Archief - Is dit een zelfmoordbrief?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Defees

Legacy Member
en de begin letter :P

maar kom, die dude komt gewoon niet meer op dat forum en delete iedereen uit zen msn... :)

cura

Legacy Member
reageren jullie allemaal zo omdat babbode een buitenlander is ofwa? :s

Defees

Legacy Member
en omdat op weinig slaagt... waarschijnlijk zo nen xx-lander die amper engels kan en dan zijn persé int engels wilt uitdrukken over zijn zelfmoord?

terwijl ik eigenlijk gewoon een "weih blijft aub mijn lief" brief lees ?

Doggiedog

Legacy Member
robust² zei:
EY mannen ik vind wel dat we hier niet mee mogen lachen, sebiet pleegt er nog iemand zelfmoord door jullie HARTELOZE comments :s:s
oh noes! we hebben iemand gekwetst en nu gaat die zo zwak en gevoelig zijn dat hij omwille van opmerkingen van vreemden zelfmoord gaat plegen! Those bad bad people! Laten we ons allemaal nu tesamen schuldig voelen en boete doen door 50 keer blootsvoets naar Mekka te stappen en 777 onze vaders en 888 wees gegroetjes op te schrijven!

kom zeg, als ge een meiske te pakken wilt krijgen, dan moete een MAN zijn, en voor haar vechten. Dan toont ge tenminste dat ge iets voor haar over hebt. Maar die kerel zit gewoon vol zelfmedelijden en zit te whinen zo veel als dattem groot is. Hoe moeten we daar enig respect voor kunnen opbrengen? Hij zou beter een beetje hulp gaan zoeken ja, psychiaters genoeg.

En ja, hij zou waarschijnlijk nog iets beter overgekomen zijin als hij gewoon in zijn moedertaal had geschreven. Tenzij Engels ziijn moedertaal is natuurlijk, maar dan vraag ik mij toch af hoe oud hij in feite is ... :sop:

Bahemath

Legacy Member
@hierboven soms vallen meisjes meer op gevoelens dan op stoer zijn enzo...

zelfmoordbrief? zeker niet... Uit ervaring weet ik dat mensen die echt in staat zijn of plannen hebben daartoe er niet over praten...

Aandachtsbrief zeker wel. Toch wel klote dat de schrijver ervan zich zo fucked up moet voelen nu...

Anoniem04

Legacy Member
Doggiedog zei:
oh noes! we hebben iemand gekwetst en nu gaat die zo zwak en gevoelig zijn dat hij omwille van opmerkingen van vreemden zelfmoord gaat plegen! Those bad bad people! Laten we ons allemaal nu tesamen schuldig voelen en boete doen door 50 keer blootsvoets naar Mekka te stappen en 777 onze vaders en 888 wees gegroetjes op te schrijven!

Dat noemen ze sarcasme mijn beste.

Warlock

Legacy Member
lijkt wat op die spam dak dagelijks in mn mail vind, met het verschil dat em geen geld vraagt

Delirium

Legacy Member
XPlosiv zei:
EMOES EMOES EMOES :unsure:

onzin idd :)

Emoes?

Als je eens googlet, kom je wel meer van dergelijke "brieven" tegen waarvan er prolly 90% fake is. (als't al niet meer zou zijn ik hou geen statistieken bij :tongue: )

Terror Factor

Legacy Member
pogin om free rapidshareaccount te krijgen, door die foto op rapidshare?

Gavin

Legacy Member
*DeFees* zei:
en omdat op weinig slaagt... waarschijnlijk zo nen xx-lander die amper engels kan en dan zijn persé int engels wilt uitdrukken over zijn zelfmoord?

terwijl ik eigenlijk gewoon een "weih blijft aub mijn lief" brief lees ?
Uw Nederlands is anders ook wel topkwaliteit.


En babbode, uw threads zijn steevast ondermaats.

Tha_nOn

Legacy Member
jezus, 'schijnt da da ne zelfmoordbrief is, mensen die da niemand hier kent zeggen da en ohja het gaat ook over iemand die niemand hier kent, en het schijnt dat hij da doet voor een meiske'

anders moete is zever gaan verkopen in zwam?
schrijfsel zal wel gewoon van een of andere zijn die op zijn hart getrapt is want hij is wel de juiste kerel enal!
kzie amper een referentie naar zelfmoord
die 'moord' waar hij het over heeft is dat hij bijna iemand anders had vermoord omda meiske te zien
de hemel waar hij over bezig is, betekent gewoon dat hij zeker is dat ze bij elkaar horen\o/ ze zullen elkaar dan wel in de hemel zien
yay

geen reden tot paniek

Proto

Legacy Member
"Worsten met puree" is het zinnigste wat ik hier op kan antwoorden !

ericbetaald

Legacy Member
Lord Seth zei:
Boohoo, nice try to be funny, but no. Emo heeft hier helemaal niets mee te maken.

Engels kan zeker beter, maar neen. Ik denk niet dat dit een zelfmoord brief is. Aleeja, ik zou het zo toch niet doen. Gewoon een probeersel voor een gedichtje ofzo ?

Uw definite van emo situeert zich 17 jaar terug, welkom in 2007 waar de emo cultuur zich vooral bevindt op Netlog & myspace.

Goldrusher

Legacy Member
babbode zei:
I know i will be your boy i know i will see you in heaven near me laughing and thinking about our good times in earth our memories are our feelings no one could ever break it.

You're my boy, Blue ! :hug: :p

babbode zei:
Nearly I attempted a murder to see you, to have you

...

I have one week to complete my mission to get you back. To make you my girl my ultimate realist girl.

Wat een creep. Good riddance !

Anyway, serieuze reply nu... En even Googlen levert ons dit:

http://allhiphop.com/forums/thread/18800279.aspx

Een hiphop probeerseltje van de threadstarter dus. :music:

pwned!

mythe

Legacy Member
Tha_nOn zei:
jezus, 'schijnt da da ne zelfmoordbrief is, mensen die da niemand hier kent zeggen da en ohja het gaat ook over iemand die niemand hier kent, en het schijnt dat hij da doet voor een meiske'

anders moete is zever gaan verkopen in zwam?
schrijfsel zal wel gewoon van een of andere zijn die op zijn hart getrapt is want hij is wel de juiste kerel enal!
kzie amper een referentie naar zelfmoord
die 'moord' waar hij het over heeft is dat hij bijna iemand anders had vermoord omda meiske te zien
de hemel waar hij over bezig is, betekent gewoon dat hij zeker is dat ze bij elkaar horen\o/ ze zullen elkaar dan wel in de hemel zien
yay

geen reden tot paniek
En voila, mooie toevoeging van het volledige verhaal.
:bow: @Tha_nOn!


@Goldrusher: ZALIG :p

Trouwens:
Er is nog steeds een verschil tussen Depressie --> dan kan leiden tot Zelfmoord.
Die zijn meestal vrij egoïstisch en laten niets merken. Enkel de mensen die deze persoon goed kennen zullen dit merken.
Hij pleegt dan ook zelfmoord zonder dat iemand echt zou kunnen weten waarom. Omdat hij alles voor zich houd.

Dan heb je de andere gevalletjes, die hebben gewoon een probleem met hun gevoelens (meestal Tieners) en verspreiden dit dan om een beetje aandacht te krijgen.

josuwa

Legacy Member
Slecht Engels. Gefrustreerde oen die da wijf ni kan kraken. Zielig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan