Archief - geowned met gsm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boris Barowski

Legacy Member
als iemand mij belt zonder iets te zeggen leg ik meestal redelijk rap af. als er verschillende keren na elkaar gebeld wordt neem ik neit meer op.

zelf heb ik het niet meer voor sinds ik een openklapGSM heb :p

Cind3r^

Legacy Member
M-BE zei:
de nieuwere nokia's vergrendelen automatisch terug uw toetsenblok x seconden na de laatste toetsaanslag of oproep.

mijne doet dat niet hoor..

ik heb dergelijke dingen nog nooit voorgehad, en nu zou mijn toetsenbord ontgrendeld & vergrendeld worden in 1 keer?
ik geloof niet in deze theorie en denk gewoon aan een interne fout ofzo, maar door deze grap ben ik wel mooi mijn geld kwijt : (

a242050

Legacy Member
Ik heb dat ook eens voorgehad: ik bel naar een maat met de gewone huistelefoon naar zijn gsm. Hij pakt op, we praten wat, hij legt af, maar ik hoor hem nog steeds. Dan drukte ik gewoon op groene telefoon, dan hoor je normaal tuut-tuut-tuut en nu hoorde ik hem, maar hij mij niet, zijn gsm zat in zijn zak en elke keer als ik naar iemand anders probeerde te bellen, hoorde ik hem :s.
Na een half uur ofzo, kon ik eindelijk terug naar iemand anders bellen.
Heeft me wel niets gekost, of het hem iets gekost heeft, weet ik niet.

Cind3r^

Legacy Member
a242050 zei:
Ik heb dat ook eens voorgehad: ik bel naar een maat met de gewone huistelefoon naar zijn gsm. Hij pakt op, we praten wat, hij legt af, maar ik hoor hem nog steeds. Dan drukte ik gewoon op groene telefoon, dan hoor je normaal tuut-tuut-tuut en nu hoorde ik hem, maar hij mij niet, zijn gsm zat in zijn zak en elke keer als ik naar iemand anders probeerde te bellen, hoorde ik hem :s.
Na een half uur ofzo, kon ik eindelijk terug naar iemand anders bellen.
Heeft me wel niets gekost, of het hem iets gekost heeft, weet ik niet.

dat is nu ongeveer juist hetzelfde als wat ik heb voorgehad; dit bewijst toch dat het zeker geen toeval is, maar een fout/bug vd gsm..

Cyclone

Legacy Member
hier ook al gehad... Sony Ericsson

Kammeraad bericht van 20 minuten op voicemail waar ik en mijn vriendin over hem aan het roddelen waren :doh:

Plut0r

Legacy Member
Cyclone zei:
hier ook al gehad... Sony Ericsson

Kammeraad bericht van 20 minuten op voicemail waar ik en mijn vriendin over hem aan het roddelen waren :doh:

Ik heb ook zo is iets op men gsm gekregen. Heb het spelletje lekker meegespeelt en doen van ofdak niets wist tot een bepaald moment :)

Preske

Legacy Member
Cind3r^ zei:
je bedoelt dus dat mijn gsm automatisch het toetsenbord terug actief maakte, mijn kameraad opbelde, terug aflegde en terug automatisch het toetsenbord blokkeerde?

sry, maar de kans dat dit gebeurd is nihil imo
en toch is het zo

zijt ge wel zeker dat ge uw gsm vergrendeld hebt en niet gewoon in uw zak hebt gestoken?

citrofenwick

Legacy Member
ook vaak voorgehad met mijn 3310 vroeger >_>
ook es in de studie plots :')

Cind3r^

Legacy Member
preske zei:
en toch is het zo

zijt ge wel zeker dat ge uw gsm vergrendeld hebt en niet gewoon in uw zak hebt gestoken?

zeer zeker, ik nam hem pas trug toen mijn maat zei dat hij mijn "bericht" op zijn voicemail aan't beluisteren was, en toen zag ik dat hij nog altijd vergrendeld was.

@ d2itemnet: hij had ook afgelegd, hij kon het gesprek verder volgen via zijn voicemail.

whacker

Legacy Member
Hebt ge de optie niet opstaan dat hij automatisch terug vergrendelt?
Ontgrendelen en 2x op de groene telefoon is niet zo moeilijk door gewoon wat rond te lopen zenne.

zipke

Legacy Member
Omg, accepteer het gewoon dat dat kan gebeuren >.<

Er zijn er wel meerdere die dit voor hebben gehad hoor. Smijt er anders een poll tegenaan dan weet ge het direct :unsure:

phixiuZ

Legacy Member
Ook eens voorgehad met nen 3330 en voicemail van iemand anders.

Scorpia17

Legacy Member
Mijne Nokia belde altijd naar t zelfde meiske! Kostelijk ze..
ik dacht eerst dat hij verliefd was, maar hij is dermee gestopt toen ik die voicecommando's gewist heb
(zij stond daar als enige in..)

Anoniem05

Legacy Member
en daarom kocht ik me een gsm die je kan dichtklappen :p


't enige vreemde dat ik met m'n gsm heb gehad, en dan was het niet echt de gsm maar eerder Base, was toen ik ineens twee voicemails had :s


mijn toenmalige vriendin vroeg me ineens 'Heb jij nog een andere vriendin?' ikke van éééh wtf :/ nee :x

toen vertelde ze me dat er op m'n voicemail een meisje te horen is dat zegt 'we zijn nu 3 jaar samen blabal' dus ik van 'erh' de mijne is gewoon 'ik benner nu ff niet laat bericht achter' .


komt er dus op neer da'k nu twee voicemails heb, allé twee tekstjes die random afgespeeld worden als er iemand m'n voicemail belt, fucking basehoeren.

Cind3r^

Legacy Member
whacker zei:
Hebt ge de optie niet opstaan dat hij automatisch terug vergrendelt?
Ontgrendelen en 2x op de groene telefoon is niet zo moeilijk door gewoon wat rond te lopen zenne.
die functie staat wel degelijk af..

@ zipke: tis idd nie erg dat het ene keer gebeurd(ben nu "maar" ongeveer €6 kwijt), maar als het in de toekomt nog gebeurd is het niemer grappig: <

zipke

Legacy Member
De enige oplossing is dan ofwel die functie inschakelen ofwel een openklapbare gsm aanschaffen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan