Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
conquerpoy_123 zei:wat een leuke verantwoordelijk
"sleutel om" => univerisum weg? ^_^

D@SîR0 zei:ge moet maar is naar de belachelijk slechte film "black hole" zien
ik denk dat dat wel de meest onrealistische ondergang is
, vertel dat na zegLeso Varen zei:Zou dat zwart gat theoretisch gezien mogelijk zijn?
Quilombo zei:is dat filmke eigenlijk wel legaal om zomaar te delen.. ?

slash zei:die vrouw zegt 500 meter die man zegt 500 feet = 150meter ofzoiets
En wat gebeurt er als men in een zwart gat gaat? Verdwijn je dan?Exorikos zei:Theoretisch, misschien, maar ik acht het onwaarschijnlijk, aangezien de zwarte gaten die ze nu produceren echt heel snel terug weg zijn.
Leso Varen zei:En wat gebeurt er als men in een zwart gat gaat? Verdwijn je dan?
Sorry, ik heb het al op wiki gezocht maar heb liever een deftige nederlandse uitleg.
msn797204 zei:Wat zal er volgens jullie gebeuren op 21 december 2012?
Volgens de maya's zal de wereld dan vergaan,
Het schijnt dat die datum het einde is van een periode van 26000 jaar..
OP die datum zal de aarde in het midden staan van het melkwegstelsel en zal er 'iets' gebeuren..
HOe denken jullie hierover?
http://www.daanspeak.com/Maya01.html
Ik denk eigenlijk niet echt dat er iets zal gebeuren?
Exorikos zei:Je ervaart zelf niks speciaals, buiten dat je er natuurlijk naartoe beweegt, maar voor mensen die buiten het zwarte gat zijn, word je uitgerokken. Wat er precies gebeurt weet ik niet, want in een zwart gat gelden andere natuurwetten.
D@SîR0 zei:niks speciaals ???
ge wordt met zo'n gigantische snelheid daarnaartoe getrokken, dat alle materie bijna opbrandt. De zwaartekracht van een zwart gat is zo groot dat de druk immens is en er niets aan kan ontsnappen. maw ge zijt al lang dood eer ge nog maar in het zwart gat zelf terecht komt. Wat er daar gebeurd, heeft de mens enkel nog maar theorieën kunnen bedenken die allemaal even onwaarschijnlijk zijn
msn797204 zei:Wat zal er volgens jullie gebeuren op 21 december 2012?
OP die datum zal de aarde in het midden staan van het melkwegstelsel en zal er 'iets' gebeuren..