Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M-BE zei:de nieuwere nokia's vergrendelen automatisch terug uw toetsenblok x seconden na de laatste toetsaanslag of oproep.
.a242050 zei:Ik heb dat ook eens voorgehad: ik bel naar een maat met de gewone huistelefoon naar zijn gsm. Hij pakt op, we praten wat, hij legt af, maar ik hoor hem nog steeds. Dan drukte ik gewoon op groene telefoon, dan hoor je normaal tuut-tuut-tuut en nu hoorde ik hem, maar hij mij niet, zijn gsm zat in zijn zak en elke keer als ik naar iemand anders probeerde te bellen, hoorde ik hem.
Na een half uur ofzo, kon ik eindelijk terug naar iemand anders bellen.
Heeft me wel niets gekost, of het hem iets gekost heeft, weet ik niet.
Cyclone zei:hier ook al gehad... Sony Ericsson
Kammeraad bericht van 20 minuten op voicemail waar ik en mijn vriendin over hem aan het roddelen waren :doh:

en toch is het zoCind3r^ zei:je bedoelt dus dat mijn gsm automatisch het toetsenbord terug actief maakte, mijn kameraad opbelde, terug aflegde en terug automatisch het toetsenbord blokkeerde?
sry, maar de kans dat dit gebeurd is nihil imo
preske zei:en toch is het zo
zijt ge wel zeker dat ge uw gsm vergrendeld hebt en niet gewoon in uw zak hebt gestoken?



die functie staat wel degelijk af..whacker zei:Hebt ge de optie niet opstaan dat hij automatisch terug vergrendelt?
Ontgrendelen en 2x op de groene telefoon is niet zo moeilijk door gewoon wat rond te lopen zenne.