Archief - Is dit een zelfmoordbrief?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
babbode zei:
dombo ik zei "i found it somewhere i founded it really good ;)" wil da zegge da da van mij is idioot leer eens lezen en dan commentaar geven zoals al jullie nerdjes die zogezegd zware diploma en dit en dat pff lullen!

I founded it :lol:

Fredje

Legacy Member
Wete kzou zegge als het een zelfmoordbrief is ja en dan wa gade er aandoen? als die persoon dood wil toch cava ? Iedereen mag normaal gezien ongeveer wel over zen eige leve beslisse

puni

Legacy Member
babbode zei:
dombo ik zei "i found it somewhere i founded it really good ;)" wil da zegge da da van mij is idioot leer eens lezen en dan commentaar geven zoals al jullie nerdjes die zogezegd zware diploma en dit en dat pff lullen!

:D

Welkom terug Elvis!

Foryow

Legacy Member
babbode zei:
dombo ik zei "i found it somewhere i founded it really good ;)" wil da zegge da da van mij is idioot leer eens lezen en dan commentaar geven zoals al jullie nerdjes die zogezegd zware diploma en dit en dat pff lullen!

Congratz, You (op z'n babbode) MADED Lots of lots of enemy's ..

babbode

Legacy Member
Foryow zei:
Congratz, You (op z'n babbode) MADED Lots of lots of enemy's ..

i know i had alot of enemy's back in the past, but i don't care if i have enemy's i will distroy them with my gun my gun is my lovely friend he helps me in bad and good times sometimes i eat with him sometimes we have a fight and sometimes we sleep with each others so don't worry my homie it doesn't mean anything to me i have been in worser situations than this ;)

adios amigos ;)

Bauwens666

Legacy Member
Zeggen een hoofdletter en leestekens u iets?

Voor iemand van (volgens het profiel) "20" denk ik toch dat je een ferme achterstand hebt.

NSA.Rhinox

Legacy Member
babbode zei:
i know i had alot of enemy's back in the past, but i don't care if i have enemy's i will distroy them with my gun my gun is my lovely friend he helps me in bad and good times sometimes i eat with him sometimes we have a fight and sometimes we sleep with each others so don't worry my homie it doesn't mean anything to me i have been in worser situations than this ;)

adios amigos ;)



Ge maakt uzelf onsterfelijk belachelijk door uw crappy engels en door uw loze dreigementen. Stop ermee, serieus.



Close please!

KO

Legacy Member
babbode zei:
i know i had alot of enemy's back in the past, but i don't care if i have enemy's i will distroy them with my gun my gun is my lovely friend he helps me in bad and good times sometimes i eat with him sometimes we have a fight and sometimes we sleep with each others so don't worry my homie it doesn't mean anything to me i have been in worser situations than this ;)

adios amigos ;)

HIJ KOMT ONS DESTROYEN :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan