Archief - Gratis stuff van het federaal wetenschapsbeleid

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NSA.Rhinox

Legacy Member
Zijn hier addertjes bij, dat ge minstens zoveel dingen per jaar moet bestellen enzo? Over't laatst ging ik gratis boeken of cd-bonnen krijgen, ma kmoest wel 4 keer per jaar voor minstens 50 euro boeken kopen. Kdacht in mijn eigen, kust ze is.

moehaa!

Legacy Member
Ik vindt die "Spelen met atomen : nanotechnologie wordt volwassen" toch nergens hoor, en da lijkt mij juist zo interessant :(.
Alsek zoek ,bij die catalogus zegtem altij dat er iets ontbreekt.
Ben wel al wa andere leuke dingen tegegekomen op mijn zoektocht :)
Zoals iets van opwarming van de aarde met kaarten van Antartica, lijkt me ook leuk.

DogFacedGod

Legacy Member
The best of e-content and e-business technologies

e-Excellence in Belgium

ééntje gekozen om uit te proberen en dit onderwer ligt nog ietwat in mijn richting.

devilface

Legacy Member
In de catalogus kunde dus ook gewoon zoeken op * om alles te krijgen. Begin wel ni met alles te bestellen, aangezien het anders rap gedaan zal zijn met gratis publicaties.

Nibblerken

Legacy Member

MilM

Legacy Member
Ge moogt dus alles uit diene catalogus bestellen zonder er iets voor te moeten betalen?

Time

Legacy Member
MilM zei:
Ge moogt dus alles uit diene catalogus bestellen zonder er iets voor te moeten betalen?
Theoretisch waarschijnlijk wel, maar als de helft hier alles besteld zal het rap gedaan zijn.
Nuja, alles tesamen ook wel 4 dingen besteld ze.:p
Ben zelfs al half vergeten wat precies. :unsure:

Hondengans

Legacy Member
Bedankt voor de link ;).
Heb een proefexemplaar van Science-Connection besteld,
geen nut om direct een abonnement te pakken als het me niet zou aanstaan :).

FroFro

Legacy Member
Kheb nu mss ook wa overdreven met bestellen :p Dnno of alles wel ga kúnnen toekomen :p 't Liefste van de dinges dak heb besteld zijn toch de kaarten van de wereld van Geosat, het atomen ding en science connection abbo

Thales

Legacy Member
Hondengans zei:
Bedankt voor de link ;).
Heb een proefexemplaar van Science-Connection besteld,
geen nut om direct een abonnement te pakken als het me niet zou aanstaan :).

zo wil ik het ook doen :p
zeg es stap voor stap hoe je dat gedan hebt
ik ben echt blind blijkbaar

switchblade

Legacy Member
Het is toch wel al een groot jaar dat ik Science Connection ontvang.
Niks van kosten, interessant om te lezen.

Ondertussen heb ik ook 4 nieuwe dingen besteld (ik kan ni wachten op dat boek over nanotechnologie :love: )

Nu nog geduldig wachten tot het arriveert :unsure:

bedankt voor de link =)

Thales

Legacy Member
Block zei:
http://www.belspo.be/belspo/home/publ/scienceconnection.asp?l=nl

bedankt voor de tip ik heb science + nanotechnologie voor volwassenen besteld.

Nogmaals bedankt

thnx bro
is da dan voor de rest gewoon op te bestellen klikken?
omdaje een totaal soort ander kader qua invulling krijgt enzo
gewoon ne vierkant kot. Ik zou graag iets hebben van natuur + vogels enzo + landschappen
man man, ik sla hier echt wel compleet int duister :p ^^

bludgeoned

Legacy Member
FroFro zei:
Kheb nu mss ook wa overdreven met bestellen :p Dnno of alles wel ga kúnnen toekomen :p 't Liefste van de dinges dak heb besteld zijn toch de kaarten van de wereld van Geosat, het atomen ding en science connection abbo

waar vind je die kaarten
vind da niet

Hellrabbit

Legacy Member
sweet, sweet ... eens zien of er veel interessants tussensteekt :p

[MNEU]Jonasis

Legacy Member
Mijnheer,

deze publicatie is uitgeput

Laurence Burnotte

Biblioth?¨que - Bibliotheek
Politique scientifique f??d??rale -Federaal Wetenschapsbeleid
Rue de la science, 8 Wetenschapsstraat
B - 1000 - Bruxelles - Brussel
t??l: 32 2 238 36 47 - fax: 32 2 230 59 12
e-mail: [email protected]


:cry:

Dr. Doezel

Legacy Member
[MNEU]Jon@si$;7904062 zei:
Mijnheer,

deze publicatie is uitgeput

Laurence Burnotte

Biblioth?¨que - Bibliotheek
Politique scientifique f??d??rale -Federaal Wetenschapsbeleid
Rue de la science, 8 Wetenschapsstraat
B - 1000 - Bruxelles - Brussel
t??l: 32 2 238 36 47 - fax: 32 2 230 59 12
e-mail: [email protected]


:cry:

Ze zouden beter een kleine vergoeding vragen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan