Cind3r^
Legacy Member
gisteren belde ik nr men kameraad om iets te gaan drinken. Hij stemde toe en ik legde mijn gsm af.
nu onderweg naart café met de bus stapte mijn vriend ook op en zag dat hij aant bellen was. Hij kwam langs mij zitten en ik vroeg naar wie hij belde. Hij zei: "gij zijt mij op dit eigenste moment aant bellen".
ik van:"wtf?
:/
:|" ik keek naar mijn gsm en zag dat hij aflag, en dat het toetsenbord vergrendeld was.
mijn kameraad zei dat hij heel mijn leven via de gsm heeft kunnen volgen: hoe ik de trap afstormde om de bus nog te halen, dat ik iets aan mijn ma vroeg,..
Het gekke is dat hij door de gsm zat te roepen naar mij, maar ik hoorde niets (omdat mijn gsm afstond met toestenbord vergrendeld :|)
Het kl*te eraan is dat ik door deze fout van wss mobistar €7 kwijt ben..
zijn er nog mensen die gelijkaardige problemen gehad hebben of iemand kennen? iemand die een verklaring kan geven?
grtz, Cinder
nu onderweg naart café met de bus stapte mijn vriend ook op en zag dat hij aant bellen was. Hij kwam langs mij zitten en ik vroeg naar wie hij belde. Hij zei: "gij zijt mij op dit eigenste moment aant bellen".
ik van:"wtf?
:/
:|" ik keek naar mijn gsm en zag dat hij aflag, en dat het toetsenbord vergrendeld was.mijn kameraad zei dat hij heel mijn leven via de gsm heeft kunnen volgen: hoe ik de trap afstormde om de bus nog te halen, dat ik iets aan mijn ma vroeg,..
Het gekke is dat hij door de gsm zat te roepen naar mij, maar ik hoorde niets (omdat mijn gsm afstond met toestenbord vergrendeld :|)
Het kl*te eraan is dat ik door deze fout van wss mobistar €7 kwijt ben..
zijn er nog mensen die gelijkaardige problemen gehad hebben of iemand kennen? iemand die een verklaring kan geven?
grtz, Cinder

kheb ik ni gebeld