Archief - Free Hugs Campaign

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Raukaris

Legacy Member
*knuffel* hier zitten serieus wa mensen da zo ne knuffel zouden kunnen gebruiken denk ik...

KIA_Killer

Legacy Member
pfff net nu ik m'n vriendin mis dit filmpje zien :(
nu heb ik echt wel ne knuffel nodig zenne :cry:

en ja dees is serieus :sad:

*knuffel*

Quilombo

Legacy Member
Skoran zei:
Ik heb op wacken (festival mocht ge het niet weten) met meer mensen gepraat die ik niet kende dan ik wel kende en heb die allemaal ne hug gegeven toen ik wegging :p.
Waarom niet? Wat gaan ze doen?

motten op a bakkes geven :p :D

btw Bubba ge kiest toch zelf of ge die vent nen hug geeft of nie, 't is ni dat em opdringerig is he :/ what's the prob. wrs zou 'k hem ook niet knuffelen ze, 't is niet omdat gij (wij) er het nut niet van in ziet (zien) dat andere mensen er geen plezier aan kunnen hebben he ..

Fr3aK

Legacy Member
BuBbA zei:
Lol gij wilt da der nog meer emoties getoond worden?

Ni goe zeker. Tegewoordig lopen der al bena niks anders meer rond dan halve janetten, tzal wel is goed geweest zijn.
Meest idiote reactie van het jaar, omdat ge ne knuffel geeft zijt ge een "halve janet"? En emoties tonen is ook uit den boze?

Cold as ice... :ironic:

_DM_

Legacy Member
Damn hippies :p

Nah, just kidding :)
Misschien off-topic, maar mede-voetbalfans zullen dit wel kunnen beamen: dit is een kleine reden waarom ik zo graag naar de voetbal ga, als er gescoord wordt is het perfect normaal dat ge iemand anders omhelst in uw vreugde.
ZOu meer mogen gedaan worden :)

Bubba

Legacy Member
Fr3aK zei:
Meest idiote reactie van het jaar, omdat ge ne knuffel geeft zijt ge een "halve janet"? En emoties tonen is ook uit den boze?

Cold as ice... :ironic:

Hangt ervan af wie ge ne knuffel geeft natuurlijk.

En ja.

_DM_

Legacy Member
Zaten toch wa meisjes tussen die ik ook mar wat graag zou willen 'knuffelen'.

_DM_

Legacy Member
Wa_denkte zei:
And here he comes, to ruin the daaaay. :woohoo:
Iemand moet BuBbA eens een goede, stevige knuffel geven. Kom hier, ouwe jongen! :D

Let's all hug Bubba :D
Group-huuuuuug :D

GenesisX

Legacy Member
We moeten da es doen eh met tng ... maar geen zo'n weirdo alleen int midden van de straat :p

GMotha

Legacy Member
"Free hugs"? Sinds wanneer wordt er dan betaald voor knuffels?
Mij mogen ze altijd een knuffel vragen (op een niet-pervert manier, ik knuffel niemand met een openstaande broek en als ik een tong voel...).
Wa_denkte zei:
Het is blijkbaar not-done.
De gemiddelde mens vindt het nogal eng dat er opeens ne wildvreemde komt aangelopen met wijdopen armen.

=Dujosh=

Legacy Member
op een groot festival moet je dat eens gaan doen.
ik ga het alvast is proberen :p

GenesisX

Legacy Member
GMotha zei:
De gemiddelde mens vindt het nogal eng dat er opeens ne wildvreemde komt aangelopen met wijdopen armen.
Idd. Meestal denken ze dan dat het "oplichting" is of er iets anders mee gemoeid is, wat meestal wel zo is :p

DGEN

Legacy Member
GMotha zei:
"Free hugs"? Sinds wanneer wordt er dan betaald voor knuffels?
Mij mogen ze altijd een knuffel vragen (op een niet-pervert manier, ik knuffel niemand met een openstaande broek en als ik een tong voel...).
De gemiddelde mens vindt het nogal eng dat er opeens ne wildvreemde komt aangelopen met wijdopen armen.
1. rofl :rofl: payed to get a hug :p
2. true..true..maar moest het nu zo een super knappe zijn...:unsure:

Bram

Legacy Member
^^

zou idd cool zijn moest ge zo plots ergens in gent ofzo ergens enen tegenkomen met een bordje...

lijkt mij wel nog leuk om eens te doen mee wa vrienden...

edit: lol, i believe in a thing called love zet net in :p

Huey

Legacy Member
en ik vraag mij af HOE iemand het in zijn kop krijgt TEGEN een initiatief als 0110 of de Free Hugs Campaign te zijn..

dan moet ge toch enorm gefrustreerd zijn of u gewoon niks voelen in deze wereld, ik heb medelijden met zo'n mensen want dit is gewoonweg prachtig ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan