Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spectre zei:Alsof liefde enkel draait om seks, triestige plant
gizmo666 zei:liefde staat in de top 10 van de grootste bullshit ooit uitgevonden door de mens, heeft niks met elkaar te maken.

cram zei:Geslapen tot nu.
Een schande aan me zelf,heel de dag naar de <censuur>:doh:
gizmo666 zei:liefde staat in de top 10 van de grootste bullshit ooit uitgevonden door de mens, heeft niks met elkaar te maken.

gizmo666 zei:liefde staat in de top 10 van de grootste bullshit ooit uitgevonden door de mens, heeft niks met elkaar te maken.
cram zei:Wat is loof?Beebie dont hort mie no moor.![]()
Dillyracer zei:
And the award for Burn of Century goes to... this one! xDSpectre zei:Gewoon omdat jij waarschijnlijk nog nooit echte liefde gekend hebt is het bullshit ofzo? Dat jij liever voor 50 euro eens een halfuurtje op een buitenlandse kruipt dan moeite leert doen om iemand te leren kennen en daar gelukkig mee te zijn, is helemaal uw zaak. Maar liefde bullshit noemen is dikke zeik.
Darks zei:Ik vraag mij toch ook af of echte liefde nog wel bestaat. Ik zou wel willen, maar tegenwoordig loopt toch bijna iedereen van de een naar de ander, ofwel zijn ze hoogstens een paar jaar samen en scheiden ze. Denk niet dat er veel zijn die samen oud worden. Dan begint ge u al vragen te stellen.


gizmo666 zei:bah verliefd zijnnooit wil ik dat nog meemaken
![]()
Pilatus zei:gij zijt echt mijn grootste ergernis, gaat mee een ander wat lachen hé

gizmo666 zei:liefde staat in de top 10 van de grootste bullshit ooit uitgevonden door de mens, heeft niks met elkaar te maken.
.Spectre zei:Ik ben nu hopeloos verliefd op iemand, waarmee ik weet dat ik er makkelijk mijn hele leven kan bij blijven. Klinkt nu misschien heel raar maar die persoon past gewoon zodanig goed bij mij qua interesses en karakter dat er gewoon nooit problemen zijn. Enkel is de liefde niet wederzijds op relationeel vlak. Wat heel spijtig is, maar het zij zo
Ik ga niet spreken over perfectie, er zijn altijd wel minpunten maar zoals het momenteel draait geloof ik wel in een toekomst samen

GuntherDW zei:maar ik ga daarom niet naar de hoeren![]()
