Archief - Immuun tegen redbull?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
De geur van Red Bull is niet te harden.

Ik wou dat ik daar eens aan immuun geraakte. Van die vuile Duitsers die een rij voor mij 's morgens drie blikjes Red Bull na elkaar opentrekken..Bah, de walm die dan rondhangt in die zaal is walgelijk.

128MB

Legacy Member
Bij mij helpt da een beetje om wakker te blijven, ma dan moetk er wel een stuk of 4 drinken.

Licargon

Legacy Member
Gavin zei:
De geur van Red Bull is niet te harden.

Ik wou dat ik daar eens aan immuun geraakte. Van die vuile Duitsers die een rij voor mij 's morgens drie blikjes Red Bull na elkaar opentrekken..Bah, de walm die dan rondhangt in die zaal is walgelijk.

Als er op ne LAN achter u ene zit die op 1 weekend 16 van die lauwe dinges nr binnen kapt is de geur echt nie meer te harden.

Raukaris

Legacy Member
X_Forcemaster_X zei:
Als er op ne LAN achter u ene zit die op 1 weekend 16 van die lauwe dinges nr binnen kapt is de geur echt nie meer te harden.

Op lans is de geur van meerdere mensen wel niet harden :p

En niet door Red Bull.

w3bb3r

Legacy Member
als ik gelijk welk soort energie drank drink en ook koffie
dan begin ik na een bepaalde tijd gewoon te beven en word ik dronke

vroeger had ik dat niet mja.. life goes on

Hatchetman

Legacy Member
Ja is een gewenning mee verbonden imho.
Drink er elke dag 3,is gewoon gelijk een frisdrank ondertussen de laatste drink ik meestal een uurke ofzo voor slapen gaan.
Heb al wat andere merken proberen te zoeken wat iets goedkoper zijn maar vreemd genoeg smaken die me niet goed.
Leg ze ook meestal 30 min in vriezer eerst en dan in 1 teug leeg mmmmmm lol.

In weekends drink ik soms wel eens een kartonneke van 6 leeg maar dan voel ik me opgejaagd.
Dan paar jupilerkes om van dat gevoel af te geraken :doh:

bloodoo

Legacy Member
werkt niet, en heeft hier ook nooit gewerkt.Wil je wakker blijven moet je je vooral niet te moe maken en je kunnen bezighouden

Terror Factor

Legacy Member
Prul werkt hier ook niet, drink da op fuiven wel geregeld(vodka redbull, want ja pathfinder, bier drink ik ni graag), en op de moment zelf geeuw ik nog evefel. Als ik er enkele kort achter elkaar opheb voel k mn hart wel goe kloppe, als ik in bed lig natuurlijk. toen lag k wel klaarwakker in bed,ma op de fuif zelf viel ik bijna om van de slaap :D

UrbanusVanAnus

Legacy Member
red bull heeft ook geen effect op mij
cola drink ik niet (vind het nie zo lekker) en koffie ook nie

Japser

Legacy Member
bwa soms wel soms ni

ma als ge echt te moe zijt heeft het toch geen effect :)
op kamp drinken wij ook altijd golden powers ma na de 5e dag valde toch in slaap als ge wilt

Hellrabbit

Legacy Member
Terror Factor zei:
Prul werkt hier ook niet, drink da op fuiven wel geregeld(vodka redbull, want ja pathfinder, bier drink ik ni graag), en op de moment zelf geeuw ik nog evefel. Als ik er enkele kort achter elkaar opheb voel k mn hart wel goe kloppe, als ik in bed lig natuurlijk. toen lag k wel klaarwakker in bed,ma op de fuif zelf viel ik bijna om van de slaap :D

Maar de wodka daarin compenseert de red bull wel ^^

Fir3wulf

Legacy Member
tis nie de bedoeling hier da we overgaan van redbull naar harddrugs he :p
kheb gehoord da bananen ook energierijk zijn ?

Skoebiedoe

Legacy Member
Sezbiet nog een goed kopke koffie en dan in mijn bed...moet er morgen uit tegen de vijven dus ;)

denkimi

Legacy Member
bij mij werkt dat wel, ik drink er dan ook maar heel zelden van.

als ge wilt dat het terug werkt kunt ge beginnen met eens 2 maanden niets van energiedranken meer te drinken

Stabby

Legacy Member
Ik weet nie hoe da bij jullie zit maar ik word heel actief van alcohol.

Fir3wulf

Legacy Member
Skoebiedoe zei:
Sezbiet nog een goed kopke koffie en dan in mijn bed...moet er morgen uit tegen de vijven dus ;)

2nd hier
alleen drink ik dan geen koffie

ik haat de vroege shift, tis juist dan dak energie kan gebruike :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan