Archief - Immuun tegen redbull?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

e.House

Legacy Member
Die redbul van de colruyt is mss wel de goedkoopste (33) cent maar het heeft wel een vieze nasmaak.

Overigens voel ik nooit enig effect van redbul. Moet mss er eens meer drinken.

hatetn

Legacy Member
N3m3s1s zei:
en wat maakt speed dan niet medisch?
enkel het feit dat het ook als recreatieve drug gebruikt wordt? :)
speed is gewoon de naam die ze "on the streets" geven aan amfetamine

het feit da het ene via nen dealer komt en het andere van bij de apotheker wilt niks zeggen, rilatine wordt ook gebruikt als studiedrug (en blijkbaar door sommige mensen ook als partydrug maar daar kan ik me niks bij voorstellen aangezien da bij mij echt niks effect heeft)


mss hebde een enorm lichte vorm van add en als ge dan relatine neemt dat het geen effect heeft:unsure:
maar relatine werkt echt als je niets hebt van add/adhd en het werkt vooral als je ouder bent dan heeft het omgekeerde effect van iemand die het wel nodig heeft

N3m3s1s

Legacy Member
hatetn zei:
mss hebde een enorm lichte vorm van add en als ge dan relatine neemt dat het geen effect heeft:unsure:
maar relatine werkt echt als je niets hebt van add/adhd en het werkt vooral als je ouder bent dan heeft het omgekeerde effect van iemand die het wel nodig heeft

daar heb ik ook al aan gedacht en da is buiten misschien een te lage dosis waarschijnlijk de enige mogelijke verklaring :p

ik word er wel niet speciaal rustig of gefocust van ofzo..

Xitra

Legacy Member
Redbull helpt niet! Ook al drink ik 4-5 op een dag, heeft echt geen nut voel neit eens het verschil. Krijg er zelf meer slaap van :| beste is ngo steed Golden Power mmmm :D * gaat eentje halen*

Xavez

Legacy Member
Drink dan koude koffie hé :). Red Bull heeft ten minste nog andere nuttige bestanddelen aan boord. Golden Power heeft... Caffeïne =].

Stabby

Legacy Member
hatetn zei:
mss hebde een enorm lichte vorm van add en als ge dan relatine neemt dat het geen effect heeft:unsure:
maar relatine werkt echt als je niets hebt van add/adhd en het werkt vooral als je ouder bent dan heeft het omgekeerde effect van iemand die het wel nodig heeft

Rilatine heeft wel degelijk effect op AD(H)D'ers.Het is zelfs de meest gebruikte medicatie in België voor AD(H)D.

ADD'ers worden er "normaal" van.
ADHD'ers worden er rustig van.

N3m3s1s

Legacy Member
Stabby zei:
Rilatine heeft wel degelijk effect op AD(H)D'ers.Het is zelfs de meest gebruikte medicatie in België voor AD(H)D.

ADD'ers worden er "normaal" van.
ADHD'ers worden er rustig van.

hij bedoelt dat dat een ander effect heeft op AD(H)D'ers, die er dus idd rustig van worden ipv opgefokt

gewoon beetje ongelukkig uitgedrukt :p

Stabby

Legacy Member
N3m3s1s zei:
hij bedoelt dat dat een ander effect heeft op AD(H)D'ers, die er dus idd rustig van worden ipv opgefokt

gewoon beetje ongelukkig uitgedrukt :p

ADD'ers worden er niet rustig van, ze pakken het juist omdat ze van nature te passief zijn. Het heeft hetzelfde effect als bij niet-ADD'ers maar in mindere mate dus.

Stabby

Legacy Member
tb-303 zei:
Das niet correct, heeft niets te zien met "passief" zijn, ik heb bij adhd kinderen gewerkt en mijn scriptie gedaan rond sociale en emotionele stoornissen bij adhd kleuters en kan u verzekeren dat de meerderheid beter beetje meer "passief" zouden zijn :) (tenzij we elkaar misverstaan met het woord 'passief')

Ze nemen rilatine om hun CONCENTRATIE te optimaliseren, ze zijn te snel afgeleid door allerlei kleine impulsen waardoor ze als onhandelbaar en overactief bestempeld worden en daarbij helpt rilatine hen hun aandacht op 1 taak tegelijk te houden...

Ik heb het over ADD (inattentieve type), maar ik kan begrijpen dat je daar niet van af weet, het wordt vooral vastgesteld bij jonge volwassenen. Veel dagdromen en gebrek aan energie zijn een aantal symptomen. Zolang een kind niet hyperactief is, hebben de ouders er ook geen last van he :)

http://en.wikipedia.org/wiki/ADHD_predominantly_inattentive

De meest voorkomende vorm is het gemengde type, waarbij men de symptomen van beide vertoont.


Xavez zei:
Drink dan koude koffie hé :). Red Bull heeft ten minste nog andere nuttige bestanddelen aan boord. Golden Power heeft... Caffeïne =].

Wat is het verschil tussen dat je warme of koude koffie drinkt?

btw Golden Power heeft ook taurine hoor.

^MystiQ

Legacy Member
Ik snap niet waarom mensen over speed beginnen terwijl deze discussie over redbull gaat. Om de 5 seconden smijt iemand hier wel met 1 of andere drug om uw oren.

Ik heb ook nie veel nut van redbull eerlijk gezegd, terwijl mijn pa daar serieuze hartkloppingen van krijgt.

Skoebiedoe

Legacy Member
Stabby;9429282 Wat is het verschil tussen dat je warme of koude koffie drinkt? QUOTE zei:
Voornamelijk de smaak. ;)
Laat maar eens een kop koffie een hele nacht staan en drink deze smorgens eens uit na een nachtje stappen...verzeker u dat ge direkt nuchter zult zijn. ;)

Juve9le

Legacy Member
Skoebiedoe zei:
Stabby;9429282 Wat is het verschil tussen dat je warme of koude koffie drinkt? QUOTE zei:
Voornamelijk de smaak. ;)
Laat maar eens een kop koffie een hele nacht staan en drink deze smorgens eens uit na een nachtje stappen...verzeker u dat ge direkt nuchter zult zijn. ;)

smaakt dan nog slechter dan toen ie nog warm was :tongue:

rechtervoet

Legacy Member
Go Fast ! Da spul werkt echt goed en tis nog 10x lekkerder dan red bull ook
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan