Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BaBsie zei:Kmoest er spontaan enorm van glimlachen, krijg ineens toch ook wel zin om het eens te doen![]()


Same hereSabe zei:kreeg spontaan ook een glimlach op men gezicht ... vond het wel nice om te zien : D



128MB zei:Same here
Wie knuffelt er niet graag? Met vreemden is misschien een beetje raar ma
och kweetnie![]()
![]()
.Wa_denkte zei:http://www.youtube.com/watch?v=vr3x_RRJdd4
Dit is echt prachtig. Zo een actie, dat zou meer gedaan moeten worden. Er wordt veel te weinig geknuffeld/emoties getoond bij de mensen tegenwoordig. Het is blijkbaar not-done.
Het zou alleszins ook helpen bij de verdraagzaamheid, wat toch een hot topic is voor de moment.
And here he comes, to ruin the daaaay.BuBbA zei:Lol gij wilt da der nog meer emoties getoond worden?
Ni goe zeker. Tegewoordig lopen der al bena niks anders meer rond dan halve janetten, tzal wel is goed geweest zijn.

Wa_denkte zei:And here he comes, to ruin the daaaay.![]()
Iemand moet BuBbA eens een goede, stevige knuffel geven. Kom hier, ouwe jongen!![]()
Wa_denkte zei:A stranger is just a friend you haven't met!![]()