PolletPoulet
Legacy Member
Flipkikker zei:iets minder baanvast?
in welke zin?
Lijkt me wel handig om te grinden idd
Toen ik da probeerde met mijn skates ging ik heel hard op men bek (waren gewoon 4 wieltjes na mekaar, zonder gleuf tussen om te grinden)
Minder baanvast in die zin dat als ge tegen een behoorlijke snelheid gaat ge makkelijk kunt uitschuiven of grip verliezen op ondergrond. Vooral als je indoor gaat met die perfect egale vloeren is het echt hard om recht te blijven.
Het principe is, hoe meer wieltjes op de grond hoe meer snelheid en hoe manoevreerbaar u blades zijn
)

