Archief - Ik rook...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Van wanneer rook jij?


  • Totaal aantal stemmers
    1030
  • Opiniepeiling gesloten.

Bram

Legacy Member
GMotha zei:
Eens zien of hier weeral die typische rokers vs anti-rokers bitchpartij uit gaat komen...
Waarom worden die threads nog gemaakt?

Anyhow, roker vanaf 17e.

Begonnen: was geur gewend, wou eens weten wat zelf roken was, beviel me, gestopt om te zien of dat echt zo moeilijk was, herbegonnen vanwege kutperiode, niet meer gestopt omdat het toch wel smaakt.
Geen zin om nu te stoppen, komt prolly ooit wel.
Joints worden gerookt, maar niet al te vaak.
ik hoop zwaar dat er hier toch nie al te veel kleine kindjes zitten die op mekaar zouden beginnen flamen omdat ze rokers boe vinden...

GMotha

Legacy Member
SveltestSword zei:
ik hoop zwaar dat er hier toch nie al te veel kleine kindjes zitten die op mekaar zouden beginnen flamen omdat ze rokers boe vinden...
Ik hoop't ook, maar ik vrees dat ge'r ni echt op kunt rekenen.

deyoeri

Legacy Member
Sigaretten, nooit aangeweest, zal er ook niet aankomen.
Sigaren...andere kwestie...:p Als we eens met een boel weggaan, gebeurt het wel eens dat we een sigaar opdoempen (want bij mijn weten, sigaren inhaleer je niet (?)). Joints, nooit mee in contact gekomen tot nu toe.

Rokers, mijn ouders roken beiden, maar ik trek het mij weinig aan. Ik zit meestal boven, dus heb ik er geen last van. In de auto zal nooit gerookt worden, aan tafel (als iemand anders nog eet) ook niet, zijn van die zaken waarmee mijn vader het voor mij en men broer nog wat gezond wil houden, hoewel hij dan beter meteen stopt ^^

Mr. M

Legacy Member
ik rook enkel joints
heb ook e paar maand saffe gerookt, ma daar vind k maar niks aan (was ook nadat ik al joints had gerookt dat ik dat heb geprobeerd)
pakt van mijn 16 a 17 ermee begonnen ofzo (maar heel sporadisch toen)

R.Winters

Legacy Member
Ik rook nu (soms wel te verstaan, rook niet elke dag), en ben 16, doe al 1.5 jaartje peis ik.
En joints, nee.

@deyoerie, nee idd, sigaren trekt ge nie op u longen, tenzij ge het effect van een hoop sigaretten tegelijkertijd wilt voelen lol ^^

spray-bunny

Legacy Member
Op mijn 13e begonnen, op mijn 15e was ik verslaafd en op mijn 18e verjaardag ben ik gestopt. Nu al 10 maand gestopt.
Wiet doe ik wel nog wekelijks, maar da's ook al fel geminderd tov vroeger.
edit: sigaar roken doe ik eens om het halfjaar.
En ik rook ook nog altijd passief, ik ben hier nu de enigste niet-roker thuis:s

Bram

Legacy Member
R.Winters zei:
Ik rook nu (soms wel te verstaan, rook niet elke dag), en ben 16, doe al 1.5 jaartje peis ik.
En joints, nee.

@deyoerie, nee idd, sigaren trekt ge nie op u longen, tenzij ge het effect van een hoop sigaretten tegelijkertijd wilt voelen lol ^^
of zin hebt int vliegend schijt... sigaren hemmek wel al keer van geleurd ma da vinnek echt zo goor... naart schijnt krijgt ge der ook diarree van als ge die rook inhaleert... kspreek wel nie uit ervaring...

Mr. SLASH

Legacy Member
rook niet , en heb er niks op tegen zolang ze mij respecteren als niet-roker

enige wat ik af en toe dus rook is nen joint of waterpijp (zo van die grote spellen uit egypte)

Babs

Legacy Member
Kheb gerookt. Op mn 16de ofzo de eerste keer, in het begin was da bijna niks, dan 4 sigarette per dag ofzo (als het school was).
Op mn 18de gestopt voor een paar maand, dan terug begonnen.
Nu op valentijn (kuch :p toevallig ze) gestopt voor mn vriend.

Towlie

Legacy Member
Ik rook mss een pakske per maand, soms zelf minder
kweeni waarom dak nimeer rook, gewoon ni altijd veel zin :)

Holy Paladin

Legacy Member
ksnap het punt er niet van.. als ge et lekker vind kunt ge ook ne lekstok kopen he :/

pieterm

Legacy Member
SveltestSword zei:
... persoonlijk niet. Alla, niet meer. Ik heb een tijdje gerookt om stoer te doen en er bij te horen. Maar none of that anymore...

Persoonlijk vind ik zulke zaken echt triestig. De laatste tijd zie je snotaapjes van 12 jaar al met sigaretten smoren om toch maar bij hun vrienden te horen. Kom eens op voor jezelf, en maak voor jezelf uit wat goed is. Dat je vrienden dat doen, verplicht je nog niet om het zelf te doen! Van meelopers gesproken...

Ikzelf rook niet. Waarom; ik heb er geen behoefte aan en 't bespaart mij enorm veel geld.

Bontus

Legacy Member
Holy Paladin zei:
ksnap het punt er niet van.. als ge et lekker vind kunt ge ook ne lekstok kopen he :/
in een lekstok zit geen nicotine die u zal bevredigen, but I get your point.

white-hat

Legacy Member
zelf rook ik al zolang ik mer kan herinneren,het begon samen met een vriend toen ik een jaar of 8 was,zo heel af en toe een safke,tegen de tijd dat ik 12 was wisten we alle "onbewaakte" automaten in de streek staan,toen ik 15 was begon ik thuis ook te roken,dus niet meer in het geniep,omdat ik dan altijd en overal kon roken begon ik ook veel meer te roken,
ik ben nu 20 en rook nog altijd als een ketter,tussen de 20 en de 35 safkes daags,ik ben wel verslaafd,maar ik zweer op mijn meter haar graf dat de dag ik ook maar een beetje last begin te ondervinden ik er direct me stop,


en nog fkes de sigaar vs diaree stelling ontkrachten,

ik rook regelmatig een sigaar,en trek deze in tot bij men tenen,en nog nooit geen spetterpoep gehad,hangt uiteraard af welke sigaren je rookt,


en weed,vroeger veel,nu erg weining en enkel als ik alleen op mijn gemak zit,dus zeker niet om erbij te horen of stoer over te komen,

Hellrabbit

Legacy Member
DGEN zei:
nog nooit eentje getrokken
principes en geen behoefte aan


tzelfde hier, nog nooit van een of andere vorm van rookwaren gelurkt en ben het ook nooit van plan

SweetEmmaRose

Legacy Member
Waar staat rookte en ben gestopt :)
kzal minder als 14jaar zette:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan