Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry kaminikaze,kaminikaze zei:'tis voor gij'.


zipke zei:Sorry kaminikaze,
ik kan het mij niet laten een vraagje te stellen.
In welke uithoeken van België spreken ze die taal?
Cind3r^ zei:nu onderweg naart café met de bus stapte mijn vriend ook op en zag dat hij aant bellen was. Hij kwam langs mij zitten en ik vroeg naar wie hij belde. Hij zei: "gij zijt mij op dit eigenste moment aant bellen".
Cind3r^ zei:dat bericht stond op zijn voice mail, en hij zei ook duidelijk dat hij afgelegd had.

kaminikaze zei:in Zakkemakke natuurlijk !
En in welke uithoek van België hebben mensen zo'n hoge eigendunk?
Morre1977 zei:?? dude ...
als die aflegt, wordt je toch niet doorverbonden met z'n voicemail?? Tenzij uw gsm natuurlijk 2 maal belt, en dan kan wel es gebeuren...Morre1977 zei:?? dude ...
Ligt 100% zeker aan uw gsm.Cind3r^ zei:mja de fout moet toch ergens liggen eh![]()
Nee, aan zijn broekzak in combinatie met zijn zithoudingAvenger 2.0 zei:Ligt 100% zeker aan uw gsm.

, 'k had da ook nog nooit eerder gehad. Alleen wel ne keer mijn pa die ook zo'n gesprek van 15 min had achter gelaten dat em had me ne klant van em op mijne voicemail. 