Bubba
Legacy Member
Wireke zei:betalen voor een hoer![]()
De commentaar "Betalen voor seks
" had ik nog kunnen begrijpen, maar het lijkt me vrij logisch dat je betaald voor een hoer. Als het gratis zou zijn wast geen hoer hé. 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wireke zei:betalen voor een hoer![]()
" had ik nog kunnen begrijpen, maar het lijkt me vrij logisch dat je betaald voor een hoer. Als het gratis zou zijn wast geen hoer hé. 
BuBbA zei:De commentaar "Betalen voor seks" had ik nog kunnen begrijpen, maar het lijkt me vrij logisch dat je betaald voor een hoer. Als het gratis zou zijn wast geen hoer hé.
![]()
Huasheng zei:Grote ergernis: hotmail. Ik probeer nu al minutenlang eindelijk eens een mail te openen, verdomme, kloteding!

BuBbA zei:De commentaar "Betalen voor seks" had ik nog kunnen begrijpen, maar het lijkt me vrij logisch dat je betaald voor een hoer. Als het gratis zou zijn wast geen hoer hé.
![]()
mijn welgemeende excuses!
Al ben ik wel voorstander voor het principe van een hoer. Zonder hoeren zouden er veel meer aanrandingen zijn volgens mij.'t Ligt aan Firefox. In IE werkt het prima!BuBbA zei:Hotmail bolt wel, MSN ni.![]()
Huasheng zei:'t Ligt aan Firefox. In IE werkt het prima!
hatetn zei:op korte termijn. in een lange relatie speelt dat geen kloten rol. schoonheid vergaat en zelfs de goesting voor seks gaat weg met de jaren. waar ga je daarna op terugvallen als ze toch superbelangrijk zijn? haar dom bimbo iq van -50? of neem je een jong blaadje waar je op u oude dag kan op zitten geilen tot ze ook te oud wordt?
kga nie zeggen dak als de schoonste ter wereld zou moeten krijgen dak haar zou weigeren maar daarvoor alleen zou ik er toch niet bijblijven ze
Wireke zei:sorry maar tis ni da gij geen lief kunt krijgen (of wilt) da ge zo een kortzichtige mening moet hebben.

ugh zei:No offense, maar dat begrijp ik niet.
Hoe KAN je dat zo zeker weten?