Archief - Free Hugs Campaign

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MilM

Legacy Member
Alst babes zijn is da voor mij zeker goe, maar voor de rest ... :p

Achter een knuffel moet een betekenis zitten. Dus laat maar met een wildvreemde kerel

alexii

Legacy Member
Dat was het domste wat ik ooit gezien hebt.

Bestaan wel leukere acties om het dagelijkse leven op te fleuren dan dit.

Bram

Legacy Member
ikzelf vind het een fantastisch initiatief fantastisch, maar ik kan wel begrijpen waarom mensen er tegen gekant zijn... het is nu eenmaal niet zo evident om vandaag de dag wildvreemden te gaan knuffelen... de meeste mensen zijn bang geworden vandaag...

ik weet niet of iemand ervan gehoord heeft, maar in de schaduw van de 0110 concerten heeft de KUL (kan ook UGent geweest zijn, niet zeker) in samenwerking met een canadese universiteit een grootschalig onderzoek gedaan bij 10.000 studenten over hoe veilig zij zich voelden tegenover immigranten...

Vlaanderen stak er met kop en schouders bovenuit op vlak van bangerikken...

forloRn_

Legacy Member
Fucking hippies.

Nee, mooi initiatief maar niet echt aan mij besteed. Met vrienden en vriendinnen is dat geen enkel probleem, maar een vreemde moet van mijn lijf blijven.

Hmgrwngd

Legacy Member
Zeggen dat je knuffels wilt geven, en knuffels geven is een wereld van verschil.
Het eerste speelt hem in je hoofd af; het tweede zorgt voor een leuke band tussen 2 mensen... :)

Denken en doen,
tzou geen verschil mogen zijn.

Dus, gewoon knuffelen,
ipv zeveren over knuffelen.

Message across ?
No ?
Dan maar wa verder surfen op je pc'tje
ipv een mens te vinden om te knuffelen.

Goed bezig. :p

ClayDavis

Legacy Member
op pukkelpop stond er zo'n kerel

kheb em een knuffel gegeven ^^

Bolteh

Legacy Member
Gewoon prachtig.. Kippevel als ge da allemaal ziet. Zoiets zou meer moeten gebeuren.

Bolteh

Legacy Member
Quilombo zei:
²

95% van degenen die hier zegt dat ze iets gelijkaardigs willen/zullen doen, doet dat toch niet...

Ik heb overlaatst wel Pizza liggen eten me een schooier in Gent aan't station, toen ik bus moest hale heb ik die ook een knuffel en stevige ghetto-pimp-handshake gegeven.. Van een knuffel sterf je niet..

theGimp

Legacy Member
Is hier iemand met camera die samen met genesisX op pad wil gaan ?

Vintage Hifi

Legacy Member
Ik heb geen camera, maar als het niet te ver is doe ik mee, en reken een paar vriend(inn)en van mij ook maar mee dan. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan