Tah_b00nz0r
Legacy Member
kvond het ook extrteem belachelijk met de ps3... heb hem dus maar van "veraf" gezien door voor die dj booth te gaan staan en zo te kijke naar ridge racer 7
ze hadde beter een systeem zoals nintendo genomen ma nee weeral typisch sony zeker om alles zo aan te pakken en weeral de "exclusieve" uit te hangen
wii was vele leuker, amper 5 minute moete staan wachte en kvond de console zalig
verder viel de beurs op zich mee juist goe genoeg voor 5€ aan te geven (kaarten overgekocht van iemand
)... ni echt veel te zien maar toch overtuigd geraakt om nu toch uiteindelijk ne psp te kopen 
ze hadde beter een systeem zoals nintendo genomen ma nee weeral typisch sony zeker om alles zo aan te pakken en weeral de "exclusieve" uit te hangen
wii was vele leuker, amper 5 minute moete staan wachte en kvond de console zalig
verder viel de beurs op zich mee juist goe genoeg voor 5€ aan te geven (kaarten overgekocht van iemand
)... ni echt veel te zien maar toch overtuigd geraakt om nu toch uiteindelijk ne psp te kopen 
