Dreetn
Legacy Member
Mss wordt het dit jaar helemaalanders...Plut0r zei:Ik ben vorig jaar ook geweest
vond het maar vuile boel en saai

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mss wordt het dit jaar helemaalanders...Plut0r zei:Ik ben vorig jaar ook geweest
vond het maar vuile boel en saai

ElBramo zei:Ja, overdreven mr kheb wel redelijk wa tijd verspilt met aanschuiven ze... Kwas echt in een slecht humeur toen ik daar buiten kwamEn der was daar echt niet veel te doen ze... Kwou dat 'paintballen' of wat eht ook was (met lasers ofzo?) wel doen, mr de rij was eindeloos
![]()
maar alles kwam toch goed
)
:applause:



raxcy-jazeera zei:mochten ze wel zeggen dat ge een bonneke nodig had om die ps3 ook nog maar te zien![]()

ik had nochthans in deze thread gewaarschuwd da het vorig jaar serieus tege vielbfree zei:Mij zien ze daar nooit meer
meer woorden maak ik er niet aan vuil
(en ik content was da ne maat gratis tickets had en ik niks er voor had moete betalen)sparco zei:Hoe bedoel je? Ik heb helemaal geen bonnetje moeten laten zien om in de ps3 stand te komen hoor...
Enfin, over de beurs zelf: het viel enorm hard tegen.

)sparco zei:Hoe bedoel je? Ik heb helemaal geen bonnetje moeten laten zien om in de ps3 stand te komen hoor...
Enfin, over de beurs zelf: het viel enorm hard tegen.

)

mightybunny zei:De Wii was super om te spelen
Ga ik dus zeker kopen !!
Het was wel den echte Wii niet denk ik het waren die pre release models die ook tijdens E3 stonden. Want er was ene gecrasht en ze waren daar dan achter moeten kruipen en ik zag ze bezig met nen gamecube controller ;-)
De Wii speelt wel zalig vooral de zelda demo
Voor de rest vond ik het maar een saaie beurs. Losse standjes en zaal was totaal niet aangekleed !
Wel goeie muziek.