Thales
Legacy Member
geloof jij in een groter geheel?
ier op aarde speelt ons leven voor ons een grote rol. leven in brugge, schoolgaan in gent, werken enzo. Maar als je steeds verder weggaat van jouw leefplaats. eerst zie je belgie, dan europa, dan de aarde zo vanuit de ruimte en dan steeds verder en verder. Dat we eigenlijk alleen nog maar een soort lichtje zijn. Dan heb je toch zoiets van het stelt eigenljk allemaal nix voor. Hier proberen we een soort van reputatie op te bouwen, maar uiteindelijk sterf je en is alles vergeten. Is er dan leven na de dood?
kweenie. Iemand ooit al eens een geest opgeropen? Als geesten zouden bestaan dan is er toch ook leven na de dood?
Ik begon dan weer verder te fantaseren door te denken dat al de andere planeten gewoon plaatsen zijn waar de overledenen nu "wonen" in een soort van geestvorm. En dat het heelal nog steeds uitdijnt om niuewe "woonplaatsen" voor de overledenen uit te bouwen.
nuja, ik was weer in zo'n "nadenk over het leven periode"
wa is jullie mening hierover?
velen zeggen van je leeft nu, dus geniet ervan. Maar ik denk dat velen zich al die vraag gesteld hebben
shoot
ier op aarde speelt ons leven voor ons een grote rol. leven in brugge, schoolgaan in gent, werken enzo. Maar als je steeds verder weggaat van jouw leefplaats. eerst zie je belgie, dan europa, dan de aarde zo vanuit de ruimte en dan steeds verder en verder. Dat we eigenlijk alleen nog maar een soort lichtje zijn. Dan heb je toch zoiets van het stelt eigenljk allemaal nix voor. Hier proberen we een soort van reputatie op te bouwen, maar uiteindelijk sterf je en is alles vergeten. Is er dan leven na de dood?
kweenie. Iemand ooit al eens een geest opgeropen? Als geesten zouden bestaan dan is er toch ook leven na de dood?
Ik begon dan weer verder te fantaseren door te denken dat al de andere planeten gewoon plaatsen zijn waar de overledenen nu "wonen" in een soort van geestvorm. En dat het heelal nog steeds uitdijnt om niuewe "woonplaatsen" voor de overledenen uit te bouwen.
nuja, ik was weer in zo'n "nadenk over het leven periode"
wa is jullie mening hierover?
velen zeggen van je leeft nu, dus geniet ervan. Maar ik denk dat velen zich al die vraag gesteld hebben
shoot




.