Archief - Ei breken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GaMe®

Legacy Member
Omnistalker zei:
dus ask me mijn 70 kilo daar op ga staan gaatet ni breke?
k mr ast breekt komt gij da opkuisen
wa voor een doos eigelijk? :p
een me 12,6,4 eieren in? :p

Ja das echt waar, ik heb het zelf al geprobeert.

In een doos zitten een paar eieren, dus uw gewicht wordt al verdeeld onder die eieren.

En aangezien de eieren rechtstaan, zijn die onbreekbaar!
Die doos is zo gevormd om ze onbreekbaar te maken.

edit; ja zo'n kartonnen standaard dooske uit de gb ofzo :)

ULTRAnumb

Legacy Member
GaMe® zei:
Ja das echt waar, ik heb het zelf al geprobeert.

In een doos zitten een paar eieren, dus uw gewicht wordt al verdeeld onder die eieren.

En aangezien de eieren rechtstaan, zijn die onbreekbaar!
Die doos is zo gevormd om ze onbreekbaar te maken.

tenzij ze er langs de zijkant van langs krijgen

btw as ge zo'n ei wilt breke tusse u vingertoppe steek u hand gwn in ne plastieke zak he
as da ei dan toch uiteenspat zal u keuken tenminste ni onder het eigeel zitte :lol:

Stimpy

Legacy Member
Omnistalker zei:
tenzij ze er langs de zijkant van langs krijgen

btw as ge zo'n ei wilt breke tusse u vingertoppe steek u hand gwn in ne plastieke zak he
as da ei dan toch uiteenspat zal u keuken tenminste ni onder het eigeel zitte :lol:

ge kunt ook da ei in een plastiek zak steken !

en da van op zo een doos staan klopt wel ja, ma als ge 150 kilo weegt zou ik toch een van 10 eieren nemen, ma voor minder zal 6 ook al lukke :)

megamold

Legacy Member
i kzou zegge, als er iemand echt van plan is om op een doos eieren te gaan staan, film het ff
kan nog funny worde :D

Stimpy

Legacy Member
kzie ni wat daar zo funny aan is, ma tis wel cool om te zien natuurlijk :)

megamold

Legacy Member
ni funny?
scenario:
stimpy probeert op een doos eieren te gaan staan
1 voet, ja het lukt ! ....... 2de voet van de grond en KRAK doos word verpletterd en goeie ouwe stimpy glijd uit over al het lekker slijmerige eiwit en geel

resultaat : ik plat vant lache :p

ULTRAnumb

Legacy Member
megamold zei:
ni funny?
scenario:
stimpy probeert op een doos eieren te gaan staan
1 voet, ja het lukt ! ....... 2de voet van de grond en KRAK doos word verpletterd en goeie ouwe stimpy glijd uit over al het lekker slijmerige eiwit en geel

resultaat : ik plat vant lache :p

zou wel ewa minder grappig zijn als hij het faz af is he met die val

het faz af zijn = met u nek hard tegen een voorwerp vallen zoals een tafelrand met de dood tot gevolg

Aeckz

Legacy Member
GaMe® zei:
Ge kunt ook gewoon op een doos met eieren gaan staan, ze zullen niet breken!
Echt waar. Ga maar eens met uw volle gewicht op een doos met eieren uit de frigo ofzo staan!
Wedden dat ze niet breken!

Probeer maar!

Als der 1 scheef zit zal die wel uit elkaar spatten ^^

Time

Legacy Member
Aeckz zei:
Als der 1 scheef zit zal die wel uit elkaar spatten ^^

Als er 1 scheef zit komt die prolly niet zo hoog als de rest en krijgt die volgens mij dus ook geen ballast te verwerken.:p

Guard

Legacy Member
durf je daar geld op zetten op die stelling game?

ik denk wel dat de voorwaarde moet zijn dat je gelijktijdig met je 2 voeten op die doos lichtjes neerkomt.

en feit dat de doos uit de frigo moet komen, zal wel iets te maken hebben, met dat de schaal dan iets harder is dan anders.
niet?

toch denk ik wel dat die eiers zouden breken

Aeckz

Legacy Member
morgen als mn ouders ni thuis zijn keer filmen als ik het doe, kwil dr ni aan denken dak da uit leg dak op eieren moe staan voor een forum ^^

Dieleman_F

Legacy Member
Met genoeg eieren en zorgen dat je gewicht verdeeld wordt. Maw, eigenlijk moet je zo'n vierkante doos hebben van veel eieren (36 ofzo zeker?) en er dan een plaat opleggen waar je dan op gaat staan, dan wordt de druk verdeeld en zullen de eieren niet breken (zie Hoe?Zo! )

ok, kwas een beetje laat en zo te lezen is zelf een 6-doos sterk genoeg, indrukwekkend. :p

slash

Legacy Member
op vakantie op struisvogelei gestaan. Daar kan 120kg op staan ofzo

Stimpy

Legacy Member
megamold zei:
ni funny?
scenario:
stimpy probeert op een doos eieren te gaan staan
1 voet, ja het lukt ! ....... 2de voet van de grond en KRAK doos word verpletterd en goeie ouwe stimpy glijd uit over al het lekker slijmerige eiwit en geel

resultaat : ik plat vant lache :p

jij bent ook niet van de slimste he
door dit te posten gaat niemand het proberen, met als gevolgd dat jij niet plat zal liggen van het lachen

nice one einstein :niceone:

vinh

Legacy Member
ik heb geleerd dat een ei opgebouwd is uit kristallen of zo. hoe harder je drukt, hoe meer je de kristallen bijeen drukt, waardoor het ei niet kan breken.

het vezel verhaal klinkt ook logisch.

GaMe®

Legacy Member
Guard zei:
durf je daar geld op zetten op die stelling game?

Ja. Daar durf ik geld op te wedden! Ik snap niet waarom niemand dit durft, als je logisch nadenkt weet je dat dat mogelijk is.

Als ik een doos in de frigo vindt, zal ik het seffes doen en filmen en dan posten. ;)

GaMe®

Legacy Member
Helaas! Mijn pa heeft alle eieren uit de doos gehaald en in de deur van de frigo gelegd. :) Kan ik het nu dus niet doen.

megamold

Legacy Member
Omnistalker zei:
zou wel ewa minder grappig zijn als hij het faz af is he met die val

het faz af zijn = met u nek hard tegen een voorwerp vallen zoals een tafelrand met de dood tot gevolg

wa zijt gij toch voor een nagative nancy :p
ik ben al ettelijke keren op men gezicht gegaan en ik ben toch ook ni dood eh

good way to suck the fun out of life :niceone:

Stimpy

Legacy Member
megamold zei:
wa zijt gij toch voor een nagative nancy :p
ik ben al ettelijke keren op men gezicht gegaan en ik ben toch ook ni dood eh

good way to suck the fun out of life :niceone:

janee dood ni ma 100% in orde toch ook nimeer e
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan