-etienne-
Legacy Member
themummy123 zei:Doe uw gsm weg en belt enkel vanaf thuis uit, maak goede afspraken zodat je niet steeds moet bellen....
Voila, goedkoper kan niet, beat that people!!
idd, zo doe ik het ook.
Smsjes stuur ik via internet, en er is toch vaak een pc in de buurt.
Voor de rest moet men echt een leren van wat meer op voorhand te denken en dan dan ook al dingen af te spreken.
Bellen doe ik nog altijd naar vaste lijn omdat dit gratis is.

.