Archief - Huisdieren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cybergirl

Legacy Member
hier 1 kat (en nog wa kippen)

Tarzan (de kater) is 5 jaar ongeveer.. soms wel wa agressief maar meestal echt wel schattig en grappig

Tarzan in een kast
en in een kellogsdoos

zoals ge ziet heeft die de slechte gewoonte om heel curieus te zijn en overal in te kruipen :p

moehaa!

Legacy Member
"Nieuw bij elke aankoop van een doos Kellogs, verassing ingesloten in elke doos"

Close_Up

Legacy Member
Een Golden Retriever (simba) maar wordt hier nie bekeken als hond maar eerder als een lid van de familie.
en
Vissen in Aquarium

SilentSpring

Legacy Member
1 goudvis
1 russische dwerghamster.
(vroeger 2, maar 1 is nen maand gelede doodgegaan).

de vis is meer versiering:p, ma dien hamster wordt in de watten gelegd:).
Is echt ne schattig beestje:unsure:

Gromme

Legacy Member
Dit is Bougie die we een 10-tal jaar hebben gehad, maar ze moesten haar spijtig genoeg laten inslapen ten gevolge van een agresieve tumor. Mijn vader, die normaal gezien hard is, had de tranen in zijn ogen.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Een goudvis en een groot uitgevallen kater. Maand geleden geopereerd voor €400 omdat hij een stuk jutezak had opgegeten en een draad was in zijn darmen verstrengeld geraakt :sop:.

Ble$$ed^

Legacy Member
Cybergirl zei:
hier 1 kat (en nog wa kippen)

Tarzan (de kater) is 5 jaar ongeveer.. soms wel wa agressief maar meestal echt wel schattig en grappig

Tarzan in een kast
en in een kellogsdoos

zoals ge ziet heeft die de slechte gewoonte om heel curieus te zijn en overal in te kruipen :p

haha gij hebt zo een hitlerkat super !:D



btw: 1 Hond hier : Zo een Césarreke van op de reclame :p

deyoeri

Legacy Member
Hond , genaamd: plush, plusj, of hoe je het ook wil schrijven ^^
Een vijftal dwerggeiten.
Paar kippen.

Suphafly

Legacy Member
1 hond, zo een stoofbuis
http://users.pandora.be/suphafly/DSCF0436.JPG
ik zie die enorm graag maar, vraag mij ni om da eten te geven en buiten te laten en mee te gaan wandelen, da doet derest van het gezin wel
onlangs moest ze geopereerd worden of ze ging sterven
da was 360€ omdat mijn moeder hare vriend da teveel geld vond en hij haar dan liever een spuitje ging geven
heb ik da maar betaald

tides

Legacy Member
punkrockdude zei:
1 goudvis, 1 korenslang en 3 eierkapsels van mijn vorige bidsprinkhaan dus mss volgende lente 300 bidsprinkhanen...

en in de wei staat er nog een paard maar da's eigenlijk van mn oma die thuis langs woont

vroeger gehad:
1 konijn
2 konijnen
véél konijnen
hoop goudvissen
hoop guppies
1 kat
2 cavia's
4 dwerhamster
hele troep schildpadjes
1 bidsprinkhaan
noges 1 bidsprinkhaan

Even gewoon uit interesse maar hoe zijt gij aan een bidsprinkhaan geraakt? Ik dacht dat het illegaal was om die beesten te houden (beschermde diersoort dacht ik)? Zijn anders wel coole beesten ik zou dat ook nog graag hebben in een terrarium of zo :)

Ik heb zelf 1 kat, we hadden er meer maar die zijn weggelopen of aan hun einde gekomen op de straat :( we hebben ook nog een aantal kippen een gans en eenden maar die zie ik niet echt als huisdieren eigenlijk. Vroeger heb ik nog 2 konijnen gehad, waarvan er één is opgegeten door loslopende honden . We hebben enkele jaren geleden ook nog eens een "tamme" kauw gehad maar die lag na een aantal maanden ook al dood :(

Ah en we hebben ook nog een paar wandelende takken.

SecondAccount

Legacy Member
Had paar jaar geleden ne rottweiler, die is gestorven door nen tumor in zijn neus die niet kon weggehaalt worden..

Suphafly zei:
onlangs moest ze geopereerd worden of ze ging sterven
da was 360€ omdat mijn moeder hare vriend da teveel geld vond en hij haar dan liever een spuitje ging geven
heb ik da maar betaald
mja hier was het al bijna 1500 euro met een overlevingskans van 2/10 en achteraf zou hij nog letterlijk weken hebben moeten afzien eer het genezen is dus hebben we hem ook maar laten inslapen

Nu niets meer, mss binnen een paar jaar weer nen hond kopen, mastiff of dergelijke :)

Virz

Legacy Member
1 hond! een ruwharige Teckel die maar niet volwassen wil worden :p ondertussen toch al een jaar 7 ..

Massis

Legacy Member
Moose_T zei:
Even gewoon uit interesse maar hoe zijt gij aan een bidsprinkhaan geraakt? Ik dacht dat het illegaal was om die beesten te houden (beschermde diersoort dacht ik)? Zijn anders wel coole beesten ik zou dat ook nog graag hebben in een terrarium of zo :)

Ah en we hebben ook nog een paar wandelende takken.
wandelende takken hebben we ook nog ooit gehad...

die bidsprinkhaan heb'k gwn gevangen in spanje, als ge daar beetje weet waar ge moet zoeken vindt ge dat met hopen... (Costa brava, rond Platja d'Aro heb'k die van mij gevangen)

wel opletten da ge ze nie samenzet want die beesten zijn kannibalistisch ;)

overigens ook al hagedissen en gekko's enzo gehad... allemaal meegebracht vanop vakantie in 5 liter flessen enzo...

Suphafly

Legacy Member
SecondAccount zei:
Had paar jaar geleden ne rottweiler, die is gestorven door nen tumor in zijn neus die niet kon weggehaalt worden..


mja hier was het al bijna 1500 euro met een overlevingskans van 2/10 en achteraf zou hij nog letterlijk weken hebben moeten afzien eer het genezen is dus hebben we hem ook maar laten inslapen

Nu niets meer, mss binnen een paar jaar weer nen hond kopen, mastiff of dergelijke :)

das iets anders hé bij ons was het lijk 90% overlevings kans dus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan