zelf rook ik al zolang ik mer kan herinneren,het begon samen met een vriend toen ik een jaar of 8 was,zo heel af en toe een safke,tegen de tijd dat ik 12 was wisten we alle "onbewaakte" automaten in de streek staan,toen ik 15 was begon ik thuis ook te roken,dus niet meer in het geniep,omdat ik dan altijd en overal kon roken begon ik ook veel meer te roken,
ik ben nu 20 en rook nog altijd als een ketter,tussen de 20 en de 35 safkes daags,ik ben wel verslaafd,maar ik zweer op mijn meter haar graf dat de dag ik ook maar een beetje last begin te ondervinden ik er direct me stop,
en nog fkes de sigaar vs diaree stelling ontkrachten,
ik rook regelmatig een sigaar,en trek deze in tot bij men tenen,en nog nooit geen spetterpoep gehad,hangt uiteraard af welke sigaren je rookt,
en weed,vroeger veel,nu erg weining en enkel als ik alleen op mijn gemak zit,dus zeker niet om erbij te horen of stoer over te komen,