Archief - Haargroei?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Interessante topic wel, zo leerje elkaar pas echt kennen.

skelly_king

Legacy Member
schaamhaar groeit maar voor 4 maanden dan begint het uittevallen

Huasheng

Legacy Member
dreet'n zei:
Zijn er mensen onder jullie die het kleuren? :unsure:
Groen of blauw bv. :x
'k Denk niet dat dat veilig is om je schaamhaar te kleuren. Je weet nooit wat voor negatief effect dat heeft op de geslachtsdelen. 'k Zou niet graag van dat chemisch spul in mijn vagina krijgen.

skelly_king zei:
schaamhaar groeit maar voor 4 maanden dan begint het uittevallen
Wablieft? :wtf:

128MB

Legacy Member
Bij mij alles zwart behalve men hoofdhaar da's iets lichtbruinachtig.
Heh leuk topic :p

Tha_nOn

Legacy Member
Huasheng zei:
'k Denk niet dat dat veilig is om je schaamhaar te kleuren. Je weet nooit wat voor negatief effect dat heeft op de geslachtsdelen. 'k Zou niet graag van dat chemisch spul in mijn vagina krijgen.


Wablieft? :wtf:


ik vermoed dat het kleuren niet onveiliger is als bevoorbeeld dingen gelijk veet gebruiken om uw bikinilijn te ontharen, staat ook altijd bij dat ge dat niet in de buurt van uw geslachtsdelen moogt bezigen,
ik vermoed zolang dat ge dat deftig afspoelt en er niet in (als meisje dan:p) gaat smeren dat dat niet bepaald veel kwaad kan (per ongeluk wa van da spul in uw vagina krijgen moet ge toch al toeren voor gaan uithalen:p en daar is het idd zowiezo slecht, maar daar geven praktische alle producten negatieve uitwerkingen:p)

en schaamhaar groeit idd maar 4 maand ofzo, maar das dan elk haar apart natuurlijk, het begint niet allemaal opeens te groeien, dermee dat ge nooit kaal zijt daar (in normale situaties) en dermee dat er een maximum lengte bestaat (op het einde van de 4de maand zit een vierde ofzo van uw schaamhaar op zijn max lengte, valt uiten begint opnieuw van 0, ander vierde komt maandje later op max lengte, valt aan, begint opnieuw, etc)

sneax

Legacy Member
Ivm met hoe haar groeit (de mythe dat het sneller terugkomt na scheren enzo):

Ik weet eindelijk hoe het komt (tis heel eenvoudig). Er vormt zich een haarworteltje en dat groeit. Er staat in voorgedefinieerd hoe lang dat worteltje zal groeien (in tijd). Na die tijd valt het haartje uit en komt er een nieuw haarworteltje wat weer een bepaalde tijd zal groeien.

Als ge een haartje afknipt verandert aan die tijd niets. Het zal gewoon groeien tot wanneer de tijd is verstreken en het haartje loslaat en er een nieuw komt.

Haar kan ONMOGELIJK weten hoe lang (in lengte) het al is gegroeid of wanneer het is afgeknipt want haar is gewoon dood materiaal. Mijn uitleg zal wetenschappelijk niet met de juiste benamingen zijn enzo, maar het concept is wel correct.

metaphore

Legacy Member
metaphore zei:
Sommige haren vallen uit voordat die echt lang worden vandaar dat u wenkbrauwen/schaamhaar/... geen meters lang worden. Als een haar uitvalt zit er altijd al een nieuw terug klaar (of ge moest aant kalen zijn) vandaar dat ge dus ook niet echt kaal wordt.

Van u is beter uitgelegd, maar da bedoelde ik dus ook met mijn reply :p

Da klopt dus inderdaad wa ge daar zegt, hebben we gezien in celbiologie vorig jaar. Hoofdhaar valt gewoon niet zo snel uit als bv wenkbrauwen, vandaar dat die veel langer kunnen worden.

GMotha

Legacy Member
Haarkleuren volgen soms absoluut geen logica.
Ik ken een kerel met blond haar (ongeverfd), een rossen baard, bijna pekzwart bruin been- en borsthaar en er wordt gespeculeerd dat zijn schaamhaar groen is (aleja, hij had toch al alle andere kleurkes, op't moment blijft het bij gissingen gezien niemand veel zin had om te gaan checken).

Hmgrwngd

Legacy Member
Weet je wat best grappig zou zijn?

Iemand met schaamhaar-dreadlocks... :p
(compleet met fluo-versieringkjes enz)

Tha_nOn

Legacy Member
zelf doen:p en ik denk dat dat mss eerder iets is voor waar ge ook zo schoonheidsbehandelingen kunt laten doen, die hebben toch meestal programma's ivm haarverwijdering ook, dus mits speciaal vragen kan vlechtjes ook, kdenk wel dat ge daar dan fake haar moet tussen vlechten want op zichzelf zal da wel niet lang genoeg zijn:p

Quilombo

Legacy Member
'k vraag mij af hoeveel procent van de jongeren hun schaamhaar scheert of trimt ofzo :x
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan