Archief - Gamepower expo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ghostrider001

Legacy Member
hmm ik ga nu voor de eerste keer en kzie het eigenlijk wel goed zitte. op 11 november verjaar ik dus leuk amusementje :)

[EZ]

Legacy Member
Naar't schijnt zijn der wel nog vele en mooie prijzen te winnen!?
Is da waar???

Darth Mother

Legacy Member
ElBramo zei:
Ja, overdreven mr kheb wel redelijk wa tijd verspilt met aanschuiven ze... Kwas echt in een slecht humeur toen ik daar buiten kwam :) En der was daar echt niet veel te doen ze... Kwou dat 'paintballen' of wat eht ook was (met lasers ofzo?) wel doen, mr de rij was eindeloos :)

Ik & maten hebben 2 uur staan aanschuiven in die rij en eens het onze beurt was, moesten we achteraan aanschuiven want we hadden voorgestoken...(Wat we dus niet hadden gedaan :p maar alles kwam toch goed :unsure: )
Dit jaar gaan we weer dus :lol: :rofl: :applause:

josuwa

Legacy Member
Ik ga toch wel hoor :D prepare for some kickass gaming

(er is genoeg josuwa voor iedereen dus maak u geen zorgen :love: )

Sk8erMatty

Legacy Member
jaja, 't was weer super he mannekes .. ben geweest vandaag me nen gratis ticket natuurlijk :p
kem op ps3 gespeeld, kem in de hummer gezeten, kem gelasershoot en kem die BF2142 lan gedaan, 't was zeker meer dan de moeite en dan nog eens om 16.00h die gamepowerawards ook, jaja, volgend jaar weer der naartoe eh :)

raxcy-jazeera

Legacy Member
ben er ook geweest

mochten ze wel zeggen dat ge een bonneke nodig had om die ps3 ook nog maar te zien :(

hummer schoon machien maar te veel volk :p

was leuk de WII aan het werk te zien die mensen die 'mepten' met de controller

tabbart voor wow gekregen (tcg startersdeck gekocht)

sucky beurs had veel grotere verwachtingen

sparco

Legacy Member
raxcy-jazeera zei:
mochten ze wel zeggen dat ge een bonneke nodig had om die ps3 ook nog maar te zien :(

Hoe bedoel je? Ik heb helemaal geen bonnetje moeten laten zien om in de ps3 stand te komen hoor...


Enfin, over de beurs zelf: het viel enorm hard tegen.

Sk8erMatty

Legacy Member
ma ik snap nie waarom da gulder zegt dat da nie goe was ? 't enige ding wa ze wel kostte gedaan hebben is veel meer consoles gezet hebben .. want ale, ze wisten toch dat er mega veel volk op ging afkomen .. nu moeste gewoon veeeeel te lang wachten..en daarmee konde ook nie lang genieten van iets waar ge dan eindelijk binnen waart geraakt, ik zat zo op de ps3 te spelen en 'k had zo lik 5 minuten gespeeld ofzo en dan zei die mevrouw "gelieve naar buiten te gaan aub", nja da von'k wel jammer natuurlijk :p

ChfZ | Hanky

Legacy Member
Broer van mijn vriendin is geweest. Normaal gingen mijn vriendin en ik ook..

Maar hij smsde da't de moeite niet was.. dus thuis gebleven.. en aan deze reacties te lezen miss maar goed ook :)

bfree

Legacy Member
Mij zien ze daar nooit meer
meer woorden maak ik er niet aan vuil

Mr. M

Legacy Member
bfree zei:
Mij zien ze daar nooit meer
meer woorden maak ik er niet aan vuil
ik had nochthans in deze thread gewaarschuwd da het vorig jaar serieus tege viel :p (en ik content was da ne maat gratis tickets had en ik niks er voor had moete betalen)

trouwens ik was ni de enige die gewaarschuwd had

raxcy-jazeera

Legacy Member
sparco zei:
Hoe bedoel je? Ik heb helemaal geen bonnetje moeten laten zien om in de ps3 stand te komen hoor...


