Archief - Gratis stuff van het federaal wetenschapsbeleid

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Exorikos

Legacy Member
Even thread diggen, maar misschien vinden sommigen het wel handig om weten. Ik heb net dat E-commerce boek aangekregen. Een zeer verzorgd boek. Het is vooral bedoeld om onze bedrijven te promoten, zo staat ook bvb Larian Studios erin vermeld. Niet echt boeiend om in te lezen. Wel mooie kastvulling. :)

Hellrabbit

Legacy Member
2 many soldiers zei:
Gaat dus wel over beestjes die ampper kunnen worden waargenomen met het blote oog op de bodem van de noordzee hé!!

erm, macrobenthos ... makkelijk waargenomen dus :)

DogFacedGod

Legacy Member
Exorikos zei:
Even thread diggen, maar misschien vinden sommigen het wel handig om weten. Ik heb net dat E-commerce boek aangekregen. Een zeer verzorgd boek. Het is vooral bedoeld om onze bedrijven te promoten, zo staat ook bvb Larian Studios erin vermeld. Niet echt boeiend om in te lezen. Wel mooie kastvulling. :)

ik ook. Misschien komt het nog handig als ik ne pape zou moeten maken over e-commerce dak dan al wat leads heb naar bedrijven.

dat Science tijdschriftje ook gehad enkele weken terug

viewer

Legacy Member
op de science connection wacht ik ook nog altijd. vandaag ook de e-excellende gehad.

DogFacedGod

Legacy Member
een nieuwtje besteld

Sustainable production and consumption patterns

2 many soldiers

Legacy Member
Hellrabbit zei:
erm, macrobenthos ... makkelijk waargenomen dus :)

Ik heb nog nooit zo'n beesten gezien in de zee ze :p :p

Mja als het water dieper is als 2 meter ga ik ni verder ze :cool:

a242050

Legacy Member
Gisteren e-excellence in Belgium aangekregen.
Het is niet wat ik er van had verwacht :s, op het eerste zicht lijkt het gewoon reclame :s

Exorikos

Legacy Member
a242050 zei:
Gisteren e-excellence in Belgium aangekregen.
Het is niet wat ik er van had verwacht :s, op het eerste zicht lijkt het gewoon reclame :s

Dat is het ook, het is om bedrijven te promoten en zo de economie te stimuleren. :)

Starrk

Legacy Member
Ondertussen is alles toegekomen, en vooral die macrobenthos atlas dinges ziet er indrukwekkend uit :p

spray-bunny

Legacy Member
Ge moet beetje geluk hebben. Sommige werken zijn echt boeiend om te lezen, andere zijn puur statistiek.

viewer

Legacy Member
idd. da van e-econemy is saai, da van nanotechnologie is geweldig interessant;


Die macrobesinthas, thja. interessant als ge u interesseert in zeediertjes zeker :wtf:

Time

Legacy Member
Dat wetenschappelijk magazine (nanotech) heb ik ondertussen ook al ontvangen. Geschreven op maat van een leek (ik:p) dus best wel leuk om te lezen.

Hellrabbit

Legacy Member
ik had bij dat van nanotechnologie toch gehoopt dat het iets ... gerichter zou geweest zijn :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan