Archief - Goedkoopste belformule voor een student

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bweh

Legacy Member
Ik gebruik momenteel 2 gsm's :), TMF Mobile om te smsen tijdens de schooluren (8 cent) en Pay&Go Generation om te smsen en bellen buiten de schooluren.

Gentille

Legacy Member
bweh zei:
Ik gebruik momenteel 2 gsm's :), TMF Mobile om te smsen tijdens de schooluren (8 cent) en Pay&Go Generation om te smsen en bellen buiten de schooluren.

Jij zit dan met twee verschillende nummers? En je loopt constant met twee gsm's rond dan? Is dat niet een beetje teveel van het goeie? :p

Santa

Legacy Member
En je moet toch elke maand herladen enzo?

Mij is dat allemaal van geen nut, ik doe mss 15€ op drie maand op :p

El_L4mor

Legacy Member
ik had TMF mobile maar dat is blijkbaar veranderd naar JIM (plots zag ik dat op m'n gsm, en paar dagen terug had ik zo'n stom voicemail berichtje van 'de joeri' gelijk die reclame op jimtv)... Aangezien ik slechts zelden bel is dit wel een voordelig tarief (€0.08/sms).

Sprinkle Genie

Legacy Member
Heb je ook abonnementen waar er een verschil is tussen voor en na 16u of 18u of ... Nu zit ik vaak aan €50 of meer per maand, ik stuur wel veel smskes en bel geregeld, maar kvind da toch overdreven veel. Bovendien ben ik student, dus gebruik ik mijn gsm meestal 's namiddags en 's nachts. Kzit al 4jaar met een Base abonnement van €14, het wordt misschien eens tijd om te veranderen. Ma kzal zelf eerst eens zoeken, kheb mij er nog ni mee bezig gehouden. Tips, however, zijn altijd welkom.

ChunWai.

Legacy Member
Sprinkle Genie zei:
Heb je ook abonnementen waar er een verschil is tussen voor en na 16u of 18u of ... Nu zit ik vaak aan €50 of meer per maand, ik stuur wel veel smskes en bel geregeld, maar kvind da toch overdreven veel. Bovendien ben ik student, dus gebruik ik mijn gsm meestal 's namiddags en 's nachts. Kzit al 4jaar met een Base abonnement van €14, het wordt misschien eens tijd om te veranderen. Ma kzal zelf eerst eens zoeken, kheb mij er nog ni mee bezig gehouden. Tips, however, zijn altijd welkom.

€50:scream: Das wel veel, hoeveel bel/sms je wel niet?!

Sprinkle Genie

Legacy Member
C2W zei:
€50:scream: Das wel veel, hoeveel bel/sms je wel niet?!
tja, voor €50 per maand dus, maar ik vermoed da dit wel goedkoper kan. kzou m'n rekening is moeten checken als die examens hier eens gedaan zijn. Mja ne gsm is een gebruiksvoorwerp, dus ik gebruik da vaak om te bellen, eerder dan msn ofzo te gebruiken. Tenzij ik al aan de pc zit, natuurlijk, ma bon.

Starrk

Legacy Member
gentille zei:
Je kan die pay&go generation formule nemen. in het weekend en na 16 uur in de week is het 8 cent per sms en anders 12 cent. En als je per maand oplaad voor 10 euro mag je na 16 uur en in het weekend gratis sms'en.

Of de summer promo!

Voor 7.50€ eenmalig van uw krediet, en mits maandelijkse 10€ herlaadbeurt: Van 21/6 tot 21/9 gratis SMSen...Feest!

zipke

Legacy Member
Mephisto zei:
Als je naar #155# belt, kan je ook de datum vragen van je laatste herlaadbeurt, dan heb je toch een idee hoe lang ze nog (zeker) geldig blijven.
Thanks, het was idd zoiets dat ik zocht zoals die #155#. Als ik daar naar "bel" dan staat er op mijn scherm 1. Datum van uw laatste herhaling en 2. Aantal minuten inkomende gesprekken. Maah euhmmzz er staat niks achter. :D

Bizarheid alom... Toch bedankt voor de reply, ik zal het blijven proberen tot het ding eens werkt e. :)

Zipke.

Mephisto

Legacy Member
zipke zei:
Thanks, het was idd zoiets dat ik zocht zoals die #155#. Als ik daar naar "bel" dan staat er op mijn scherm 1. Datum van uw laatste herhaling en 2. Aantal minuten inkomende gesprekken. Maah euhmmzz er staat niks achter. :D
Antwoorden, 1 typen en verzenden. Dan ontvang je normaal een bericht met de datum van de laatste herlading.

-etienne-

Legacy Member
Misschien toch ook eens kijken naar www.dixitel.be

sms : 8 cent
vaste lijn : 12 cent
gsm : 16 cent
internationaal : 12 cent

Altijd! Bellen is per seconde, vanaf de eerste seconde!
Connectiekost : 8 cent

GenesisX

Legacy Member
Maar dan is da altijd zoveel? Bijvoorbeeld 32 minuten bellen aan 0,16 EUR is al 5,12 EUR :s

Meyer88

Legacy Member
Lian-Li zei:
als je veel smsjes stuurt ga dan mobistar tempo music...

je krijgt elke maand 300 smsjes mer minimum herlaadbeurt van 10 € (banxafe).. en die 10€ kan je dan opbellen :)

maar ik kom hier goed mee toe, het kan zijn dat ik eens 20€ herlaad maar dat is zelden!

groetjes

Proximus generation geeft net dezelfde voordelen maar dan 1000 smsjes.

animo

Legacy Member
mobistar tempo music: 300 gratis sms, 100 mms (naar alle netwerken) en 300 gratis weekendminuten naar mobistar per herlading van minimum 10 eur binnen de maand.. supertevreden over, ik kom juist toe met 10eur per maand.. vanaf je gsm herladen via banxafe is ook een aanrader

BloodSeaker

Legacy Member
Je moet niet enkel naar dekosten kijken, maar ook naar bereikbaarheid.

Als in jouw buurt je bijna geen bereik hebt bij bvb Base, waarom dan naar JIM Mobile gaan waar het goedkoper is bvb. :)

Je kunt ook langsgaan in een Proximus verkooppunt, die zeggen je wat het beste is voor je bel en sms gedrag (en ze doen het deftig, nie zomaar iet zeggen om iet te verkopen)

themummy123

Legacy Member
Doe uw gsm weg en belt enkel vanaf thuis uit, maak goede afspraken zodat je niet steeds moet bellen....

Voila, goedkoper kan niet, beat that people!!

confituur

Legacy Member
zorg da u pa ne winkel heeft me gsm's en vraag een extra demo-abbo aan bij proximus, volldig gratuit (incl alles)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan