Archief - Is dit een zelfmoordbrief?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

furaxke

Legacy Member
Uhm, niemand die door heeft dat dit gewoon is om massaal die .jpg te laten downloaden van rapidshare, enzo premium points te krijgen==> verlenging account...?

Dakantochnie

Legacy Member
furaxke zei:
Uhm, niemand die door heeft dat dit gewoon is om massaal die .jpg te laten downloaden van rapidshare, enzo premium points te krijgen==> verlenging account...?
Rapidshare link verwijderd. ;)

babbode

Legacy Member
furaxke zei:
Uhm, niemand die door heeft dat dit gewoon is om massaal die .jpg te laten downloaden van rapidshare, enzo premium points te krijgen==> verlenging account...?

omg!! ik heb die rapdshare account snel aangemaakt omdat ik het niet anders kon uploaden die foto op een post hier en ik heb die account zonder na te denken aangemaakt. hey ik ben geen nerd ze die met die weet ik veel premium wtf points ofzo omga???? omg!!! ik zette gewoon de foto van da meiske da ist nie omwille van points of weet ik veel wat???:crazy: mensen denken heel ver terwijl het gewoon simpel is IM NO NERD PEOPLE listin ;)

KO

Legacy Member
babbode zei:
omg!! ik heb die rapdshare account snel aangemaakt omdat ik het niet anders kon uploaden die foto op een post hier en ik heb die account zonder na te denken aangemaakt. hey ik ben geen nerd ze die met die weet ik veel premium wtf points ofzo omga???? omg!!! ik zette gewoon de foto van da meiske da ist nie omwille van points of weet ik veel wat???:crazy: mensen denken heel ver terwijl het gewoon simpel is IM NO NERD PEOPLE listin ;)

En nu in het Nederlands ?

KO

Legacy Member
Ssssst... Dit kan misschien het mooie begin zijn van een nieuwe Elvis18-achtige soap.

BongZrGooD

Legacy Member
heh? is Elvis back?
Sits back, takes out the popcorn...
Ready to enjoy the show...

Groetjes,
BongZ

User_BELGIUM

Legacy Member
Deze "brief" in mij ogen is:
een expressie van gevoelens op een moment wanneer hij overmand werd door emoties. Hoe een jongen hopeloos probeert een meisje te bereiken maar niet over de vele hindernissen lijkt te komen.

Aan de zinsbouw, argumenten en woordenschat is op te merken dat deze brief is waarschijnlijk geschreven door een jong niet-Engelstalig iemand. (waarschijnlijk tussen 14 à 18)

Door de publieke verspreiding van de brief wil de peroon zijn gevoelens uiten (zorgt voor gemoedsrust) en eventueel een vorm van hulp en meningen vragen in verband met de situatie.

Het desgewenste doelpubliek zal echter niet berijkt worden vanwege het niet zo opper beste literair en taalkundig vermogen wat (vooral op het internet) zal leiden tot uiting van kritiek van vorm ipv inhoud.

Doch naar aanleiding van al deze kritiek zal de persoon in kwestie, die nu reeds lang over de emotionele roes heen is, eens goed beginnen nadenken eer hij in de toekomst zich nog eens zo publiekelijk wil uiten.

Hetzij het privé houden van zo'n teksten, hetzij zich zodanig bijschaven dat we een literair werkje kunnen verwachten.

Anoniem04

Legacy Member
babbode zei:
omg!! ik heb die rapdshare account snel aangemaakt omdat ik het niet anders kon uploaden die foto op een post hier en ik heb die account zonder na te denken aangemaakt. hey ik ben geen nerd ze die met die weet ik veel premium wtf points ofzo omga???? omg!!! ik zette gewoon de foto van da meiske da ist nie omwille van points of weet ik veel wat???:crazy: mensen denken heel ver terwijl het gewoon simpel is IM NO NERD PEOPLE listin ;)

Niet alleen het engels is slecht, uw Nederlands laat ook de wensen over.

babbode

Legacy Member
Timmos zei:
babbode, stop gewoon :p We hebben u... door :)

Waarom zou ge anders hetzelfde "zelfmoordverhaal" elders op het internet posten. Djeez :lol:

Wel grappige thread :p Bad is very English you of.

dombo ik zei "i found it somewhere i founded it really good ;)" wil da zegge da da van mij is idioot leer eens lezen en dan commentaar geven zoals al jullie nerdjes die zogezegd zware diploma en dit en dat pff lullen!

cura

Legacy Member
babbode zei:
dombo ik zei "i found it somewhere i founded it really good ;)" wil da zegge da da van mij is idioot

your guess is as good as mine? :(

maw. leer engels voor je het tracht te gebruiken :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan