M1tch
Legacy Member
Ik heb mij gewoon ingeschreven op de site van de VDAB (ik heb een diploma van elektrotechnieker) en werd zo dagelijks gebeld door interims voor werk 
ik werk nu al 7 maand via adecco en ik heb er geen klagen over. Ik ga volgend jaar ook terug verder studeren en daarom ben ik verplicht om een jaartje volledig uit te doen via de interim.
Het spijtige is wel natuurlijk dat de bedrijven je direct aan de kant kunnen schuiven als ze willen. Ikzelf ben nu na 6 maand in een bedrijf gewerkt te hebben ook aan de kant geschoven, maar adecco had 2 weken later al direct terug werk voor me en tussendoor kon ik tijdelijk in een magazijn werken.
Adecco ftw ^^

ik werk nu al 7 maand via adecco en ik heb er geen klagen over. Ik ga volgend jaar ook terug verder studeren en daarom ben ik verplicht om een jaartje volledig uit te doen via de interim.
Het spijtige is wel natuurlijk dat de bedrijven je direct aan de kant kunnen schuiven als ze willen. Ikzelf ben nu na 6 maand in een bedrijf gewerkt te hebben ook aan de kant geschoven, maar adecco had 2 weken later al direct terug werk voor me en tussendoor kon ik tijdelijk in een magazijn werken.
Adecco ftw ^^


hangt ervan af waar in e buurt da ik werk krijg mssn.

)
), tot je 'de job' hebt gevonden met kans op vast.
, lonen van een miezerige 8 euro per uur waarvoor ik men bed nog niet uitkom tot zelfs 13 euro per uur. En er zijn ook veel interimjobs die kans bieden op vast, maar sommige jobs blijven eeuwig interim.
