Archief - Free Hugs Campaign

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sabe

Legacy Member
kreeg spontaan ook een glimlach op men gezicht ... vond het wel nice om te zien : D

Gavin

Legacy Member
iemand vastpakken die ge goed kent en graag ziet, ok..

maar van ne wildvreemde in de stad..toch maar niet

Santa

Legacy Member
Kheb ook wel zin om keer met een bord te gaan staan in winkelcentrum ofzo.

Avondland

Legacy Member
Moest een knappe vrouw mij op straat vragen haar te knuffelen twijfel ik (en vele andere mannen ...) geen seconde. Waar blijven die aansporingen voor de jongedames? Misschien dat ik een brief stuur naar P-magazine op de P-babes op knuffeltoer te sturen, kan een leuke fotoreportage opleveren ...

Massis

Legacy Member
what happened to the good old "sucky sucky five dollah" sign?

ennieweej, knuffelen rules, liefst met het andere geslacht, maar met hetzelfde kan geslacht kan da ook if needed...
Ben altijd al een knuffelmens geweest en'k zie mijzelf eigenlijk ook nog wel met zo'n bordje in Hasselt centrum gaan staan, of op fuiven rondlopen met een "hug me, it's free" t-shirt

Skoran

Legacy Member
BaBsie zei:
Kmoest er spontaan enorm van glimlachen, krijg ineens toch ook wel zin om het eens te doen :)

Ik ook :)

Ik geef dus al mn vrienden, man of vrouw altijd een hug als ik die tegenkom, I love giving hugs :p

Skoran

Legacy Member
Ik zou trouwens nooit kunnen begrijpen waarom iemand hier tegen kan zijn :s.
Die kerel doet dat voor zn plezier en hij zorgt voor een lach op mensen hun gezicht, er is toch niets mooiers

128MB

Legacy Member
Sabe zei:
kreeg spontaan ook een glimlach op men gezicht ... vond het wel nice om te zien : D
Same here :)

Wie knuffelt er niet graag? Met vreemden is misschien een beetje raar ma :p

och kweetnie :$ :bow:

Skoran

Legacy Member
128MB zei:
Same here :)

Wie knuffelt er niet graag? Met vreemden is misschien een beetje raar ma :p

och kweetnie :$ :bow:

Ik heb op wacken (festival mocht ge het niet weten) met meer mensen gepraat die ik niet kende dan ik wel kende en heb die allemaal ne hug gegeven toen ik wegging :p.
Waarom niet? Wat gaan ze doen?

DesorteD

Legacy Member
die kerel heeft een paar mensen gelukkig gemaakt imo
zo een knuffel doet u ff u zorgen vergeten... meer moet dat niet zijn :)

ironhorn

Legacy Member
iedereen mag mij ook een knuffel komen geven hier, alleen niet in mijn gat nijpen

:unsure:

had het filmpje al eens gezien en vond het een mooi initiatief

Bubba

Legacy Member
Wa_denkte zei:
http://www.youtube.com/watch?v=vr3x_RRJdd4

Dit is echt prachtig. Zo een actie, dat zou meer gedaan moeten worden. Er wordt veel te weinig geknuffeld/emoties getoond bij de mensen tegenwoordig. Het is blijkbaar not-done.

Het zou alleszins ook helpen bij de verdraagzaamheid, wat toch een hot topic is voor de moment.

Lol gij wilt da der nog meer emoties getoond worden?

Ni goe zeker. Tegewoordig lopen der al bena niks anders meer rond dan halve janetten, tzal wel is goed geweest zijn.

Vintage Hifi

Legacy Member
BuBbA zei:
Lol gij wilt da der nog meer emoties getoond worden?

Ni goe zeker. Tegewoordig lopen der al bena niks anders meer rond dan halve janetten, tzal wel is goed geweest zijn.
And here he comes, to ruin the daaaay. :woohoo:
Iemand moet BuBbA eens een goede, stevige knuffel geven. Kom hier, ouwe jongen! :D

Bubba

Legacy Member
Wa_denkte zei:
And here he comes, to ruin the daaaay. :woohoo:
Iemand moet BuBbA eens een goede, stevige knuffel geven. Kom hier, ouwe jongen! :D

Ik knuffel wel met mensen die ik graag zie, niet met totale vreemdelingen in het midden van de straat...

Zyh

Legacy Member
Tliedje doet veel aan de sfeer vant filmpke, maar zeer leuk initiatief :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan