krisse5844
Legacy Member
cool_boy_ke zei:Lijkt fun voor te proberen, maar op de kapotte voetpaden zie ik mij al op m'n gezicht vallen ^^
Dusja , kort gezegd , hier in belgië val je er dus meer mee op uw m**l dan dat je ermee kan rollen
... Met deze goed onderhouden voetpaden hier ... :doh:
)

kheb altijd zo'n extreme sport wille doen ma ge kunt da hier nerges doen 


