Archief - Huisdieren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^^VooDoo^^

Legacy Member
Hey,

Ik vraag me eigenlijk af, hoe het bij jullie zit qua huisdieren? Hebben jullie veel huisdieren, weinig? Of zelfs geen!
Ook welke huisdieren heb je? En hecht je er veel belang aan!

Ben benieuwd hoe het bij jullie zit!

Wij zelf hebben;
6 katten
1 paard
1 hond

Ik hecht er toch veel belang aan, vooral aan men hond, uiteindelijk krijg je daar toch veel liefde van terug!


Hoe is het bij jullie?

Greetings!

VinceFeet

Legacy Member
Wij zijn allemaal nogal dierenvrienden hier thuis dus hebben ook wel wat dieren.

- 2 honden, Hutch en Jules (Pitbull en een Jack Russel)
- 2 katten (Zita en Koeike)
- Ongeveer 400 vogelspinnen, hobby van m'n vader
- Vissen, zowel in een aquarium als buiten in de vijver
- Kippen :)

Tot vorig jaar ook altijd een paard gehad (Alure) maar dat is helaas van ouderdom gestorven.

Dieren zijn voor mij ook enorm belangrijk. Als ik vrijdag terug kom van m'n kot ben ik altijd superblij om de honden terug te zien. Zijn dan ook enorm lieve ne trouwe beesten.

Massis

Legacy Member
1 goudvis, 1 korenslang en 3 eierkapsels van mijn vorige bidsprinkhaan dus mss volgende lente 300 bidsprinkhanen...

en in de wei staat er nog een paard maar da's eigenlijk van mn oma die thuis langs woont

vroeger gehad:
1 konijn
2 konijnen
véél konijnen
hoop goudvissen
hoop guppies
1 kat
2 cavia's
4 dwerhamster
hele troep schildpadjes
1 bidsprinkhaan
noges 1 bidsprinkhaan

Spectre

Legacy Member
een hond (Jack Russel)
2 parkieten van ons ma
kippen
vissen
cavia's

The_Pacifist

Legacy Member
2 Katten, Pebbles en Bam-Bam

we hebbe ook nog is ne vis gehad maar de mama heeft die doorgespoeld in de lavabo met z'n water te vervangen :p
die kwam zo naar beneden en zei zo: "manne der iets erg gebeurd met de vis... kheb em per ongeluk doorgespoeld.."
*doodse stilte*
En dan mijn broer en ik plat van lachen :D

Atrox

Legacy Member
1 hond
1 kat
grote aquarium (800kg ^^) met warmwatervissen
kippen
haan om U tegen te zeggen!

Arifiene

Legacy Member
2 hamsters (Flibbie en Nipsy)
en sinds 1 week 2 katten: Peluche en euh, t kleintje heeft nog geen naam
:)

chosen1

Legacy Member
wij hebben vroeger veel huisdieren gehad maar nu alleen nog:
-1 berggeitje dat bijna gaat dood gaan
-1 landschildpad die we als baby hebben gekregen en dus nu serieus aant groeien is
-ne hoop vissen in de vijver
-3 kippe waarop we moeten passen zo lang mijn grootouders in zimbabwe zitten

vroeger hadden we nog cavia's, 2 andere berggeitjes, hamsters, konijnen, andere kippen,

Feignasse

Legacy Member
Vroeger wel wat dwergkonijnen gehad, ooit ook twee hamsters. In onze tuin ook een haan en later een fazant gehouden; geen echte huisdieren maar 't was dat of bij m'n grootvader op de boerenbuiten de pot in :p

Nu nog één dwergkonijn en een kat ( http://users.skynet.be/ulixes/c.jpg )

SweetEmmaRose

Legacy Member
2 konijne, maar ik wil zo graag een hond :cry:
konijne leven in de voortuin dus daar hechten we ni zoveel belang aan. soms neem ik de kleinste is naar binne, maar we hebbe geen hok ofzo, dus dan moetk die de hele tijd vasthoude :p
en t ander konijn is gewoon way too big om vats te houde :D

Chizm

Legacy Member
ik ben meer een hondenman, kheb een Parson Jack Russell, foto volgt nog ze.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan