Archief - geowned met gsm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kaminikaze

Legacy Member
ik es tegengekomen dat een maat naar mij komt met zn gsm : 'tis voor gij'.
ik pak op

kzeg 'hallo?' halve sec later hoor ik terug 'hallo?'
was dus tegen mijn gsm in mijn zak aan het spreken :p

kisthechef

Legacy Member
ooit eens vergeten toetsenblokkering af te zetten, broekzak in
-> Blijkbaar via internet op mijn gsm nen dure ringtone gekocht (en hij zoog :( )

Siskos

Legacy Member
Jan ook een bug zijn van uwe gsm en uwe provider,

Heb al eens met mobistar aan de hand gehad dat nadat ik naar mijn ouders had gebelt
(en zij hadden telefoon niet tegoei op de haak gelegd) ,
ik gewoon constant hun hoorde.

Ik kon da gesprek ook nie beïndigen ofzo.
Legde ik af en wou ik opnieuw bellen kreeg ik opnieuw hun aan de lijn.
Mss da gy ook zo iets aan de hand hebt gehad?

En iets leuker dan heb ooit eens op mijn voicemail een "shower scene" gehad :p
Hoor zou een meisjes stem praten hoorde die zo naar de badkamer gaan haar uitkleden douchke pakke haar föhnen en opt laatste "SHIT STOMME GSM" :p

angelke83

Legacy Member
Neen, nooit voorgehad, ik zet die dan ook niet in mijn broekzak hé (ik zie mij dat als vrouw moeilijk doen ;))

Ik hb ook al enkele jaren gene nokia meer

kaminikaze

Legacy Member
zipke zei:
Sorry kaminikaze,

ik kan het mij niet laten een vraagje te stellen.

In welke uithoeken van België spreken ze die taal?

in Zakkemakke natuurlijk !
En in welke uithoek van België hebben mensen zo'n hoge eigendunk?

Morre1977

Legacy Member
Cind3r^ zei:
nu onderweg naart café met de bus stapte mijn vriend ook op en zag dat hij aant bellen was. Hij kwam langs mij zitten en ik vroeg naar wie hij belde. Hij zei: "gij zijt mij op dit eigenste moment aant bellen".

Cind3r^ zei:
dat bericht stond op zijn voice mail, en hij zei ook duidelijk dat hij afgelegd had.


?? dude ...

Belgianbonzai

Legacy Member
Sony Ericson met zo een joystick, als ge op die dinges klikt ga je:

menu -> sms -> contact personen -> verzenden

spijtig genoeg voor mij stond op de dag dat dat spel eens zin had om een goe aantalkeer ingedrukt te worden nog een meiske uit Zwitserland op eerste plek...
iets van een 20 lege Sms'en aan internationaal tarief :)
Eerste plek is dus nu blanco gewoon qua nummer...

Furyan187

Legacy Member
Morre1977 zei:

Inderdaad :s als die aflegt, wordt je toch niet doorverbonden met z'n voicemail?? Tenzij uw gsm natuurlijk 2 maal belt, en dan kan wel es gebeuren...

heb het ook voorgehad, nu nie meer: lang leve openklapbare en schijf-gsm's :applause:

themummy123

Legacy Member
Damn, das toch wel klotig. Zeker als een vervelend iemand belt.:p
Na dat je "denkt" te hebben afgelegd, mag je zeker geen verkeerde dingen zeggen.:baard:

Cind3r^

Legacy Member
Morre1977 zei:

hij was op dat moment naar zijn voicemail te luisteren, waar hij mijn gesprek met mijn moeder e.d kon volgen. (ik dacht dat hij gewoon aant bellen was)

Avenger 2.0

Legacy Member
Dat is het leuke met al die (waardeloze) functionaliteit die ze in een gsm stoppen. Uiteindelijk werkt de basisfunctionaliteit, namelijk bellen, niet eens deftig en krijg je van die toestanden zoals je nu voor hebt gehad.

Godzilla*Akira

Legacy Member
Vroeger veel voorgehad. Was ook Nokia toen. Nu heb ik dat zelden voor, maar kan eens gebeuren. SE.

marcel

Legacy Member
heb dat met mijn Nokia ook veel bijna voorgehad
vergrendeling stond op, en als ik mijne GSM uit mijn zak haalde, stond daar een nummer ingetikt... zelfs geen telefoonnummer (nog e geluk) maar gewoon precies of ge hebt willekeurig op uw toetsen zitten rammen



ik vind het wel grof dat ge er meteen vanuit gaat dat de fout bij Mobistar moet liggen... t is ni alsof daar iemand vergeten is de lijn af te sluiten of zo he
als ge met zo'n attitude naar een helpdesk zou bellen bvb, zijn ze al veel minder geneigd om u te helpen

Sk8erMatty

Legacy Member
ik zat vandaag op den bus naar myne maat te sms'en. en toen ik bij em was in den auto (mijnen gsm zat toen in mijn hoes van mijn tennisracket in de koffer) dan ging zijne gsm plots ook af en ie zei zo "hallo?" en 't was ook ik die aan't bellen was lol ... toch wel grappig :D , 'k had da ook nog nooit eerder gehad. Alleen wel ne keer mijn pa die ook zo'n gesprek van 15 min had achter gelaten dat em had me ne klant van em op mijne voicemail. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan