Archief - Goedkoopste belformule voor een student

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-etienne-

Legacy Member
themummy123 zei:
Doe uw gsm weg en belt enkel vanaf thuis uit, maak goede afspraken zodat je niet steeds moet bellen....

Voila, goedkoper kan niet, beat that people!!



idd, zo doe ik het ook.

Smsjes stuur ik via internet, en er is toch vaak een pc in de buurt.
Voor de rest moet men echt een leren van wat meer op voorhand te denken en dan dan ook al dingen af te spreken.
Bellen doe ik nog altijd naar vaste lijn omdat dit gratis is.

R-evolution™'

Legacy Member
Ik heb proximus generation pre payed, herlaad automatisch voor 15 euro per maand. nu de hele zomer altijd gratis smse voor 7.5 euro, vanaf morge tot 21 september. Die 15 euro per maand doe ik dan op aan mms vooral en soms bellen. vind et zeer voordelige formule, 1000 smse per maand is niet niks :D

PapaGanz

Legacy Member
themummy123 zei:
Doe uw gsm weg en belt enkel vanaf thuis uit, maak goede afspraken zodat je niet steeds moet bellen....

Voila, goedkoper kan niet, beat that people!!

Of maak een netwerk van bekertjes & een touwtjes!

-Helld0g-

Legacy Member
ik heb 20euro smile bij proximus voor 18 maanden.

Dus het eerste jaar iedere maand 20u bellen na 19u? en int weekend
en 20euro voor sms'jes aan 11cent per sms en bellen aan 0,235euro per minuut. (= 85minuten moest ge de 20euro volledig aan bellen opdoen als ge ni smst)

En als u vriend/vriendin bij proximus zit kunt ge ook onder de 10cent sms'en met die messaging packs.

Arifiene

Legacy Member
Ik betaal 10 euro per maand, daarvoor hebbek 45 min belwaarde (bel aan 0,22 per minuut, sms 12 cent), maar kheb een jaar lang 120 smsen per dag gratis of 2 uur beltijd :).
Mobistar Relax is dat => volgens mij toch vrij voordelig ...

piotke

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik betaal 10 euro per maand, daarvoor hebbek 45 min belwaarde (bel aan 0,22 per minuut, sms 12 cent), maar kheb een jaar lang 120 smsen per dag gratis of 2 uur beltijd :).
Mobistar Relax is dat => volgens mij toch vrij voordelig ...

Vergeet er niet bij te zeggen dat je een contract van 2 jaar hebt, en de promo maar 1 jaar loopt.

Idem voor euphany. Das ALTIJD een contract. Na je 45e menuut bel je btw aan 20 cent/min, na de 300ste aan 15 cent per minuut ;-)

Tempo met de zomerpromotie (als nieuwe klant gartis - als bestaande 1 malige activatie voor 10 euro) en dan krijg je ook elke dag 120 sms atan of 120 mtm als je binnen de maand herlaad voor 10 eur min met geldigheid van 1 jr.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan