Archief - Heelys: rollende schoenen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ironhorn

Legacy Member
Heeft er iemand Heelys of heeft iemand er ervaring mee?

Heelys zijn schoenen met een wieltje in de hiel (dat je er ook uit kan halen, zodat je gewone schoenen hebt). Als je je tenen omhoog trekt rolt ge verder.

wikipedia link


zelf vond ik ze wel cool, dus kom ik het hier maar eens vragen... :unsure:

SweetEmmaRose

Legacy Member
ja ge kunt die kopen. mijn broer heeft da is als verjaardagskado gekocht voor zijn beste vriend.
verder niks over gehoord dus zo fantastisch zal da ni zijn

migelle

Legacy Member
als ge vooruit wilt bolle zyt ge meer met ofwel gewoon inline skates ofwel skateboard ^^ persoonlijk vin ik da der dom uitzien ^^:p

zipke

Legacy Member
In Turkije zag ik da vorig jaar al. Ik veronderstel dat het niet de "echte" Heeyls zijn natuurlijk, maar is wel identiek hetzelfde. Die kindjes waren daarmee door het hotel aant "sjeezen" en als je dat even oefent kan je daar echt super snel mee gaan. Die van ginder gaven fel flitsend licht wanneer je rolde.

Edit: fout gelezen, ik dacht dat het over die rolletjes ging die je onder je schoen moest plaatsen.

Sorry, had de link niet geopend.

Edit2: dan zien die andere (van in Turkije) er toch wel fijner uit met die hippe lichtjes :D (als je deze kent?)

Gregn

Legacy Member
lekker als je ongemerkt in e honddrol "heely'ed" = een nieuwe manier van lijnen trekken op de trottoir en achterna lekkere ranzige stukken honde kaka mag uit de wielen peuteren

Zalig!

PapaGanz

Legacy Member
Hoe kan dat nu rollen als er maar 1 wiel inzit vanachter :unsure:?

Flipkikker

Legacy Member
Ziet er wel handig uit :)

Vroeger wask een serieuze inline skating fanaat, dus mss dit wel es ergens opzoeken ^^
(was er overlaatst nog over aan het denken hoe handig inline skates die gemakkelijk kunnen wisselen tussen stappen <-> rollen wel niet zouden zijn)

Heb ff op de officiële site gekeken, maar zijn er ook winkels in België waar ze dit aanbieden en je het kunt testen? (liefst in Antwerpen/West-Vlaanderen)
(zonder bestellen/aankoopverplichting dus)

nvm: al enkele winkels gevonden via de belgische dealer: http://www.heelysbenelux.com/heelysbenelux.php

Terror Factor

Legacy Member
was een jaar gelede een inkoopactie van. lijkt me ook wel handig eigelijk :p

viewer

Legacy Member
wow, ziet er wel supercool uit :D

maar ik struikel zo al vaak genoeg, zoiets aantrekken in leuven zou dus quasi zelfmoord betekenen voor mij :lol:

Massis

Legacy Member
ik had jaren geleden al schoenen met zowel vanachter als vanvoor dubbel wielkes in, moest dan opzij op de schoen duwen en dan klapte die eruit en klapte gij op u gezicht wan rollen daarmee ging nie echt :D

sneax

Legacy Member
haha ik moet akkoord gaan met wat één van die comments op youtube:
it looks so gay but so fun at the same time :)

allé toch handig, alst zo bergaf is gewoon hup op de hielen en gaan :) ik zou het zeker een tof cadeau vinden en moest ik veel geld hebben ik zou er mij zeker kopen om is te proberen

ik heb altijd gevonden dat wielen zo fucking efficient zijn bergaf en dat het spijtig is dat een mens geen ingebouwde wielen heeft

wel die schoenen das een oplossing! das iets zoals een 'wielprothese' waar ge gewoon kunt mee stappen ook :)

Ali_

Legacy Member
Straks is da weer zo een nieuwe rage :crazy:
ziede al die klein mannen met die schoenen, pure waanzin :crazy:

Holy Paladin

Legacy Member
damn vroeger had ik dat al uitgevonden, had een patent moeten nemen

Advanced Heelys users can perform tricks such as soft braking, which is the process of lowering the front section of rear foot, gently, to increase friction and slow to a stop.
advanced :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan