Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bweh zei:Ik gebruik momenteel 2 gsm's, TMF Mobile om te smsen tijdens de schooluren (8 cent) en Pay&Go Generation om te smsen en bellen buiten de schooluren.

Sprinkle Genie zei:Heb je ook abonnementen waar er een verschil is tussen voor en na 16u of 18u of ... Nu zit ik vaak aan €50 of meer per maand, ik stuur wel veel smskes en bel geregeld, maar kvind da toch overdreven veel. Bovendien ben ik student, dus gebruik ik mijn gsm meestal 's namiddags en 's nachts. Kzit al 4jaar met een Base abonnement van €14, het wordt misschien eens tijd om te veranderen. Ma kzal zelf eerst eens zoeken, kheb mij er nog ni mee bezig gehouden. Tips, however, zijn altijd welkom.
Das wel veel, hoeveel bel/sms je wel niet?!tja, voor €50 per maand dus, maar ik vermoed da dit wel goedkoper kan. kzou m'n rekening is moeten checken als die examens hier eens gedaan zijn. Mja ne gsm is een gebruiksvoorwerp, dus ik gebruik da vaak om te bellen, eerder dan msn ofzo te gebruiken. Tenzij ik al aan de pc zit, natuurlijk, ma bon.C2W zei:€50Das wel veel, hoeveel bel/sms je wel niet?!
gentille zei:Je kan die pay&go generation formule nemen. in het weekend en na 16 uur in de week is het 8 cent per sms en anders 12 cent. En als je per maand oplaad voor 10 euro mag je na 16 uur en in het weekend gratis sms'en.
Thanks, het was idd zoiets dat ik zocht zoals die #155#. Als ik daar naar "bel" dan staat er op mijn scherm 1. Datum van uw laatste herhaling en 2. Aantal minuten inkomende gesprekken. Maah euhmmzz er staat niks achter.Mephisto zei:Als je naar #155# belt, kan je ook de datum vragen van je laatste herlaadbeurt, dan heb je toch een idee hoe lang ze nog (zeker) geldig blijven.


Antwoorden, 1 typen en verzenden. Dan ontvang je normaal een bericht met de datum van de laatste herlading.zipke zei:Thanks, het was idd zoiets dat ik zocht zoals die #155#. Als ik daar naar "bel" dan staat er op mijn scherm 1. Datum van uw laatste herhaling en 2. Aantal minuten inkomende gesprekken. Maah euhmmzz er staat niks achter.![]()
Lian-Li zei:als je veel smsjes stuurt ga dan mobistar tempo music...
je krijgt elke maand 300 smsjes mer minimum herlaadbeurt van 10 € (banxafe).. en die 10€ kan je dan opbellen
maar ik kom hier goed mee toe, het kan zijn dat ik eens 20€ herlaad maar dat is zelden!
groetjes