Enfin, over de beurs zelf: het viel enorm hard tegen.


we stonden met 3 in de rij
kwam er zo een hot chick af hebben jullie een bonneke ?
kzeg zo: bonneke ?!
zij: ja je hebt een bonneke nodig om te spelen op de ps3
ik: ah wist ik niets van , maar kwil em gewoon even zien
zij: jah sorry maar ge hebt een bonneke nodig
ik *geiriteerd* : waar kunde zo een bonneke kopen dan ?
zij: in opm van november
ik: mochten ze wel even laten weten op de site/fora hoor
zij : sorry, bonneke
ik : steek het waar ik denk

was redelijk pissed
ps3 in koeien van letters op het forum van gamepower expo maar nergens te zien dat ge een bonneke moest hebben

sjans dat de wii te zien stond
kben de heisa rond ps3 moe ,
europa betaald meer dan de rest van de wereld
europa moet langer wachten
dom bonneke's chick die op men systeem werkte :p
(twas wel een schoontje maar ik ging voor de ps3 niet voor de schoon vrouwen :p)

raxcy-jazeera

Legacy Member
sparco zei:
Hoe bedoel je? Ik heb helemaal geen bonnetje moeten laten zien om in de ps3 stand te komen hoor...


Enfin, over de beurs zelf: het viel enorm hard tegen.


we stonden met 3 in de rij
kwam er zo een hot chick af hebben jullie een bonneke ?
kzeg zo: bonneke ?!
zij: ja je hebt een bonneke nodig om te spelen op de ps3
ik: ah wist ik niets van , maar kwil em gewoon even zien
zij: jah sorry maar ge hebt een bonneke nodig
ik *geiriteerd* : waar kunde zo een bonneke kopen dan ?
zij: in opm van november
ik: mochten ze wel even laten weten op de site/fora hoor
zij : sorry, bonneke
ik : steek het waar ik denk

was redelijk pissed
ps3 in koeien van letters op het forum van gamepower expo maar nergens te zien dat ge een bonneke moest hebben

sjans dat de wii te zien stond
kben de heisa rond ps3 moe ,
europa betaald meer dan de rest van de wereld
europa moet langer wachten
dom bonneke's chick die op men systeem werkte :p
(twas wel een schoontje maar ik ging voor de ps3 niet voor de schoon vrouwen :p)

FuLcRuM

Legacy Member
ik stond daar met Free Record Shop...

Beurs viel zwaar tegen, sjans da'k lang op PS3 heb mogen spelen :p

mightybunny

Legacy Member
De Wii was super om te spelen :-)

Ga ik dus zeker kopen !!
Het was wel den echte Wii niet denk ik het waren die pre release models die ook tijdens E3 stonden. Want er was ene gecrasht en ze waren daar dan achter moeten kruipen en ik zag ze bezig met nen gamecube controller ;-)

De Wii speelt wel zalig vooral de zelda demo :-)

Voor de rest vond ik het maar een saaie beurs. Losse standjes en zaal was totaal niet aangekleed !
Wel goeie muziek.

ClayDavis

Legacy Member
meegedaan aan EA Fifa Competitie dees jaar

op naar de nationale finales in Brussel :)

devilinside

Legacy Member
mightybunny zei:
De Wii was super om te spelen :-)

Ga ik dus zeker kopen !!
Het was wel den echte Wii niet denk ik het waren die pre release models die ook tijdens E3 stonden. Want er was ene gecrasht en ze waren daar dan achter moeten kruipen en ik zag ze bezig met nen gamecube controller ;-)

De Wii speelt wel zalig vooral de zelda demo :-)

Voor de rest vond ik het maar een saaie beurs. Losse standjes en zaal was totaal niet aangekleed !
Wel goeie muziek.

Vond ik eigenlijk ook. Ik en een maat hebben ver hele middag aan de Wii stand gestaan, was gewoon zeer fun om te spelen, zeker als je beseft dat sommige mensen een uur een half staan aan te schuiven voor iets waar je hooguit 5min kunt op spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan