Archief - Haargroei?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skelly_king

Legacy Member
Ik en m'n vrienden waren er overlaatst nog over bezig ... Wanneer is je schaamhaar blond,Licht van kleur?

Wij dachten dus dat je het kon zien aan de wenkbrauwen maar zijn we niet zeker. Ook het verhaal van roste mensen met rost schaamhaar? volgens mij toch maar een verhaal

Sir.Killalot

Legacy Member
Volgens wiki:

Pubic hair and axillary (armpit) hair can vary in color considerably from the hair of the scalp. In most people it is darker, although it can also be lighter. Women's pubic hair color is closest to the color of their eyebrows, whilst on many men, pubic hair color is closest to the color of their beards (before their beards start turning white with age), which again can vary from the color of the hair on top of the head

skelly_king

Legacy Member
zoals we al dachten, en jeroen het is niet allemaal zwart :) hebben het al aan een paar vriendinnen gevraagd en bij sommige is het bruin of blond :p

Tha_nOn

Legacy Member
aan haarkleur kunt ge dat ook redelijk accuraat schatten ze,

echt blonde mensen hebben het over algemeen lichtbruin schaamhaar (wordt ook wel is blond genoemd, echt blond schaamhaar komt niet bepaald voor)
rosse mensen hebben overt algemeen ros schaamhaar (afhankelijk van de tint ros kan da lichtjes ros, feloranje(volgens vriendin met ervaring:p), of gewoon zwart zijn)
bruinharige en zwartharige mensen hebben overt algemeen zwart schaamhaar (dus als ge vanuzelf denkt dat ge bruin zijt en ge hebt lichtbruin schaamhaar zijt ge wss donkerblond)

skelly_king

Legacy Member
Ah , je moet gwn open zijn :) Nog leuker als je vraagt of ze het wel afdoen :) Meeste zijn er verlegen over maar ken er tog die er eerlijk op antwoorden :)

Terror Factor

Legacy Member
blond? hm, lijkt me wel sjiek:p

ben ik blij da ik op blond val :D

skelly_king

Legacy Member
Tha Non = pro op schaamhaar gebied (h) Merci e :p wetek eindelijk het juiste antwoord

PapaGanz

Legacy Member
skelly_king zei:
Ah , je moet gwn open zijn :) Nog leuker als je vraagt of ze het wel afdoen :) Meeste zijn er verlegen over maar ken er tog die er eerlijk op antwoorden :)

Ma gij ZOT :D!
Zomaar vragen enzo?
Da geloof ik ni ze :D:D:D:D:D

Terror Factor

Legacy Member
PapaGanz zei:
Ma gij ZOT :D!
Zomaar vragen enzo?
Da geloof ik ni ze :D:D:D:D:D

waarom ni? kzou da ni aan een willekeurig persoon vrage,ma vriendinne ofzo die ge goe kent, of die gewoon van zichzelf ope zijn? geen enkel probleem :p

skelly_king

Legacy Member
Het kleuren ?? lol :p 's niks voor mij, 'k heb ook gehoord dat meisjes ook liever hebben dat jongens het afknippen en netjes houden, want een egte bos ebben ze nie grof. en ja zolang ge het vraagt aan klasgenoten en vriendinnen is het nie erg, nie da ik het gwn aan mensen op straat zou vragen :D

ElBramo

Legacy Member
Ik heb/had vrij licht haar, maar mijn schaamhaar is toch niet blond ze ^^
Mijn wenkbrauwen waren ook serieus blond, maar sinds een paar jaar is mijn haar verdonkerd.

edit: is het eigenlijk mogelijk dat de kleur van snor en baard verschillen? Mijn bakkebaarden en baard is denk ik veel blonder dan mijn moustache... (kheb mijn baard nog nooit laten groeien though omdat hij nog niet regelmatig erdoor komt)

edit2: van dat durven vragen: allez, zo speciaal is dat toch niet :) ik ken redelijk wa meiskes die openlijk over hun seksleven praten ook ze

skelly_king

Legacy Member
Elbramo, komt wss door het goede weer hier :p M'n broer was vroeger ook fel blond tot z'n 14-15e, nu is hij 18 en is het al heel donker blond

Thinsulate

Legacy Member
dreet'n zei:
Zijn er mensen onder jullie die het kleuren? :unsure:
Groen of blauw bv. :x
Heb nog niemand ontmoet die dat wel doet,maar geloof me,er bestaan er waarschijnlijk wel :p.

ElBramo

Legacy Member
skelly_king zei:
Elbramo, komt wss door het goede weer hier :p M'n broer was vroeger ook fel blond tot z'n 14-15e, nu is hij 18 en is het al heel donker blond
Mja, kdenk dat ik donkerbruin ga zijn als ik 30 ben :) Gelijk de meeste.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan