog kunnen begrijpen, maar het lijkt me vrij logisch dat je betaald voor een hoer. Als het gratis zou zijn wast geen hoer hé. :p



nee een slet

puni

Legacy Member
Seks en schoonheid zijn inderdaad redelijk belangrijke factoren. Dat ontkennen zou onzin zijn. De nuance is wel dat het niet de enige factoren zijn. :)

wireke

Legacy Member
BuBbA zei:
De commentaar "Betalen voor seks :puke:" had ik nog kunnen begrijpen, maar het lijkt me vrij logisch dat je betaald voor een hoer. Als het gratis zou zijn wast geen hoer hé. :p

correct ;) mijn welgemeende excuses!

Het blijft vies :) Al ben ik wel voorstander voor het principe van een hoer. Zonder hoeren zouden er veel meer aanrandingen zijn volgens mij.

coax^

Legacy Member
gaskabel doorgeschoten , 7 km naar huis gestapt met brommer aan de zij . tof is anders :s

Stabby

Legacy Member
Laat Gizmo nu toch eens met rust, iedereen heeft dan ook geen flauw benul wat er in hem opgaat en hoe hij de liefde ervaren heeft. Het kan ofwel je grootste geluk of pijn zijn. Voor de meesten is dat een combinatie van beiden, voor sommigen kan het ook enkel pijnlijk geweest zijn.

^MystiQ

Legacy Member
hatetn zei:
op korte termijn. in een lange relatie speelt dat geen kloten rol. schoonheid vergaat en zelfs de goesting voor seks gaat weg met de jaren. waar ga je daarna op terugvallen als ze toch superbelangrijk zijn? haar dom bimbo iq van -50? of neem je een jong blaadje waar je op u oude dag kan op zitten geilen tot ze ook te oud wordt?

kga nie zeggen dak als de schoonste ter wereld zou moeten krijgen dak haar zou weigeren maar daarvoor alleen zou ik er toch niet bijblijven ze

Ik wil het u wel eens zien doen als jonge gast, een relatie opbouwen met een meisje die u fysiek niet boeit. Chapeau als je dat kan maar ik heb er sterk mijn bedenkingen bij. Tuurlijk vergaat schoonheid, dat zal ik ook niet ontkennen maar normaal gezien begin je een "relatie voor het leven" toch wel tussen 20 en je 30 jaar. Als er daar geen fysieke aantrekkingsfactoren zijn dan wordt het imo toch wel heel moeilijk om iets te beginnen ..

Crosserke

Legacy Member
Wireke zei:
sorry maar tis ni da gij geen lief kunt krijgen (of wilt :niceone:) da ge zo een kortzichtige mening moet hebben.

of 5 keer diep gekwetst ( waarvan 2 keer op het punt van samenwonen ) en dan is het ook niemeer van nie willen of kunnen ;)

en er is een verschil tussen 16-17 jarige ventjes die int weekend op een fuif wa lebberen met hun lief of 20-21 zijn en al wat verder vooruit denken , maar laten we niet te ver van de kwestie drijven

Spectre

Legacy Member
ugh zei:
No offense, maar dat begrijp ik niet.
Hoe KAN je dat zo zeker weten?

omdat er mij niks, niks, niks aan hem stoort. En niet enkel omdat ik daar "verliefd" op ben. Sommige mensen waar ik vroeger verliefd op was had ik zoiets van "bah dit is niet mijn ding" of "dat vind ik wel hatelijk" maar nu heb ik nog nooit zo'n moment gehad. Das gewoon iemand exact zoals ik, alles dezelfde mening en interesse. Maar iemand quote hier dat een relatie veel complexer is dan hoe ik het uitleg maar da's dan ook enkel langs mijn kant. Ik weet dat je iedere dag moet werken om een relatie in stand te houden.

KiPpIe

Legacy Member
Zou dit gesprek niet beter in de "Heb je een lief" of de "Prostitutie" thread voortgezet worden?

Phaetor

Legacy Member
GROTE ERGERNIS: Die schijtbanner van TNA op deze site .. elkes keer als ik op een fucking knopke van die bovenste balk wil drukken (forum, pc, ...) begint dat gezaag van dieje reclame en dat is ook nog relatief hard :angry:

KiPpIe

Legacy Member
Ergernis: Mensen die blijven zagen dat anderen Firefox moeten gebruiken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan