Archief - geowned met gsm

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cind3r^

Legacy Member
gisteren belde ik nr men kameraad om iets te gaan drinken. Hij stemde toe en ik legde mijn gsm af.
nu onderweg naart café met de bus stapte mijn vriend ook op en zag dat hij aant bellen was. Hij kwam langs mij zitten en ik vroeg naar wie hij belde. Hij zei: "gij zijt mij op dit eigenste moment aant bellen".
ik van:"wtf?:o:/:s:|" ik keek naar mijn gsm en zag dat hij aflag, en dat het toetsenbord vergrendeld was.

mijn kameraad zei dat hij heel mijn leven via de gsm heeft kunnen volgen: hoe ik de trap afstormde om de bus nog te halen, dat ik iets aan mijn ma vroeg,..
Het gekke is dat hij door de gsm zat te roepen naar mij, maar ik hoorde niets (omdat mijn gsm afstond met toestenbord vergrendeld :|)

Het kl*te eraan is dat ik door deze fout van wss mobistar €7 kwijt ben..

zijn er nog mensen die gelijkaardige problemen gehad hebben of iemand kennen? iemand die een verklaring kan geven?

grtz, Cinder

zipke

Legacy Member
Euhm dat komt wel vaker voor ze...

Die dingen van nokia met menu en dan sterretje had ik dat constant voor. Vaak hoorde ik dan ook iemand roepen en dan zo ow fuck da komt uit mijn zak... Met mijn openklap-gsm van samsung lukte dat niet, met deze (schuif) heb ik het ook niet meer voor.
Het is ook niet moeilijk om aan het bellen te geraken. Gewoon één keer op de groene telefoon (laatste oproepen) en dan nog eens om te bellen...

Valt echt wel vaak voor hoor..

Cind3r^

Legacy Member
Minimum Rage zei:
Waarom heeft die u gekloot en niet gewoon afgelegd?

dat bericht stond op zijn voice mail, en hij zei ook duidelijk dat hij afgelegd had.

zipke zei:
Het is ook niet moeilijk om aan het bellen te geraken. Gewoon één keer op de groene telefoon (laatste oproepen) en dan nog eens om te bellen...

mijn toestenblok was geblokkeerd, dus ik kon niet gebeld hebben

Gentille

Legacy Member
Vroeger had ik ook een nokia GSM en het is ook meer dan éénmaals gebeurd dat mijn GSM in mijn broek zat, toetsenbord geblokkeerd, maar dat hij toch aan het bellen was. Steeds naar de eerste persoon in mijn lijst. Heb dit dan opgelost door gewoon als eerste AAA in mijn lijst te zetten en #121# om mijn belkrediet te zien. Nu heb ik een samsung met een klepje dus heb ik dat probleem niet meer. Het is gewoon een ongelukkige toeval dat kan gebeuren.

zipke

Legacy Member
Euhm hallo, dat maakt helemaal niet uit e of uw gsm geblokkeerd is.

Naar waar wilt ge eigenlijk geraken? Dat hij een speciaal software programmake heeft om uw gsm open te leggen ofzo?

Het kan toch wel gebeuren dat uw broek TOEVALLIG de juiste combinatie indrukt van ocharme 2 toetskes... Dat is bij mij meerdere keren voorgevallen hoor en hij was ook geblokkeerd.

Cind3r^

Legacy Member
zipke zei:
Het kan toch wel gebeuren dat uw broek TOEVALLIG de juiste combinatie indrukt van ocharme 2 toetskes... Dat is bij mij meerdere keren voorgevallen hoor en hij was ook geblokkeerd.

je bedoelt dus dat mijn gsm automatisch het toetsenbord terug actief maakte, mijn kameraad opbelde, terug aflegde en terug automatisch het toetsenbord blokkeerde?

sry, maar de kans dat dit gebeurd is nihil imo

NSA.Rhinox

Legacy Member
Khad da ook verschrikkelijk veel voor me mijne nokia. Ettelijke duizenden oude franken aan verspild. Kheb nu ne samson me een klep gekocht en tis opgelost.

Skoran

Legacy Member
Dit verklaart dus dat rare voicemail bericht wat ik ooit heb ontvangen waar ik een random gesprek hoor van ongeveer 20 minuten :p

zipke

Legacy Member
Cind3r^ zei:
je bedoelt dus dat mijn gsm automatisch het toetsenbord terug actief maakte, mijn kameraad opbelde, terug aflegde en terug automatisch het toetsenbord blokkeerde?
Ja dat bedoel ik.

Vroeger vaak voorgehad, zoals de meesten hier wel.

De SkeEvN

Legacy Member
ook al meegemaakt me 3 verschillende nokia's...

samsung e730.. veeele beter

[ JO ]

Legacy Member
nog nooit voorgehad..

en lijkt mij ook zeer nihil, zoals de threadstarter zegt..

mja, het kan natuurlijk

[ JO ]

Legacy Member
nog nooit voorgehad..

en lijkt mij ook zeer nihil, zoals de threadstarter zegt..

mja, het kan natuurlijk

DéWé

Legacy Member
Op drie jaar tijd ene keer voorgehad me mijnen nokia 3310.. Kzat bij wa vriende thuis en ineens hore wij zo'n stem van ergens komen. Der was niemand anders thuis dus wij ons maar afvrage vanwaar da kwam tot we ze ineens nog is hoorde, deze keer uit mijn broek :P
Ma ik betwijfel of da nog zo makkelijk gebeurd op de nieuwere modellen...

Re@V0r

Legacy Member
nja
paar jaar geleden toen we van ilt kwamen ook
ons groepke zat verspreid op die shuttlebussen en toen we terug bij mekaar kwamen aant station vroeg er ook ne maat waarom da k 3x gebeld had...
ik zo van :wtf: kheb ik ni gebeld
ma khad toen nog zo'n gewone nokia en em had dus stuk of 3x zitten bellen in mijne broekzak :sop:

m-be

Legacy Member
de nieuwere nokia's vergrendelen automatisch terug uw toetsenblok x seconden na de laatste toetsaanslag of oproep.

Spectre

Legacy Member
onlangs ook gehad.
In de klas zegt een vriendin ineens

"waarom hebt gij hier nu de hele les zitten bellen ?"
ik kijk naar mijn gsm, niks te zien, mooi op slot.
wel 11 euro kwijt :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan