Archief - Heelys: rollende schoenen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krisse5844

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
Lijkt fun voor te proberen, maar op de kapotte voetpaden zie ik mij al op m'n gezicht vallen ^^

Dusja , kort gezegd , hier in belgië val je er dus meer mee op uw m**l dan dat je ermee kan rollen :rofl: ... Met deze goed onderhouden voetpaden hier ... :doh:

SilentSpring

Legacy Member
zipke zei:
En dan nu een te hip filmpje van de pliws (vraag mij niet waarom ik hier reclame voor maak ofzo, vind de lichtjes gewoon hip:p)

Wat doet die kerel trouwens ook O.o

lol, zo'n dinges zijn handig op fuiven. Toch die onopvallende versie daar, dan denkt iedereen dat ge vette danceskills hebt:p.
En, tegen het eind van de fuif als de vloer spekglad is valt ge op uw face:p.

deathsythe

Legacy Member
Den Freddie zei:
lol, zo'n dinges zijn handig op fuiven. Toch die onopvallende versie daar, dan denkt iedereen dat ge vette danceskills hebt:p.
En, tegen het eind van de fuif als de vloer spekglad is valt ge op uw face:p.
idd moesten die wielkes in uw tippe zitten, dan zoude zeer hard kunnen moonwalken :d

FroFro

Legacy Member
PolletPoulet zei:
begin gewoon met agressive blading, koopt u een paar k2 fatty's op 2dehands.be en word mijn nieuwe Joey Chase en kom met mij wat rollen want niemand in mijn directe buurt blade nog :D

http://www.metacafe.com/watch/131511/rfcc_championships/

vet :) kheb altijd zo'n extreme sport wille doen ma ge kunt da hier nerges doen :p parkour lijkt me tbh enorm vet :) btw, is da ni zo eenmap uit tony hawk? (den tony hawk waarin da ge me dien ene me zijne jetpack uit starwars kunt spele)

MarG

Legacy Member
PolletPoulet zei:
begin gewoon met agressive blading, koopt u een paar k2 fatty's op 2dehands.be en word mijn nieuwe Joey Chase en kom met mij wat rollen want niemand in mijn directe buurt blade nog :D

http://www.metacafe.com/watch/131511/rfcc_championships/

Haha heb ze hier ook nog liggen: K2 fatty pro. Zijn hun geld wel waard. Soms heb ik nog wel zin om te bladen, maar sinds de ramp hier weggehaald is en skateplanet gesloten is, zijn de mogelijkheden hard berperkt. :(

Terror Factor

Legacy Member
ook nog fatty's gehad, ma maar 2 x aangedaan. zijn ondertss te klein geworde.
kheb t altij n sjieke sport gevonde,ma kheb t geduld er ni voor,en als ge da alleen moe doen was t maar niks.:p

Flipkikker

Legacy Member
PolletPoulet zei:
begin gewoon met agressive blading, koopt u een paar k2 fatty's op 2dehands.be en word mijn nieuwe Joey Chase en kom met mij wat rollen want niemand in mijn directe buurt blade nog :D

http://www.metacafe.com/watch/131511/rfcc_championships/

Breng mij een paar blades mee voor een schoenmaat 42 en ik doe mee :D
(men eigen blades zijn te klein geworden jammergenoeg)

Kdenk datk dit toch es ga testen zu :)

edit: ff die K2 Fatty's opgezocht, zien er mij toch wel goedkoop uit ( 85 $ op deze site: http://www.inlinewarehouse.com/descpage-K2FP4.html )
Vroeger waren goeie inline skates toch een goeie 10.000 BEF waard? :s

MarG

Legacy Member
Flipkikker zei:
Breng mij een paar blades mee voor een schoenmaat 42 en ik doe mee :D
(men eigen blades zijn te klein geworden jammergenoeg)

Kdenk datk dit toch es ga testen zu :)

edit: ff die K2 Fatty's opgezocht, zien er mij toch wel goedkoop uit ( 85 $ op deze site: http://www.inlinewarehouse.com/descpage-K2FP4.html )
Vroeger waren goeie inline skates toch een goeie 10.000 BEF waard? :s

Ik heb de mijne gekocht aan 7000 BEF in den tijd en toen waren ze afgeprijsd. Ik heb er geen klachten over, hebben altijd dienst gedaan en ik gebruikte ze bijna elke weekdag. Ik spreek hier nu wel over 5 jaar geleden. Ik heb ook met USD gebladet en dat is natuurlijk nog beter, maar wel wat duurder.

Flipkikker

Legacy Member
MarG zei:
Ik heb de mijne gekocht aan 7000 BEF in den tijd en toen waren ze afgeprijsd. Ik heb er geen klachten over, hebben altijd dienst gedaan en ik gebruikte ze bijna elke weekdag. Ik spreek hier nu wel over 5 jaar geleden. Ik heb ook met USD gebladet en dat is natuurlijk nog beter, maar wel wat duurder.

En wat zijn zowat de beste blades van het moment?
(natuurlijk ook beetje prijs/kwaliteit, ik hoef geen gouden blades)

Mss datk er es opnieuw mee begin :)

deathsythe

Legacy Member
idd mijn broer heeft die hier nog liggen, die betaalde der 10000bef voor, aan de zee.
die inline periode was zot, wij adden onze pa nog overtuigd om een quarterpipe te maken :) van een 2m hoog ^^,
zalig...

MarG

Legacy Member
Flipkikker zei:
En wat zijn zowat de beste blades van het moment?
(natuurlijk ook beetje prijs/kwaliteit, ik hoef geen gouden blades)

Mss datk er es opnieuw mee begin :)

Ik heb er geen gedacht meer van welke skates nu het beste prijs/kwaliteit zijn. Je moet een beetje zelf zien hoe goed je bent op het vlak van agressive inline en naar wat je voorkeur uitgaat (street/ramp) Ik ben altijd zeer tevreden geweest van Roces/K2/USD.

Flipkikker

Legacy Member
MarG zei:
Ik heb er geen gedacht meer van welke skates nu het beste prijs/kwaliteit zijn. Je moet een beetje zelf zien hoe goed je bent op het vlak van agressive inline en naar wat je voorkeur uitgaat (street/ramp) Ik ben altijd zeer tevreden geweest van Roces/K2/USD.

Street, ik ben een snelheidsduivel :p

Ik kon redelijk goed met blades overweg, goed evenwicht enzo,
rampen hebk wel niet echt veel gedaan (geen in de buurt) en alsk op 1 ging waren er altijd oudere gasten die je de kans niet lieten om zelf es te proberen :sop:

Nu hebk ook wel wat meer kracht en zou ik wel nog es een handplant willen oefenen :D

Mja, eerst es zien naar die heely's, mss zijn ze wel leuker dan blades (allessinds praktischer voor "dagelijks" gebruik)
Alsk die heely's enkel aan zou doen om effectief te "bladen", kan ik evengoed blades kopen :)

PolletPoulet

Legacy Member
Flipkikker zei:
Street, ik ben een snelheidsduivel :p

Ik kon redelijk goed met blades overweg, goed evenwicht enzo,
rampen hebk wel niet echt veel gedaan (geen in de buurt) en alsk op 1 ging waren er altijd oudere gasten die je de kans niet lieten om zelf es te proberen :sop:

Nu hebk ook wel wat meer kracht en zou ik wel nog es een handplant willen oefenen :D

Mja, eerst es zien naar die heely's, mss zijn ze wel leuker dan blades (allessinds praktischer voor "dagelijks" gebruik)
Alsk die heely's enkel aan zou doen om effectief te "bladen", kan ik evengoed blades kopen :)

Heelys, wat kunde daar nu mee doen als ge een snelheidsduivel bent :')

En als ge voor het streeten gaat (ik ken btw in antwerpen de plekjes ^^) dan bestelde u gewoon een paar goede blades en ge zet er direct een Anti-Rocker mod op (uw middelste wieltjes vervangen door wieltjes van 44mm.)

Dan kunde lekker gaan streeten :love:

Flipkikker

Legacy Member
PolletPoulet zei:
Heelys, wat kunde daar nu mee doen als ge een snelheidsduivel bent :')

En als ge voor het streeten gaat (ik ken btw in antwerpen de plekjes ^^) dan bestelde u gewoon een paar goede blades en ge zet er direct een Anti-Rocker mod op (uw middelste wieltjes vervangen door wieltjes van 44mm.)

Dan kunde lekker gaan streeten :love:

en wa is "anti-rocker" ? :s

MarG

Legacy Member
Flipkikker zei:
Street, ik ben een snelheidsduivel :p

Ik kon redelijk goed met blades overweg, goed evenwicht enzo,
rampen hebk wel niet echt veel gedaan (geen in de buurt) en alsk op 1 ging waren er altijd oudere gasten die je de kans niet lieten om zelf es te proberen :sop:

Nu hebk ook wel wat meer kracht en zou ik wel nog es een handplant willen oefenen :D

Mja, eerst es zien naar die heely's, mss zijn ze wel leuker dan blades (allessinds praktischer voor "dagelijks" gebruik)
Alsk die heely's enkel aan zou doen om effectief te "bladen", kan ik evengoed blades kopen :)


Ha ik zou nen handplant ook nog wel is willen proberen. Om een of andere reden is me dat nooit gelukt. Vroeger kon ik ook zo'nen quasi salto op de ramp. Dat vond ik toen wel show, maar of hij nu nog lukt wil ik wel is weten.

@polletpoulet: Waar is dat plekje in Antwerpen. Zit namelijk op kot in't Stad dus ik zou wel is kunnen gaan zien als ik zin heb :)

PolletPoulet

Legacy Member
Flat Rocker
Anti-Rocker

Verschil zit hem in de grootte van de 2 wieltjes, op street hebde niet de perfect afgemeten buizen zoals op parcours.
Als ge int stad over een rail gaat of over een muur dan gade er echt hard steken als ge Flat Rockers hebt omdat ge niet genoeg speling tussen u wieltjes hebt.

Het nadeel is wel dat u skates iets minder baanvast zijn als ge met een Anti-Rocker setup gaat.

Flipkikker

Legacy Member
PolletPoulet zei:
Flat Rocker
Anti-Rocker

Verschil zit hem in de grootte van de 2 wieltjes, op street hebde niet de perfect afgemeten buizen zoals op parcours.
Als ge int stad over een rail gaat of over een muur dan gade er echt hard steken als ge Flat Rockers hebt omdat ge niet genoeg speling tussen u wieltjes hebt.

Het nadeel is wel dat u skates iets minder baanvast zijn als ge met een Anti-Rocker setup gaat.

iets minder baanvast?
in welke zin?
Lijkt me wel handig om te grinden idd

Toen ik da probeerde met mijn skates ging ik heel hard op men bek (waren gewoon 4 wieltjes na mekaar, zonder gleuf tussen om te grinden :D)

Robust²

Legacy Member
Nu we'r toch over bezigzijn, ik heb nog een paar blades staan die weg mogen, maar wel maat 40, zeer weinig gebruikt en goede kwaliteit :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan