Archief - Huisdieren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

denkimi

Legacy Member
op dit moment:
1 hond (+ de jongskes binnen een week of 2 :woohoo: )
3 katten (er komen er binnen zodadelijk nog 3 bij)
nog 1 konijn
1 schaap
een stuk of 7 kippen
100en vissen

zijn de revue al gepasseerd:
6 honden
10 tallen katten
10 tallen konijnen
een stuk of 15 cavia's
een schaap of 5
100en vissen
een paar vogels
1 zwijn
en nog een paar die ik vergeet

The_Pacifist

Legacy Member
mjah, was wel nie echt grappig, ik word wakker en doe mijn rolluiken naar boven en de kat ligt dood in den hof, aangereden door nen auto en dan naar huis proberen te komen.

brutus

Legacy Member
wij hebben 2 honden ( dalmatiër en een shar-pei)
en 13 baardagamen

greetz Brutus

Starrk

Legacy Member
Momenteel: 1 hond, een Beagle. Kzal morgen eens een foto posten.

Gehad: 2 katten, 4 parkieten, 2 kanaries, 2 dwergkonijnen en een labrador.

Ali_

Legacy Member
Ik heb het niet echt voor dieren, buiten voor vogels dan. Ik vind vogels heel mooi, vooral tropische vogels, maar ook een adelaar, een valk of een havik :love: vind ik zalige dieren. Ze hebben iets, maar ik kan niet juis zeggen wat. Spijtig genoeg zijn vogels net dieren die vrij horen te leven, dus ik zou ze nooit in een kooi kunnen opsluiten zelfs geen papegaai of kanarie, ze verdienen vrij te vliegen in de lucht.

deathsythe

Legacy Member
2 honden, yorkshire terrier (naam lisa) en een duitse herdershond (naam torsca)

huisdieren ftw :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kat hier :)

tis een kruising van ene straatkat en een noorse boskat :p kzal wel is fotoke posten strax fzo. naam = tijger :D

sir oinksalot

Legacy Member
8 koi, geweldig beesten, supertam, je kan ze zomaar uit het water pakken zonder dat ze spartelen ofzo

S.conceiçao7

Legacy Member
1 kat,

heb eig. al altijd een kat gehad, zijn imo de leukste huisdieren, zonder dat je er echt veel mee bezig hoeft te zijn!

^MystiQ

Legacy Member
Ik heb een hond, genaamd dusty ^^

Dit is hem -> http://users.skynet.be/webtje/mathieu/dusty.JPG

Komt uit het asiel en is echt een heel goede huisvriend geworden :)


Bij mijn pa hebbek ook nog 2 honden rondlopen, oscar en kamiel, king charles cavalier ras, foto's hebbek daar niet van.

Vroeger nog ne hele nest katten gehad ( allemaal jongskes ) tot da ne tracteur derover gereden heeft in zijn veld. Het beeld van al die dode katjes die hem vasthad in zijn handen staat op mijn oogvlies gebrand, kwas toen 6-7 jaar.

Schildpadden hebbek bij mijn pa ook nog gehad maar nooit echt aan geweest. Visdieren en dergelijke hebben meet vrijheid nodig vindek, tzelfde voor konijnen .. da zit een kooit enzo, bah :)

EternalSilence

Legacy Member
6katten....

voor de muizen opt veld, en tss het vlas te doden, en af en toe eens een irritante duif, of een ziek vogeltje..
probleem is dat ze de laatste tijd nie anders doen dan die beesten wel op een natuurlijke verantwoorde manier doden, maar nie op eten, neen ze bijten de kop eraf.. en leggen da voor mijn deur/voeten


denken zeker da ik hunne kleine ben :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan