Archief - Haargroei?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Chalk

Legacy Member
Tha_nOn zei:
aan haarkleur kunt ge dat ook redelijk accuraat schatten ze,

echt blonde mensen hebben het over algemeen lichtbruin schaamhaar (wordt ook wel is blond genoemd, echt blond schaamhaar komt niet bepaald voor)
rosse mensen hebben overt algemeen ros schaamhaar (afhankelijk van de tint ros kan da lichtjes ros, feloranje(volgens vriendin met ervaring:p), of gewoon zwart zijn)
bruinharige en zwartharige mensen hebben overt algemeen zwart schaamhaar (dus als ge vanuzelf denkt dat ge bruin zijt en ge hebt lichtbruin schaamhaar zijt ge wss donkerblond)

Aan de haarkleur totaal niet.
* blond haar
* zwarte wenkbrauwen
=> zwart schaamhaar

* Ros haar
* donkere wenkbrauwen
=> donker schaamhaar

de blonde ben ik ;) en de rosse is ne vriend (voetbal)

Tw33tst3r

Legacy Member
ElBramo zei:
edit: is het eigenlijk mogelijk dat de kleur van snor en baard verschillen? Mijn bakkebaarden en baard is denk ik veel blonder dan mijn moustache... (kheb mijn baard nog nooit laten groeien though omdat hij nog niet regelmatig erdoor komt)

dat kan zeker, mijne pa heeft ene keer zijne baard laten staan mr das mr 2-3 dagen geweest omda we em bleven uitlachen met de jack russell op zijn kinnebak (em heeft zwart, ros en grijs in zijne baard :rofl:)

ohja en shaved ftw! :p

_DKsissor_

Legacy Member
scheren lijkt me net iets te overdreven :p.Dat die vrouwen maar hunne commentaar houden ^^

Tha_nOn

Legacy Member
Chalk zei:
Aan de haarkleur totaal niet.
* blond haar
* zwarte wenkbrauwen
=> zwart schaamhaar

* Ros haar
* donkere wenkbrauwen
=> donker schaamhaar

de blonde ben ik ;) en de rosse is ne vriend (voetbal)


kheb toch gezegd dat het niet altijd klopt:p (iemand 'redelijk accuraat schatten' zien staan:p) ik weet alleen maar dat ik het vroeger gokte op haarkleur en dat ik het altijd juist had (en ja ik vroeg dat dan gewoon of het zo was:p) kan inderdaad zijn dat wenkbrauwen veel accurater zijn, maar uw kleur van wenkbrauwen hangt meestal ook wel wat vast aan de kleur van uw haar
(met blond en ros weet ge niets:p ge hebt zoveel tinten in die kleuren:p)

ironhorn

Legacy Member
ik heb tussen mijn baardharen altijd wat rosse haren steken terwijl al mijn ander haar bruin is

Fighting Hobbit

Legacy Member
skelly_king zei:
Ah , je moet gwn open zijn :) Nog leuker als je vraagt of ze het wel afdoen :) Meeste zijn er verlegen over maar ken er tog die er eerlijk op antwoorden :)

Mja wow, mijn schaamhaar is zwart, niet echt beschamend vind ik persoonlijk. Uiteindelijk is het ook niks schokkends ofzo, mja, vragen hoeveel keer per week iemand masturbeert is inderdaad wel een beetje ver, maar kleur schaamhaar? Het is een apparte vraag, maar als iemand op straat me dat vraagt zou ik gewoon eens lachen en antwoorden.

Chickenlal

Legacy Member
Wat ik mij afvraag... Hoe weet da haar als ge het afgeknipt hebt of niet? :p

Want da stopt toch met groeien op een bepaald punt, en als ge het dan afdoet dan groeit het opnieuw?

loeli

Legacy Member
Ik denk dat van de moment dat ge blond-bruin haar hebt, je gemakkelijk zwart schaamhaar hebt.
En voor mannen en ook voor vrouwen vind ik het toch 'mooier' als ge het goe inperkt :)
Niemand vind het leuk als ge uwen bikini aanhebt en er een bos onderuit komt.
Da is dus echt het minste vind ik :-)

Terror Factor

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
Wat ik mij afvraag... Hoe weet da haar als ge het afgeknipt hebt of niet? :p

Want da stopt toch met groeien op een bepaald punt, en als ge het dan afdoet dan groeit het opnieuw?

lol,da hebk me ook al zo vaak afgevraagd e:p

GenesisX

Legacy Member
Als ge een haar afknipt blijft hij doorgroeien vanaf het punt waar ie afgeknipt is. Dus niet vanonder in de wortel, maar aan het uiteinde :). En als ge 't afdoet, dan groeit het zelfs langer, vlugger en meer onstopbaar :p.

killgore

Legacy Member
GenesisX zei:
En als ge 't afdoet, dan groeit het zelfs langer, vlugger en meer onstopbaar :p.

Is da nie azo een mythe :p?

Voor de rest: grappige topic :rofl:.

metaphore

Legacy Member
GenesisX zei:
Als ge een haar afknipt blijft hij doorgroeien vanaf het punt waar ie afgeknipt is. Dus niet vanonder in de wortel, maar aan het uiteinde :). En als ge 't afdoet, dan groeit het zelfs langer, vlugger en meer onstopbaar :p.

ma nee, haar groeit altijd uit de wortel :p nooit uit de punt. Das allemaal puur dood organisch materiaal. (keratine)

Sommige haren vallen uit voordat die echt lang worden vandaar dat u wenkbrauwen/schaamhaar/... geen meters lang worden. Als een haar uitvalt zit er altijd al een nieuw terug klaar (of ge moest aant kalen zijn) vandaar dat ge dus ook niet echt kaal wordt.

Terror Factor

Legacy Member
GenesisX zei:
Als ge een haar afknipt blijft hij doorgroeien vanaf het punt waar ie afgeknipt is. Dus niet vanonder in de wortel, maar aan het uiteinde :). En als ge 't afdoet, dan groeit het zelfs langer, vlugger en meer onstopbaar :p.

t groeit wel degelijk vanuit de wortel.

Drolsmurf

Legacy Member
Lichtros haar, snor & in oksels, donkerrosse baard, beenbeharing & schaamhaar :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan