Archief - Gamepower expo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kvond het ook extrteem belachelijk met de ps3... heb hem dus maar van "veraf" gezien door voor die dj booth te gaan staan en zo te kijke naar ridge racer 7 :p

ze hadde beter een systeem zoals nintendo genomen ma nee weeral typisch sony zeker om alles zo aan te pakken en weeral de "exclusieve" uit te hangen :s

wii was vele leuker, amper 5 minute moete staan wachte en kvond de console zalig :)

verder viel de beurs op zich mee juist goe genoeg voor 5€ aan te geven (kaarten overgekocht van iemand :))... ni echt veel te zien maar toch overtuigd geraakt om nu toch uiteindelijk ne psp te kopen :p

DBK

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
kvond het ook extrteem belachelijk met de ps3... heb hem dus maar van "veraf" gezien door voor die dj booth te gaan staan en zo te kijke naar ridge racer 7 :p

ze hadde beter een systeem zoals nintendo genomen ma nee weeral typisch sony zeker om alles zo aan te pakken en weeral de "exclusieve" uit te hangen :s

wii was vele leuker, amper 5 minute moete staan wachte en kvond de console zalig :)

verder viel de beurs op zich mee juist goe genoeg voor 5€ aan te geven (kaarten overgekocht van iemand :))... ni echt veel te zien maar toch overtuigd geraakt om nu toch uiteindelijk ne psp te kopen :p
Hoi :p

Kvond het daar best wel sucken, veel te veel klein mannen, veel te veel arrogante walen, je had een bonneke nodig voor den ps3, alleen console games, geen pc :(
nintendo wii was wel de moeite, leuk wa je allemaal kunt doen me dien controller :)
wat het voor ons nog goed maakte was dat we veel gratis kaarten hadden en die dus hebben verkocht en we zijn allemaal me 10euro winst naar huis gegaan ^^

Tah_b00nz0r

Legacy Member
DBK zei:
Hoi :p

Kvond het daar best wel sucken, veel te veel klein mannen, veel te veel arrogante walen, je had een bonneke nodig voor den ps3, alleen console games, geen pc :(
nintendo wii was wel de moeite, leuk wa je allemaal kunt doen me dien controller :)
wat het voor ons nog goed maakte was dat we veel gratis kaarten hadden en die dus hebben verkocht en we zijn allemaal me 10euro winst naar huis gegaan ^^

toch nog iets goed dan :p

ik had het geluk kaarten voor 5€/stuk te vinden :p juist genoeg om da eraan te geve ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan