Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rapidshare link verwijderd.furaxke zei:Uhm, niemand die door heeft dat dit gewoon is om massaal die .jpg te laten downloaden van rapidshare, enzo premium points te krijgen==> verlenging account...?

furaxke zei:Uhm, niemand die door heeft dat dit gewoon is om massaal die .jpg te laten downloaden van rapidshare, enzo premium points te krijgen==> verlenging account...?
mensen denken heel ver terwijl het gewoon simpel is IM NO NERD PEOPLE listin 
babbode zei:omg!! ik heb die rapdshare account snel aangemaakt omdat ik het niet anders kon uploaden die foto op een post hier en ik heb die account zonder na te denken aangemaakt. hey ik ben geen nerd ze die met die weet ik veel premium wtf points ofzo omga???? omg!!! ik zette gewoon de foto van da meiske da ist nie omwille van points of weet ik veel wat???mensen denken heel ver terwijl het gewoon simpel is IM NO NERD PEOPLE listin
![]()
Het komt hierop neer: hij lacht zichzelf uit.=[KO]=;9318739 zei:En nu in het Nederlands ?
iTeRuMs zei:Het komt hierop neer: hij lacht zichzelf uit.
Ik sprak in derde persoon enkelvoud, verwijzend naar de topicstarter - jij dus.babbode zei:wie? gij?
babbode, stop gewoonbabbode zei:wie? gij?
We hebben u... door 

Bad is very English you of.babbode zei:omg!! ik heb die rapdshare account snel aangemaakt omdat ik het niet anders kon uploaden die foto op een post hier en ik heb die account zonder na te denken aangemaakt. hey ik ben geen nerd ze die met die weet ik veel premium wtf points ofzo omga???? omg!!! ik zette gewoon de foto van da meiske da ist nie omwille van points of weet ik veel wat???mensen denken heel ver terwijl het gewoon simpel is IM NO NERD PEOPLE listin
![]()
Dillyracer zei:Niet alleen het engels is slecht, uw Nederlands laat ook de wensen over.

Timmos zei:babbode, stop gewoonWe hebben u... door
Waarom zou ge anders hetzelfde "zelfmoordverhaal" elders op het internet posten. Djeez
Wel grappige threadBad is very English you of.
" wil da zegge da da van mij is idioot leer eens lezen en dan commentaar geven zoals al jullie nerdjes die zogezegd zware diploma en dit en dat pff lullen!babbode zei:dombo ik zei "i found it somewhere i founded it really good" wil da zegge da da van mij is idioot

