Archief - Gamepower expo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

josuwa

Legacy Member
Wie gaat er allemaal naar de expo?
Misschien kunne we met alle TNG lede samenkomen?
website :gamepowerexpo.be/

greets,
josuwa

GhO$T

Legacy Member
Blijkbaar al 2e editie, nog nooit van gehoord nochtans :p

Was het de moeite vorig jaar? En tzag er nogal druk uit, kon je beetje vlot spelen of was het overal lang aanschuiven?

Gent is nie al te ver dus misschien als er niks beters te doen is...

D-1337

Legacy Member
moest toch halfuurke aanschuiven voor iets leuk te doen.
heel veel volk

Radiance

Legacy Member
Ik ben er vorig jaar geweest, had een gratis ticket, net als de helft van de mensen daar denk ik.
Er was dan ook een massa volk, je kon er over de koppen lopen & aan elke console stond 5 tot 10 man aan te schuiven.
Toen stond de XB360 nog ni in de winkels denk ik, dus in dat opzicht was 't wel de moeite om eens iets te zien.

Ik ga niet terug.

?therapy?

Legacy Member
Radiance zei:
Ik ben er vorig jaar geweest, had een gratis ticket, net als de helft van de mensen daar denk ik.
Er was dan ook een massa volk, je kon er over de koppen lopen & aan elke console stond 5 tot 10 man aan te schuiven.
Toen stond de XB360 nog ni in de winkels denk ik, dus in dat opzicht was 't wel de moeite om eens iets te zien.

Ik ga niet terug.
Idd, het was toen de moeite voor op de X360 te spelen. Het was er als eerste speelbaar in België :cool: wel klote rijen...

Voor de rest viel het wel mee maar niet zo speciaal

Mr. M

Legacy Member
lol van de meest stomme expos waar k ooit naartoe ben geweest (ik had ook gratis tickets)

daar was echt NIKS te zien gewoon
kvond het echt zwak ze

op een half uur a een uur hadde alles gezien gewoon

idd de xbox 360 was het enige wa er wa speciaal te zien was toen

tgc_9012

Legacy Member
GhO$T zei:
Blijkbaar al 2e editie, nog nooit van gehoord nochtans :p

Was het de moeite vorig jaar? En tzag er nogal druk uit, kon je beetje vlot spelen of was het overal lang aanschuiven?

Gent is nie al te ver dus misschien als er niks beters te doen is...
Vorig jaar heette het Futuris GameXperience.

Mr. M

Legacy Member
ok da zijn idd wel positieve punte dan weer
ma om daar nu geld voor te geven (zeker als het zo is als vorig jaar), da vind k toch wa te veel van het goede

PhAnToM^

Legacy Member
vorig jaar ook gegaan, voor de 360 dan, maar het was niet echt wat ik ervan verwachtte: veel te druk + veel te kleine zaal, maar 5 min op de Xbox 360 gespeeld omdat er nog 100 man te wachten stond :|

ElBramo

Legacy Member
O lol, ben daar ook naartoe geweest, een uur aangeschoven voor bonnekes, dan nog een uur voor eten en een goe kwartier voor drank. Never more! Der is daar niet eens iets te zien... En ook nog een uur aangeschoven voor een goeie 15minuten op x360 te spelen, sucky consoles ook. Nu kunt ge diezelfde demo van x360 in elken deftige winkel spelen. F*** die gamexperience

D-1337

Legacy Member
ElBramo zei:
O lol, ben daar ook naartoe geweest, een uur aangeschoven voor bonnekes, dan nog een uur voor eten en een goe kwartier voor drank. Never more! Der is daar niet eens iets te zien... En ook nog een uur aangeschoven voor een goeie 15minuten op x360 te spelen, sucky consoles ook. Nu kunt ge diezelfde demo van x360 in elken deftige winkel spelen. F*** die gamexperience


beke overdreven ?
kheb 30 minuten aangeschoven voor die xbox360 en kwas wel bij de eerste binnen. Voor eten heb ik 10 minuten aangeschoven , same voor drank.

ElBramo

Legacy Member
Ja, overdreven mr kheb wel redelijk wa tijd verspilt met aanschuiven ze... Kwas echt in een slecht humeur toen ik daar buiten kwam :) En der was daar echt niet veel te doen ze... Kwou dat 'paintballen' of wat eht ook was (met lasers ofzo?) wel doen, mr de rij was eindeloos :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan