Archief - Immuun tegen redbull?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darius Craven

Legacy Member
Enige waar ik enigzins iets van merk is Nalu :)
Maar voor de rest zijn al die energiedrankjes hun effect te miniem om echt wakker te blijven of energie te krijgen vind ik...

Bestaan er legale zaken waar je energie van krijgt? ( dus niet enkel wakker blijven, maar ook actief blijven, langer uithouden, ... )

mythe

Legacy Member
Drink al mijn volledige leven cola. Beetje teveel suikers gewoon.
Energiedrankjes houden u wakker wegens suikertoevoeging. Maar de meeste bevatten meestal niet zoveel meer suiker als frisdrankjes.

Dus als je limonade, sprite, cola, ... gewoon zijt gaje daar ook niet zoveel van merken, pas in een grotere hoeveelheid. Maar dan beginde te flashen van te veel suiker, niet echt normaal dus :p.

Maar wakker blijven is zoiezo niet gezond. Ok, als't niet anders kan, ma als je dat regelmatig voor hebt ==>> vroeger in je bedje kruipen.

Energiedrankjes werken wel effectief bij iemand die dagelijks weinig suikers pakt.

DBK

Legacy Member
firewulf1 zei:
Burn, die energiedrank van het kruidvat,
tis ni omda gij da int kruidvat koopt dat het een merk van kruidvat is hé, burn is het energiedrankje van Coca-Cola.

aXl_

Legacy Member
DBK zei:
tis ni omda gij da int kruidvat koopt dat het een merk van kruidvat is hé, burn is het energiedrankje van Coca-Cola.

na burn staat een komma dus ik denk dat em een opsomming maakte van Burn en die energiedrank van het kruidvat :p

sink

Legacy Member
ik drink heel erg weinig red bull, ik heb het enkele maanden geleden eens geprobeerd, heb er 2 gedronken tijdens een avondje uitgaan (daarna nog enkele cola's), en voelde totaal niets, ik sliep direct..
ik drink thuis enkel cola light & water, dus daar ligt het ook niet aan.. (ook nooit koffie en dergelijke)

maaaar, ik heb enkele dagen geleden op een avond nog eens enkele red bull's gedronken, en toen ik enkele uurtjes later ging slapen heb ik nog een uur wakker gelegen.. ik kreeg zelfs m'n ogen letterlijk niet dicht, ik heb een uur naar m'n plafond liggen staren :eek:
vreemd, maar blijkbaar heeft het echt wel effect als je het maar sporadisch drinkt..

Stichero

Legacy Member
bier maakt me serieus moe ^^
op een fuif niet zo maar alsk alleen drink wel
raar e

DaMob

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Waarom zout ge alleen bier drinken :p

's avonds op een zwoele zomeravond u vanachter in de tuin zetten en kijken hoe het donker wordt met een goei pint bier (of meerdere)
En ja je kan dan beter een terras gaan doen en dat doe ik op zo'n avonde bijna altijd. Maar er zijn er ook waar het eens niet gaat

Red Bull heeft bij mij enkel de eerste keer geholpen en waarschijnlijk was het dan het placebo effect. Kdrink dan ook al heel men leven vrij veel cola per dag

darkenrahl

Legacy Member
Ik drink voornamelijk redbull tijdens de blok en de examens en ik denk niet dat het zoveel helpt.
Ik moet wel zeggen dat wanneer ik het 's avonds drink om me beter te kunnnen concentreren het wel helpt, maar dit kan natuurlijk ook een placebo effect zijn. :)

Santa

Legacy Member
DaMob zei:
En ja je kan dan beter een terras gaan doen en dat doe ik op zo'n avonde bijna altijd. Maar er zijn er ook waar het eens niet gaat

Waarom kunde dan beter een terras gaan doen? Soms zittek liever keer rustig ze dan in de drukte ^^

DaMob

Legacy Member
Idd zo is ne keer ff op u gemakske zitten in de stilte kan zalig doen. Maar ik ben toch ook een persoon die graag veel volk om mij heeft

enZiiime

Legacy Member
Nja sommige mensen voelen niets van Red bull, en dan zijn er weer mensen zoals mij die er niet van kunnen slapen :) Ik ben dan doodmoe (ben uitgeweest heb bier + vodka red bull gedronken, kwil slapen, en geraak gewoonweg niet in slaap, en als het lukt word ik na uurtje weer wakker, en heb ik weer last met in slaap te geraken :p)

Joown

Legacy Member
Als ik er één drink laat op de avond, lig ik klaarwakker in mijn bed.
Ik drink het bijna nooit, cola evenmin!
Koffie dan weer wel maar das meestal déca.

N3m3s1s

Legacy Member
van redbull blijf ik ook ni wakker ze, en da ge dan geconcentreerder zijt is ook maar placebo-effect imo

en goeie lijn amfetamine (= speed, ni hetzelfde als meth) daarentegen, dààr blijfde pas wakker van :D

Rage

Legacy Member
N3m3s1s zei:
van redbull blijf ik ook ni wakker ze, en da ge dan geconcentreerder zijt is ook maar placebo-effect imo

en goeie lijn amfetamine (= speed, ni hetzelfde als meth) daarentegen, dààr blijfde pas wakker van :D

Er zijn ook veel soorten medische amfetaminen. Speed snuiven is ongezonder als relatine slikken ofzo

N3m3s1s

Legacy Member
en wat maakt speed dan niet medisch?
enkel het feit dat het ook als recreatieve drug gebruikt wordt? :)
speed is gewoon de naam die ze "on the streets" geven aan amfetamine

het feit da het ene via nen dealer komt en het andere van bij de apotheker wilt niks zeggen, rilatine wordt ook gebruikt als studiedrug (en blijkbaar door sommige mensen ook als partydrug maar daar kan ik me niks bij voorstellen aangezien da bij mij echt niks effect heeft)

Blackend

Legacy Member
Der is een verschil tussen een oppeppend drankske en een energiedrank hé.

Extran Energy is ook een energiedrank, maar dat zal u niet wakker houden.
't is het oppeppende effect dat ge nodig hebt, door cafeïne, taurine (?), ..

Ik dronk vroeger meer red bull dan nu, en ik merkte er niet veel van ... tot ik het niet meer dronk ;P maar zoals voor alles in het leven: met mate.
Af en toe ne keer ne red bull kan geen kwaad, meer dan 10 redbullekes op een week lijkt mij wel ongezond.

X1RON

Legacy Member
Redbull werkt bij mij alleen als ik echt moe ben. Bv op een lanparty, na een ganse nacht niet te slapen, dan gaat het u wel een uurke "beter". Ook onder de exames drink ik da af en toe is ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan