Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd, het was toen de moeite voor op de X360 te spelen. Het was er als eerste speelbaar in BelgiëRadiance zei:Ik ben er vorig jaar geweest, had een gratis ticket, net als de helft van de mensen daar denk ik.
Er was dan ook een massa volk, je kon er over de koppen lopen & aan elke console stond 5 tot 10 man aan te schuiven.
Toen stond de XB360 nog ni in de winkels denk ik, dus in dat opzicht was 't wel de moeite om eens iets te zien.
Ik ga niet terug.
wel klote rijen...Vorig jaar heette het Futuris GameXperience.GhO$T zei:Blijkbaar al 2e editie, nog nooit van gehoord nochtans
Was het de moeite vorig jaar? En tzag er nogal druk uit, kon je beetje vlot spelen of was het overal lang aanschuiven?
Gent is nie al te ver dus misschien als er niks beters te doen is...
Nu nog steeds hoor.tgc_9012 zei:Vorig jaar heette het Futuris GameXperience.
ElBramo zei:O lol, ben daar ook naartoe geweest, een uur aangeschoven voor bonnekes, dan nog een uur voor eten en een goe kwartier voor drank. Never more! Der is daar niet eens iets te zien... En ook nog een uur aangeschoven voor een goeie 15minuten op x360 te spelen, sucky consoles ook. Nu kunt ge diezelfde demo van x360 in elken deftige winkel spelen. F*** die gamexperience